7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Satışın Gizli Kahramanı: Satış Sonrası

Hüseyin Özkale
10 Aralık 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Omerd’in düzenlemiş olduğu “Satış Sonrası Operasyonları” etkinliğinde AloTech Satış Direktörü Hüseyin Özkale konuşmacı olarak yer aldı. Satış ve satış sonrası operasyonlar hakkında sunumların yapıldığı etkinlikte marka/müşteri ilişkileri ve marka güvenilirliği işlenen diğer konu başlıklarıydı. 

Ezgi Ergören’in sunumu sonrasında AloTech Satış Direktörü Hüseyin Özkale, AloTech’in başarı hikayesinden ve bulut çözümlerin gerekliliğinden bahsetti. AloTech’in hızlı bir büyüme kaydettiğine vurgu yapan Özkale, AloTech’in müşterilerine verdiği hızlı hizmetten ve teknolojik altyapının sağladığı önemli kolaylıklardan bahsetti. Yurtdışında 15 ülkede AloTech müşterisi olduğunu belirten Özkale, özellikle İngiltere’de AloTech’e büyük bir ilgi olduğunun altını çizdi. Satış sonrası hizmetin en iyi örneklerinden birinin çağrı merkezi olduğunu söyleyen Hüseyin Özkale, satış süreci kadar satış sonrası hizmetin de bir o kadar zor olduğunu söyledi. AloTech’in satış sonrası hizmetinin raporlama ve entegrasyon adı altında birçok konuyu kapsadığını ve AloTech’in her zaman yenilikleri takip ettiğini söyledi. Özkale, bu yeniliklerden en popülerinin WhatsApp entegrasyonu olduğunu ve özellikle en eski müşterilerimizden Vaillant’ın WhatsApp entegrasyonunu çok aktif olarak kullandığının altını çizdi.

Bağımsız bir araştırma şirketi tarafından yürütülen araştırma sonucunda müşterilerin AloTech’i tercih etme nedenlerinin hizmet kalitesi, marka imajı ve maliyet avantajı olduğunu vurgulayan Hüseyin Özkale, müşterilerin gözünden AloTech’in tavsiye edilme oranının %89, AloTech’den tekrar hizmet alma oranının %87 ve AloTech’in güven düzeyi oranının %86 olduğunu belirtti.

Hüseyin Özkale’nin ardından AloTech müşterisi Nef İnşaat IT Direktörü Erkan Özvar,  AloTech’ten çok memnun olduklarını ve AloTech ile kolaylıkla iletişime geçebildiklerini anlattı.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
Türkiye milyar dolarlık teknoloji girişimini bekliyor

Teknoloji firmalarının her geçen gün sayısının arttığı ve daha fazla yatırım çektiği Türkiye artık ‘milyar dolarlık girişimi’ bekliyor. Geçtiğimiz 6 yılda devlerin emekleme döneminde girdikleri Wired’ın Avrupa’nın En İyi 100 Startup’ı listesinde bu yıl yer alan İstanbul merkezli 10 firma bu konuda güçlü bir potansiyel barındırıyor.

5 Nisan 2019
Akıllı Çağrı Merkezi Robotumuz ‘ALOBOT’ Ekim’de Piyasada!

“Bulut teknolojisinin geleceğini beş yıl önce tahmin ettik ve hizmetlerimizi tamamen bulut üzerinde geliştirdik. 2020’de her dört çağrı merkezinden üçü bulut üzerinde çalışacak. Kullanıcı ve Dakika Bazlı ödeme modellerimiz, hiçbir yatırım yapmadan çağrı merkezi kurmayı ve kullanmayı sağlıyor.”

29 Temmuz 2020
Çok kanallı çağrı merkezleri markalara neler kazandırır?

İnternetin ve dijital çözümlerin gelmesiyle müşterilerin her alandaki beklentileri değişti. Özellikle de markalarla ve işletmelerle iletişim kurmak söz konusu olduğunda modern çağda müşteriler kişiselleştirilmiş bir hizmet bekliyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat