7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Ofis Santraliniz artık Cebinizde !

Hüseyin Özkale
5 Nisan 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi ve Santral Bulutu AloTech, geliştirdiği uygulama ile artık cebinizde. 

AloTech’in gelişmiş santral özelliklerini cep telefonuna taşıyan yeni Android uygulaması ile saha ekipleriniz ve tüm çalışanlarınız hem daha verimli hem de ölçülebilir çalışabiliyorlar.

En son geliştirilen bu uygulama ile AloTech, Çağrı Merkezi, Kanal Çağrı Yönetimi ve Bulut Santral çözümlerinin yanı eklenen bu mobil ile sadece Türkiye’nin değil tüm dünyadaki Tümleşik İletişim Çözümü sağlayan üreticiler arasında çok özel bir yere kavuşmuş oldu.

Özellikle çok sayıda satış, servis, kargo gibi çok sayıda saha elemanı çalıştıran sektörlerde bu saha elamanlarına gelen giden çağrıların ölçülmesi, kayıt altına alınması, raporlanması ve yönetilmesini sağlayan bu yeni uygulama Türkiye’de bir ilk.

Detaylı bilgi için; info@alo-tech.com adresine veya 0850 200 0256 ‘ya başvurunuz.

Team AloTech

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

13 Mart 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Evden Çalışmasının 7 Önemli Avantajı

Home office, freelance ya da başka bir deyişle evden çalışma teknolojinin gelişmesiyle pek çok firmanın gündemine girdi. Çağrı merkezleri de değişen ihtiyaçlara ayak uydurabilmek için evden çalışan çağrı merkezi çalışanları ile işgücünü optimize etmektedir. Peki çağrı merkezi çalışanlarının evden çalışması şirketler için neden bu kadar avantajlı?

2 Aralık 2020
Çağrı Merkezi Teknolojilerinin Müşteri Temsilcisi Eğitimi Üzerindeki Etkisi

Çağrı merkezlerinin başarısında, kullanılan teknoloji kadar çağrı merkezi çalışanları tarafından sunulan hizmetin kalitesi de büyük önem taşıyor. Yeni teknolojiler, çağrı merkezi süreçlerinin otomatikleştirilmesi sayesinde müşterilerle yapılan konuşmaların daha verimli olmasına izin veriyor.

3 Nisan 2019
AloTech ile iyzico’dan Kredi Kartı ile Güvenliği en üst noktaya taşıyan işbirliği

AloTech ile iyzico, kredi kartı bilgilerini telefonda müşteri temsilcisine vermek istemeyenlerin endişelerini ortadan kaldıracak önemli bir işbirliğine imza attı. Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech, Türkiye’nin lider ödeme kuruluşu iyzico’nun çözümleri ile çağrı merkezi hizmetini kullanan işletmelerin hizmet veya ürünlerini, ek bir maliyet gerektirmeden kredi kartı ödeme sistemini kullanarak müşterilerine sunmasını sağlayacak.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat