7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Çağrı Merkezleri ve Satış Ekipleri Evde; Peki Performans Ölçümü?

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

“Çağrı Merkezleri ve Satış Ekipleri Evde; Peki Performans Ölçümü?” Webinarımız sona erdi. CC Academia Genel Müdürü Elvin Coşkun ile birlikte gerçekleştirdiğimiz Webinarda “Kalite yönetimi nasıl olmalı?”, “Saha Satış Ekiplerinin Dikkat Etmesi Gerekenler” ve “Performansı Artırmak için Yapılacaklar” öne çıkan konu başlıkları arasındaydı.

Esnek çalışma modellerine geçiş yapan çağrı merkezlerinin müşterilerine yoğun bir şekilde destek vermeye devam ettiği bu süreçte, eve geçiş sürecindeki teknik soruları AloTech CTO’su İdris Avcı yanıtlarken uzaktan çalışma ile ilgili mevcut proje süreçlerini AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin anlattı.

Önemli Dakikalar

  • 3:43 – Eve geçişte son durum
  • 6:20 – Çağrı merkezi çalışanları için evden çalışmada dikkat edilecekler nelerdir?
  • 15:08 – Performansı artırmak için neler yapılmalı?
  • 24:01 – Yönetici ekipler nasıl ölçümlemeli? 
  • 27:30 – Sizce çağrı merkezi ekipleri bu süreç bittiğinde parçalı çalışmaya hazır mı?
  • 41:39 – Satış ekipleri ne yapmalı?
  • 49:31 – Telefonla satışta dikkat edilecekler?

Uzaktan çalışma ve çağrı merkezi ekiplerinin performans ölçümü ile ilgili pek çok ipucunun olduğu Webinarımızı kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda! Çağrı merkezinizi eve taşımak, çalışanlarınızın performans ölçümünü lokasyon bağımsız yönetebilmek ve bulut çağrı merkezi ile ilgili diğer tüm detaylar için formu doldurun!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
E-Ticaret’te Çağrı Merkezi Etkinliği

İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen E-Ticarette Çağrı Merkezi Etkinliğinde; müşteri hizmetlerinin, e-ticaret firmaları ve tüketicileri için önemi konuşuldu.

4 Mayıs 2020
Webinar: İSKOOP’ta 470 kişi 24 ayrı lokasyonda AloTech ile verimini nasıl artırdı?

4000’i aşan ortağı, 22 ilde 19 şube ve 27 yıllık geçmişiyle eczacılık alanında hizmet veren İstanbul Eczacılar Kooperatifi (İSKOOP) ile gerçekleştirdiğimiz Webinar sona erdi.

8 Nisan 2019
AloTech Türkiye’nin ilk çağrı merkezi robotu AloBot’u “3. Buluttan Çağrı Var” lansmanı ile tanıttı

Bulut çağrı merkezlerinin dününe bugününe ve yarınına ışık tutan 3. Buluttan Çağrı Var – AloBot Etkinliği gerçekleşti. Google Dome İstanbul’da gerçekleşen etkinlikte bulut çağrı merkezi teknolojileri konuşuldu.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat