7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Paraşüt’te Ayın Mutlu Kullanıcısı AloTech

Hüseyin Özkale
1 Nisan 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

“Paraşüt’ün sunduğu API’yi kendi sistemimize entegre ettik ve faturaları otomatik oluşturma, geç ödemede hesap kapatma gibi elle yaptığımız birçok işlemi otomatik yapar hale geldik. İnsan hatasını ortadan kaldırdık, kaynaklarımızı daha verimli kullanmaya başladık.”

Bize Alo-Tech’den bahsedebilir misiniz?

AloTech’i 2007 yılında, işletmelerin tüm çağrı merkezi fonksiyonlarını internet üzerinden sunmalarını sağlayabilmeleri amacıyla kurduk. Bulut bilişimle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırmayı hedefliyoruz.

Alo-Tech hangi ihtiyaçtan yola çıkarak Paraşüt’ün çözümlerine başvurdu?

Nakit akışı, cari hesaplar, kasaların durumu gibi bilgileri her seferinde muhasebe biriminden talep etmemiz gerekiyordu. Birimin bilgileri hazırlayıp paylaşması vakit alıyordu. Ayrıca bu bilgilere mesai saatleri dışında da ihtiyaç duyabiliyorduk. Güncel bilgilere istediğimiz anda ulaşabilmek için bulut tabanlı bir ön muhasebe sistemi arayışına girdik ve Paraşüt’le tanıştık.

Alo-Tech bu işbirliği sonrası hangi değerleri kazandı? Sistemin size sağladığı avantajlardan bahseder misiniz? Performansınızı nasıl etkiledi?

Paraşüt sayesinde güncel bilgilere her zaman istediğimiz yerden erişir hale geldik. Bu sayede finansal konulardaki karar verme sürecimiz hızlandı. Paraşüt’ün sunduğu API’yi kendi sistemimize entegre ettik ve bu sayede faturaları otomatik oluşturmak, geç ödeme durumunda müşteri hesabını dondurmak gibi elle yaptığımız birçok işlemi, otomatik yapar hale geldik. İnsan hatasını ortadan kaldırdık, kaynaklarımızı daha verimli kullanmaya başladık.

Alo-Tech neden Paraşüt’ü masa üstü çözümlere tercih etmeniz nedeni nedir?

Aradığımız ürünü muhasebe dışındaki departmanlar da kullanacağı için basitliği, kolay raporlanabilir olması bizim için çok önemliydi. Paraşüt kolay arayüzü ve hazır gelen raporlarıyla tüm alternatiflerine göre çok üstün bir çözüm. Temel internet kullanıcıları herhangi bir eğitime gerek kalmadan hemen kullanmaya başlayabiliyor.

Paraşüt basitliği, kullanıcı dostu arayüzü ve entegrasyon yetenekleriyle çok önemli bir açığı kapatıyor. Paraşüt sayesinde şirketin finansal durumunu her an her yerden tek tuşla izleyebilir hale geldik. Tahsilatları daha iyi takip edebiliyoruz, bu sayede tahsilat süremiz oldukça kısaldı. Diğer sistemlerde aylarca süren entegrasyon çalışmaları Paraşüt’le kolayca ve kısa sürede tamamlandı.

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

19 Kasım 2020
Çağrı Merkezini Buluta Taşımak için 5 Neden – Bölüm 1 – Uygulama Avantajları

Teknolojinin gelişmesiyle çağrı merkezleri de bu gelişimden etkileniyor. Günümüzde fiziksel çağrı merkezi alanları yerine bulut tabanlı çağrı merkezi çözümleri oldukça ilgi görüyor. 2008 yılında %2,2 seviyesinde olan bulut çağrı merkezi benimseme oranları 2017 yılında %62 seviyesine çıktı.

3 Nisan 2019
Startup Turkey 2016 etkinliğinin en başarılı girişimi AloTech

Dünya genelinde 700 katılımcı, 150’den fazla yatırımcı ve 100’ü aşkın girişimcinin katılımı ile Antalya’da gerçekleştirilen 8. Startup Turkey etkinliğinin son gününde M&S Partners Pte Direktörü Hiro Mashita, Naspers Group Strateji Müdürü Sebastiaan Vaessen ve Aslanoba Capital Kurucu Başkanı Hasan Aslanoba’dan oluşan jüri tarafından 15 finalist girişimci içerisinden en başarılı 3 girişimci seçildi.

1 Nisan 2019
1 Milyon Üye İçin Son Teknoloji

Aziz Yıldırım’ın büyük önem verdiği “Hedef 1 Milyon Üye” projesi için Fenerbahçe, teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat