7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

“Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?” Webinarımız sona erdi. İlk günden bugüne kadar Vaillant-AloTech işbirliğindeki kilometre taşları, Vaillant çağrı merkezinde hangi iletişim kanallarının aktif olarak kullanıldığı ve eve geçiş sürecindeki önemli adımların açıklandığı Webinarda uzaktan çalışma ile ilgili pek çok ipucu katılımcılarla paylaşıldı.

Önemli Dakikalar

  • 4:36 Vaillant AloTech İşbirliği
  • 12:20 Vaillant Çağrı Merkezinde Kullanılan Yazılı ve Sesli İletişim Kanalları
  • 21:15 Eve Geçiş Sürecine Geçiş Planı
  • 32:30 Çağrı Merkezlerindeki Kalite Süreçlerinin Uzaktan Yönetilmesi
  • 36:01 Evden Çalışan Müşteri Temsilcilerinin Motivasyonu
  • 45:27 Evden Çalışma Yapısı Parçalı Çalışma Düzenini Nasıl Etkiledi?
  • 51:57 Uzaktan Çalışma Sürecinde Altyapı Performansları
  • 57:59 Yeni Jenerasyonunun Evden Çalışma Düzenine Adaptasyonu
  • 1:03:47 Ofise Dönüş Süreci

Çağrı merkezlerinde evden çalışma ile ilgili pek çok sorunun yanıt bulduğu Webinarımızı kaçıranlar veya yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda! AloTech ile çağrı merkezini eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili detaylı bilgi almak için formu doldurun!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

12 Ekim 2020
Bir Çağrı Merkezinde Kabul Edilebilir Kapanan Çağrı Oranı (Abandon Rate) Nedir?

Çağrı merkezi operatörleri için temel performans göstergelerinden birisi de kapanan çağrı oranıdır. Kapanan bir aramanın tanımını, arayan tarafından çağrı merkezine başlatılan ancak herhangi bir konuşma gerçekleşmeden aniden sona eren çağrı olarak yapabiliriz.

1 Haziran 2020
Webinar: Ofislere dönerken “yeni normal” şirketlerde nasıl olacak?

1935 yılından beri fitokimyasallar alanında sektör liderlerinden biri olan ve 75 yılı aşan bir tecrübe ile dünyada 35 ülkede hizmet veren Alchem International ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ortak bir Webinar düzenledi.

5 Nisan 2019
E-ticaret firmaları neden AloTech’i tercih ediyor?

AloTech, bulut tabanlı çözümleri ile e-ticaret firmalarının müşterilerine en iyi ve kaliteli çağrı merkezi hizmeti sunabilmelerini sağlıyor ve bu yüzden ülkemizde ciddi sayıda müşterili olan pek çok şirket tarafından tercih ediliyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat