7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Ofislere dönerken “yeni normal” şirketlerde nasıl olacak?

Hüseyin Özkale
1 Haziran 2020
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

1935 yılından beri fitokimyasallar alanında sektör liderlerinden biri olan ve 75 yılı aşan bir tecrübe ile dünyada 35 ülkede hizmet veren Alchem International ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, ortak bir Webinar düzenledi.

“Ofislere dönerken “yeni normal” şirketlerde nasıl olacak?” konulu Webinarda, pandemi dönemi ve sonrasında yeni normale nasıl ayak uydurulacağı, şirketlerin bu sürece adaptasyonu öne çıkan konu başlıkları arasındaydı.

Alchem Türkiye Kurucu Ortağı Yücel İskender, AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin ve AloTech CTO’su İdris Avcı yeni normale dönüş sürecini izleyenlere aktardılar.

  • 10:04 – Alchem & AloTech Projesi
  • 19:25 – Yeni Normal’de saha satış operasyonları
  • 26:13 – Uzaktan Çalışmanın 8 Sürpriz Faydası
  • 29:16 – Ofis kullanımları
  • 31:00 – Yeni Normal’in değişen çalışma şartları
  • 33:07 – COVID-19 Sonrası Sektörel Etki Analizi
  • 35:47 – Sağlık sektörü için öngörüler?
  • 41:50 – Cloud vs Hosted – Avantajlar / Dezavantajlar
  • 49:13 – Yöneticilerin mental hazırlıkları

Webinarımızı kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için video aşağıda!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

5 Nisan 2019
Ofis Santraliniz artık Cebinizde !

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi ve Santral Bulutu AloTech, geliştirdiği uygulama ile artık cebinizde.

1 Haziran 2020
Çağrı Merkezlerinde Yeni Normal’e Geçiş

Televizyon programları, basın ve sosyal medya “yeni normal” söylemi altında yeni bir yaşam tarzından bahsediyor. COVID-19 nedeniyle hayatımıza giren bu söylemle bazı insanların iş hayatı değişecek gibi. Peki neler değişecek?

4 Mayıs 2020
Webinar: Evde Çağrı Merkezi Olur Mu?

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ve Türkiye’nin önde gelen Salesforce Partner’lerinden Inspark, Paraşüt çağrı merkezi operasyonlarının evden çalışmaya geçiş sürecini anlatan bir Webinar düzenledi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat