7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

“Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?” Webinarımız sona erdi. İlk günden bugüne kadar Vaillant-AloTech işbirliğindeki kilometre taşları, Vaillant çağrı merkezinde hangi iletişim kanallarının aktif olarak kullanıldığı ve eve geçiş sürecindeki önemli adımların açıklandığı Webinarda uzaktan çalışma ile ilgili pek çok ipucu katılımcılarla paylaşıldı.

Önemli Dakikalar

  • 4:36 Vaillant AloTech İşbirliği
  • 12:20 Vaillant Çağrı Merkezinde Kullanılan Yazılı ve Sesli İletişim Kanalları
  • 21:15 Eve Geçiş Sürecine Geçiş Planı
  • 32:30 Çağrı Merkezlerindeki Kalite Süreçlerinin Uzaktan Yönetilmesi
  • 36:01 Evden Çalışan Müşteri Temsilcilerinin Motivasyonu
  • 45:27 Evden Çalışma Yapısı Parçalı Çalışma Düzenini Nasıl Etkiledi?
  • 51:57 Uzaktan Çalışma Sürecinde Altyapı Performansları
  • 57:59 Yeni Jenerasyonunun Evden Çalışma Düzenine Adaptasyonu
  • 1:03:47 Ofise Dönüş Süreci

Çağrı merkezlerinde evden çalışma ile ilgili pek çok sorunun yanıt bulduğu Webinarımızı kaçıranlar veya yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda! AloTech ile çağrı merkezini eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili detaylı bilgi almak için formu doldurun!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

1 Mart 2021
Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

9 Nisan 2019
AloTech Global Reseller & Partner Kanalı Lansmanı için Londra’da !

AloTech Reseller ve Partner Kanalı lansman programı için 27-28 Mart 2019’da gerçekleştirilecek olan, Call&Contact Center Expo 2019, Londra fuarına davetlisiniz. 1000’in üzerinde teknoloji tedarikçisi, 500 seminer ve 200 interaktif sunumlarının planlandığı, Çağrı Merkezi Sektörünün biraraya getiren C&CCE Londra’da 144 nolu standımıza bekliyoruz.

4 Ocak 2021
Mutlu Çağrı Merkezi Çalışanları Mutlu Müşteriler Anlamına Mı Geliyor?

Çağrı merkezi çalışanları, iş süreçleri boyunca farklı müşteri tipleriyle karşılaşıyor. En yaygın olanlar ise hayal kırıklığına uğramış, sorun yaşayan ve süreçten memnun olmamış mutsuz müşteriler. Zorlu müşteriler ve diğer sorunlar ele alındığında, müşteri hizmetlerinin ilk aşamasında çalışmak kolay değil. Ancak çalışan mutluluğu ve motivasyonu ile iş süreçlerini iyileştirmek mümkün.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat