7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: Ofislere dönerken “yeni normal” şirketlerde nasıl olacak?

Hüseyin Özkale
1 Haziran 2020
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

1935 yılından beri fitokimyasallar alanında sektör liderlerinden biri olan ve 75 yılı aşan bir tecrübe ile dünyada 35 ülkede hizmet veren Alchem International ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, ortak bir Webinar düzenledi.

“Ofislere dönerken “yeni normal” şirketlerde nasıl olacak?” konulu Webinarda, pandemi dönemi ve sonrasında yeni normale nasıl ayak uydurulacağı, şirketlerin bu sürece adaptasyonu öne çıkan konu başlıkları arasındaydı.

Alchem Türkiye Kurucu Ortağı Yücel İskender, AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin ve AloTech CTO’su İdris Avcı yeni normale dönüş sürecini izleyenlere aktardılar.

  • 10:04 – Alchem & AloTech Projesi
  • 19:25 – Yeni Normal’de saha satış operasyonları
  • 26:13 – Uzaktan Çalışmanın 8 Sürpriz Faydası
  • 29:16 – Ofis kullanımları
  • 31:00 – Yeni Normal’in değişen çalışma şartları
  • 33:07 – COVID-19 Sonrası Sektörel Etki Analizi
  • 35:47 – Sağlık sektörü için öngörüler?
  • 41:50 – Cloud vs Hosted – Avantajlar / Dezavantajlar
  • 49:13 – Yöneticilerin mental hazırlıkları

Webinarımızı kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için video aşağıda!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

5 Nisan 2019
Çağrı Merkezleri için Canlı Mesajlaşmanın Önemi

Son zamanlarda müşteri ilişkileri dünyasında sıkça duyar olduğumuz ¨ Omni Channel – Çoklu Kanal¨ stratejisinin sesten sonra gelen en önemli, en kolay devreye alınan, düşük maliyetli ve getirisi en yüksek olan bileşeni ¨Canlı Mesajlaşma¨.

22 Ekim 2020
İyi Bir Çağrı Merkezinde Başarının Anahtarı Nedir?

Başarılı bir işletme olabilmek için müşterilerinize kusursuz bir şekilde hizmet sunmanız gerekmektedir. Bunun için de çalışanlarınızın müşterileriniz ile kaliteli bir şekilde iletişim kurması son derece önemlidir. Bu doğrultuda başarı elde edebilmek için çağrı merkezinin büyük bir öneme sahip olduğunu rahatlıkla ifade edebiliriz.

9 Nisan 2019
Bilgisayar Mühendisliği neden avantajlı?

Üsküdar Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünün düzenlediği programa AloTech kurucusu İdris Avcı ve AloTech yazılım geliştiricisi Kenan Kocaerkek konuşmacı olarak katıldı. Programda Çağrı Merkezlerine yazılım üreten firma olan AloTech hakkında bilgiler verildi ve Bilgisayar Mühendisliği öğrencileri için önemli teknik ve pratik bilgiler aktarıldı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat