7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Evde Çağrı Merkezi Olur Mu?

Hüseyin Özkale
4 Mayıs 2020
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ve Türkiye’nin önde gelen Salesforce Partner’lerinden Inspark, Paraşüt çağrı merkezi operasyonlarının evden çalışmaya geçiş sürecini anlatan bir Webinar düzenledi.

Webinarda Paraşüt Satış Direktörü Deniz ToramanAloTech CTO’su İdris Avcı ve Inspark CEO’su Serdar Susuz eve geçis sürecindeki deneyimlerini bizlerle paylaştı.

Inspark ile ortaklaşa gerçekleştirdiğimiz Webinarda “Evden çalışma sürecinde çağrı merkezleri”, “Paraşüt’ün eve geçiş sürecindeki deneyimleri” ve “Sürecin bittikten sonra ekipler üzerindeki potansiyel etkileri” işlenen konu başlıkları arasındaydı.

Çağrı merkezinizi eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili diğer tüm detaylar için formu doldurun!

Önemli Dakikalar

·      17:24 – Eve geçiş sürecini Paraşüt nasıl yönetti?

·      28:45 – Uzaktan çalışırken ekip performansı nasıl etkilendi?

·      29:35 – Altyapı ile ilgili nasıl sorunlar ve çözümler ortaya çıktı?

·      38:26 – Süreç ile beraber neler değişti?

·      38:34 – Sürecin psikolojik etkisi nasıl oldu?

Kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
Bulut Sistemlerinde Güvenlik Nasıl Sağlanıyor?

Bulut sistemleri, teknolojinin en büyük nimetlerinden biri olarak tanımlanabilir. Yerel cihazlarda depolama ve veri saklama ihtiyacı olmadan dünyanın her noktasında istediğiniz verilere anında erişim imkanı sunan bulut sistemlerinin güvenliği ise hep merak konusu olmuştur.

5 Nisan 2019
Şirketlerin buluta geçişe bakış açısı nasıl?

Çağrı merkezleri geleneksel yapılarda hazırlandığı zaman şirketler için öncelikli olarak ciddi bir bütçe kullanımı gerektiriyor. Bina tercihi, ofis kurulumu, network kurulumu ve pek çok konuda önemli yatırım ve harcamalara sebep oluyor. Bir diğer konu ise zaman. Geleneksel çağrı merkezi oluşumları fiziksel kurulum ve hazırlıklardan dolayı ciddi anlamda zaman kaybına neden olabiliyor.

9 Mart 2020
Müşteri Temsilcilerinin Hayatını Kolaylaştıracak İpuçları

Şu anda bu yazıyı okuyorsanız hayatınızı kolaylaştırmak için büyük bir adım atmışsınız demektir. Kim bilir belki şimdiden sonra dünyanın en mutlu çağrı merkezi çalışanı olacaksınız. Çağrı merkezlerinde işlerin her zaman kolay olmasını bekleyemeyiz ama bu yazıyı okuyorsanız belki sizin için hayatı biraz da olsa kolaylaştırabiliriz.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat