7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Çağrı Merkezlerinde Evden Çalışma

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech yaklaşık 10 yıldır Türkiye ve dünyada 15.000+ agent ve 450+ firmaya çağrı merkezi servislerini (IVR/ Çağrı Yönetimi, Chat, Chatbot, WhatsApp Business vb.) bulut üzerinden sağlamaktadır. Tüm bu servisleri bulut üzerinden hizmet olarak sağlayan AloTech, 10 yıldır müşterilerinin lokasyon bağımsız olarak hizmet vermesini sağlayarak müşterilerinin bu sayede ister evden ister çağrı merkezinden isterse de kendisine ait bir lokasyondan operasyonlarına devam edebilmesine imkan tanımaktadır.

Bu tecrübesi ile AloTech, Coronavirus ile ilgili mevcut durum sebebiyle çok hızlı bir şekilde evden çalışma, ofis + evden çalışma gibi farklı kombinasyonların devreye alınmasında müşterilerine destek verdi ve vermeye devam ediyor.

Sadece AloTech müşterilerine değil, AloTech dışındaki çözümleri kullanan firmalara da uzaktan çalışmak ile elimizden geldiğince destek veriyoruz. Daha büyük bir kitleye destek olabilmek ve tecrübelerimizi paylaşmak adına bir Webinar düzenledik. Teknik açıdan evden çalışmayla ilgili dikkat edilecek ana başlıklara ve sürecin nasıl daha hızlı yönetilebileceğine yönelik ipuçlarının paylaşıldığı Webinar’ı aşağıdaki linkten izleyebilirsiniz.

Teknik soruları şirket kurucu ortaklarından CTO İdris Avcı yanıtlarken; yurt dışındaki destek süreçleri ile ilgili kurucu ortak ve CEO Cenk Soyak ve Türkiye içinde proje süreçlerinin nasıl yürütüldüğü konusundaki soruları şirket ortağı ve Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin cevapladı.

Bulut çağrı merkeziyle ilgili detaylı bilgi almak için formu doldurun!

Önemli Dakikalar

  • 3:04 – Evlerdeki Internet Altyapıları 
  • 14:48 – Ses Kalitesinin Önemi
  • 18:39 – Evden Çağrı Alırken Kullanılacak Ekipmanlar
  • 27:07 – Uzaktan Çalışma Uygulamaları
  • 32:29 – Güvenlik Önlemleri
  • 44:25 – Türkiye ve Yurt Dışı Proje Süreçleri

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

9 Nisan 2019
Yeni Ofisimizin Açılış Kokteyli Gerçekleşti

AloTech Açılış Kokteylimiz misafirlerimizin ve çalışanlarımızın katılımıyla gerçekleşti.

1 Nisan 2019
AloTech, Teknosa’nın Çağrı Merkezini Bir Gecede Kökten Değiştirdi

AloTech, 5 Haziran’da Haliç Kongre Merkezi’nde yapılan 3. Call Center Zirvesi’nde gövde gösterisi yaptı.

16 Ekim 2020
İyi Bir Müşteri Deneyimi Nasıl Oluşturulur?

Müşteri hizmetleri ile müşteri deneyimi arasındaki ilişkinin tanımlanması oldukça önemlidir. Çevrimiçi alışveriş bu kadar popüler hale geldiğinden, müşteriler artık markalarla çok daha fazla temas noktasına sahipler.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat