7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Evde Çağrı Merkezi Olur Mu?

Hüseyin Özkale
4 Mayıs 2020
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ve Türkiye’nin önde gelen Salesforce Partner’lerinden Inspark, Paraşüt çağrı merkezi operasyonlarının evden çalışmaya geçiş sürecini anlatan bir Webinar düzenledi.

Webinarda Paraşüt Satış Direktörü Deniz ToramanAloTech CTO’su İdris Avcı ve Inspark CEO’su Serdar Susuz eve geçis sürecindeki deneyimlerini bizlerle paylaştı.

Inspark ile ortaklaşa gerçekleştirdiğimiz Webinarda “Evden çalışma sürecinde çağrı merkezleri”, “Paraşüt’ün eve geçiş sürecindeki deneyimleri” ve “Sürecin bittikten sonra ekipler üzerindeki potansiyel etkileri” işlenen konu başlıkları arasındaydı.

Çağrı merkezinizi eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili diğer tüm detaylar için formu doldurun!

Önemli Dakikalar

·      17:24 – Eve geçiş sürecini Paraşüt nasıl yönetti?

·      28:45 – Uzaktan çalışırken ekip performansı nasıl etkilendi?

·      29:35 – Altyapı ile ilgili nasıl sorunlar ve çözümler ortaya çıktı?

·      38:26 – Süreç ile beraber neler değişti?

·      38:34 – Sürecin psikolojik etkisi nasıl oldu?

Kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

30 Eylül 2021
Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası

Buluta Karşı Fiziksel Çağrı Merkezleri – Temel Farklar, Faydalar ve Daha Fazlası Bulut Çağrı Merkezi Nedir? İşletme sunucusuyla bulut üzerinde barındırılan bulut çağrı merkezi, tüm müşteri iletişimini ele alan bir merkezdir. Merkez bulutta olduğu için tüm gelen ve giden çağrılar ve sosyal medya erişimleri dahil olmak üzere tüm müşteri etkileşimlerini her yerden erişilebilir şekilde gerçekleştirmeye […]

27 Ağustos 2020
Yeni başlayanlar için çağrı merkezinizin sahip olması gereken 8 özellik

Çağrı merkezleri, müşteriler ve firmalar arasındaki iletişimin en iyi şekilde sağlanması için gerekli olan önemli unsurların başında gelir.

5 Nisan 2019
Çağrı Merkezlerinde Dinamikler Değişiyor

WebRTC (Web-based real-time communication), web tabanlı sistemler üzerinde çalışabilen gerçek zamanlı iletişim sağlayabilen, javascript tabanlı bir API’dır.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat