7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Whatsapp Business Entegrasyonu

Hüseyin Özkale
13 Kasım 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Yeni nesil müşteriler, markalara ulaşma konusunda kolay, güvenilir ve tanıdık bir platform arayışındalar. Kurumsal işletmelerin yeni nesil müşterilerle olan tüm mesajlaşmalarını çok daha kolay bir şekilde yönetmelerini sağlamak için Whatsapp Business entegrasyonunu kullanın. 180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize kolayca ulaşın.

Whatsapp Business Entegrasyonunun Avantajları Neler?

Whatsapp’ın uçtan uca şifreleme ağıyla güvenli bir iletişim kurup müşterilerinizle olan etkileşimi geliştirmek ve potansiyel müşterilerin size ulaşmalarını sağlamak için pek çok avantaj sunan WhatsApp Business entegrasyonu ile tüm mesajlaşmaları kayıt altında tutabilir ve raporlayabilirsiniz. Whatsapp entegrasyonuyla, kişiselleştirilmiş bir müşteri/marka etkileşimi yaratabilir ve işletmenizin en önemli ihtiyaçlarından biri olan müşteri iletişimini tek platformdan yönetebilirsiniz.

Whatsapp entegrasyonu ile birlikte müşterilerinize karşılama, bekletme ve kapanış mesajları gönderebilir, self servis hizmetler sayesinde müşteri temsilcisi olmadan müşterilerinizin taleplerine cevap verebilir, birden fazla müşteri ile aynı anda görüşme yapabilir, aktif chatleri görebilir, otomatik cevaplar sayesinde çalışma saatleri bilgisi gibi bilgileri müşterilerinize hızlıca ulaştırabilir ve raporlama yapabilirsiniz. Bununla birlikte Webchat, WhatsApp Business ve çağrı merkezinizi birbirine entegre ederek hepsinin bir arada çalışmasını sağlayabilirsiniz. Üstelik tüm bu hizmetler AloTech kullananlar için ücretsiz!

Whatsapp Business entegrasyonunu kullanmak için tek yapmanız gereken İnfobip ile iletişime geçerek onaylı hesap başvurusu yapmak ve size iletilen API dökümanını AloTech ile paylaşmak.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

5 Nisan 2019
Akıllı Çağrı Merkezi Robotumuz ‘ALOBOT’ Ekim’de Piyasada!

“Bulut teknolojisinin geleceğini beş yıl önce tahmin ettik ve hizmetlerimizi tamamen bulut üzerinde geliştirdik. 2020’de her dört çağrı merkezinden üçü bulut üzerinde çalışacak. Kullanıcı ve Dakika Bazlı ödeme modellerimiz, hiçbir yatırım yapmadan çağrı merkezi kurmayı ve kullanmayı sağlıyor.”

4 Mayıs 2020
Webinar: İSKOOP’ta 470 kişi 24 ayrı lokasyonda AloTech ile verimini nasıl artırdı?

4000’i aşan ortağı, 22 ilde 19 şube ve 27 yıllık geçmişiyle eczacılık alanında hizmet veren İstanbul Eczacılar Kooperatifi (İSKOOP) ile gerçekleştirdiğimiz Webinar sona erdi.

9 Nisan 2019
AloTech, Google Cloud Day’de Sahnedeydi!

19 Aralık’ta Google tarafından tüm dünyada düzenlenen Google Cloud Day etkinliğinin İstanbul ayağı Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirildi. Bulutun geleceğini keşfedin temasıyla lanse edilen etkinliğe 500’ün üzerinde katılımcı oldu. Etkinlikte teknoloji dünyasına yön veren yenilikler anlatıldı, değişim ve dönüşümün boyutuna tanıklık edildi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat