7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Şirketlerin buluta geçişe bakış açısı nasıl?

Hüseyin Özkale
5 Nisan 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Çağrı merkezi hizmetlerini klasik oluşumlardan bulut sistemine taşımak, şirketlerin finansal politikaları açısından önemli hamleler arasında yer almaya başladı. Peki, yıllardır alışık olduğumuz çağrı merkezleri neden buluta taşınmalı?

Bulut çağrı merkezinin şirketler için avantajları

Çağrı merkezleri geleneksel yapılarda hazırlandığı zaman şirketler için öncelikli olarak ciddi bir bütçe kullanımı gerektiriyor. Bina tercihi, ofis kurulumu, network kurulumu ve pek çok konuda önemli yatırım ve harcamalara sebep oluyor. Bir diğer konu ise zaman. Geleneksel çağrı merkezi oluşumları fiziksel kurulum ve hazırlıklardan dolayı ciddi anlamda zaman kaybına neden olabiliyor. Bu noktada ise bulut çağrı merkezi sistemine geçmenin ciddi avantajları karşımıza çıkıyor.

İngiltere’de yapılan bir araştırmaya göre, şirketler buluta taşınmaya başladı. Müşterilerine daha iyi hizmet vermek isteyen şirketlerin %25 gibi bir kısmı tamamen geçiş sağladı. %28’lik bir kısım ise kısmen geçişlerini gerçekleştirirken %21 oranında kalan kısım ise gelecek dönemlerde buluta geçmeyi düşünüyor.

Bu araştırma bulut çağrı merkezine geçen şirketlerin, müşteri memnuniyeti, yeni teknolojilere uyum ve finansal avantajlar sağlaması gibi detaylar nedeniyle ciddi anlamda memnun olduklarını ortaya koyuyor. Anketten maliyet avantajı konusunda %89 oranında bir fikir ortaklığı çıkarken, %88 oranında da kullanım kolaylığı ve işlevselliğin sunduğu avantajları gösteren bir rakam karşımıza çıkıyor.

AloTech, sunduğu gelişmiş bulut çağrı merkezi hizmetiyle bu bulut sistemlerine geçişlerde en çok tercih edilen kuruluşlardan biri oldu. Maliyetleri ciddi oranda azaltan sistemi, kolay kurulum ve kullanım imkanları gibi etkenler, AloTech’i tercih noktasında avantajlı konuma getiriyor.

AloTech, hızlı kurulum, ekstra yazılım ve işletim sistemi maliyeti sunmayışı, bakım ve güncelleme masrafı sunmayan yapısı ve kolay entegre edilebilir sistemi sayesinde şirketlerin gözdesi haline geldi.

Yapılan araştırmaya göre %89 gibi çok büyük bir kitle bulut çağrı merkezlerinin kolay kullanımı nedeniyle tercih edildiğini ortaya koymakta. %87 oranında bir kitle ise ürün ve hizmet devamlılığına ek olarak, olası doğal felaketler nedeniyle veri kaybı yaşanmadığı için bu sistemleri tercih etmekte.

Bulut sistemlerine geçiş ve AloTech’in dikkat çeken avantajları arasında düşen maliyetler ve hızlı kurulum gibi nitelikler de önemli role sahip detaylar arasında yer almakta. Ayrıca sadece kullanım oranı kadar ödeme esnekliği ile ihtiyaç dışı kullanımların maliyetleri de ortadan kalkıyor. Kolay entegrasyon da AloTech’in önemli avantajları arasında.

Karmaşık ve eski tip çağrı merkezi sistemleri hem detaylı hem de genel açılarıyla şirketler adına büyük yüklere sebep olurken, buluta taşınan çağrı merkezi sistemleri hem daha modern hem de her açıdan avantajlı oluşu ile tercih edilmektedir. Tüm bu avantajları ve kolaylıkları düşündüğümüzde ise şirketlerin bulut çağrı merkezi sistemlerine neden geçiş yapması gerektiğini çok net bir biçimde anlayabiliriz.

Demo uygulamaya linkten ulaşabilirsiniz

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

10 Şubat 2020
Çağrı Merkeziniz Günün İhtiyaçlarını Karşılıyor mu?

Bulut çağrı merkeziyle maliyetleri azaltmaya hazır mısınız? 2020 yılında donanım tabanlı geleneksel çağrı merkezleriyle müşterilerinize iyi bir deneyim sunmak neredeyse imkansız. Dijital dönüşümün keyfini sürebilmek için siz de çağrı merkezinizi buluta taşıyın!

4 Mayıs 2020
Webinar: İSKOOP’ta 470 kişi 24 ayrı lokasyonda AloTech ile verimini nasıl artırdı?

4000’i aşan ortağı, 22 ilde 19 şube ve 27 yıllık geçmişiyle eczacılık alanında hizmet veren İstanbul Eczacılar Kooperatifi (İSKOOP) ile gerçekleştirdiğimiz Webinar sona erdi.

8 Nisan 2019
SaaS sistemi nedir? Bulut tabanlı hizmetlerde nasıl kullanılır?

SaaS, yani Software as a Service veya bir diğer kabul gören açılımı ile Solutions as a Service, son dönemde bulut tabanlı çözümler kullanan şirketlerin kullandığı bir teknolojidir. Hizmet olarak yazılım adıyla Türkçe’si kabul edilen bu servis, kullandıkça ve kullandığın kadar öde modelini temel alan bir kullanımdır.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat