7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Whatsapp Business Entegrasyonu

Hüseyin Özkale
13 Kasım 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Yeni nesil müşteriler, markalara ulaşma konusunda kolay, güvenilir ve tanıdık bir platform arayışındalar. Kurumsal işletmelerin yeni nesil müşterilerle olan tüm mesajlaşmalarını çok daha kolay bir şekilde yönetmelerini sağlamak için Whatsapp Business entegrasyonunu kullanın. 180’den fazla ülkede 1,5 milyardan fazla aktif kullanıcısı olan Whatsapp’ın işletmeniz için kurumsal çözümler sunan özelliği Whatsapp Business entegrasyonu ile müşterilerinize kolayca ulaşın.

Whatsapp Business Entegrasyonunun Avantajları Neler?

Whatsapp’ın uçtan uca şifreleme ağıyla güvenli bir iletişim kurup müşterilerinizle olan etkileşimi geliştirmek ve potansiyel müşterilerin size ulaşmalarını sağlamak için pek çok avantaj sunan WhatsApp Business entegrasyonu ile tüm mesajlaşmaları kayıt altında tutabilir ve raporlayabilirsiniz. Whatsapp entegrasyonuyla, kişiselleştirilmiş bir müşteri/marka etkileşimi yaratabilir ve işletmenizin en önemli ihtiyaçlarından biri olan müşteri iletişimini tek platformdan yönetebilirsiniz.

Whatsapp entegrasyonu ile birlikte müşterilerinize karşılama, bekletme ve kapanış mesajları gönderebilir, self servis hizmetler sayesinde müşteri temsilcisi olmadan müşterilerinizin taleplerine cevap verebilir, birden fazla müşteri ile aynı anda görüşme yapabilir, aktif chatleri görebilir, otomatik cevaplar sayesinde çalışma saatleri bilgisi gibi bilgileri müşterilerinize hızlıca ulaştırabilir ve raporlama yapabilirsiniz. Bununla birlikte Webchat, WhatsApp Business ve çağrı merkezinizi birbirine entegre ederek hepsinin bir arada çalışmasını sağlayabilirsiniz. Üstelik tüm bu hizmetler AloTech kullananlar için ücretsiz!

Whatsapp Business entegrasyonunu kullanmak için tek yapmanız gereken İnfobip ile iletişime geçerek onaylı hesap başvurusu yapmak ve size iletilen API dökümanını AloTech ile paylaşmak.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

4 Mayıs 2020
Kariyer.net’te Uzaktan Çalışma ve Sonrası

Kariyer.net CSO’su Uğur Sağlıkoğlu, AloTech CTO’su İdris Avcı ve AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin’in deneyimlerini paylaştığı Webinarda, “Geçmişten bugüne iki firma arasındaki iş ortaklığı”, “Dijital işe alım süreçleri” ve “Kariyer.net’in evden çalışmaya geçiş sürecindeki deneyimleri” işlenen konu başlıkları arasında.

3 Nisan 2019
AloTech-Tuşla İş Birliği

AloTech ile Tuşla, firmalara ulaşmak isteyen müşterilerin çağrı merkezlerinde beklemelerine son verecek önemli bir işbirliğine imza attı. İOS ve Android uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilen firma rehberi Tuşla uygulaması ile kullanıcılar, bu şirketlerin müşteri hizmetlerine ve çağrı merkezlerine hızlıca ulaşabiliyorlar.

9 Nisan 2020
Webinar: Çağrı Merkezleri ve Satış Ekipleri Evde; Peki Performans Ölçümü?

“Çağrı Merkezleri ve Satış Ekipleri Evde; Peki Performans Ölçümü?” Webinarımız sona erdi. CC Academia Genel Müdürü Elvin Coşkun ile birlikte gerçekleştirdiğimiz Webinarda “Kalite yönetimi nasıl olmalı?”, “Saha Satış Ekiplerinin Dikkat Etmesi Gerekenler” ve “Performansı Artırmak için Yapılacaklar” öne çıkan konu başlıkları arasındaydı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat