7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Müşteri Temsilcilerinin Hayatını Kolaylaştıracak İpuçları

Hüseyin Özkale
9 Mart 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Şu anda bu yazıyı okuyorsanız hayatınızı kolaylaştırmak için büyük bir adım atmışsınız demektir. Kim bilir belki şimdiden sonra dünyanın en mutlu çağrı merkezi çalışanı olacaksınız. Çağrı merkezlerinde işlerin her zaman kolay olmasını bekleyemeyiz ama bu yazıyı okuyorsanız belki sizin için hayatı biraz da olsa kolaylaştırabiliriz.

1. Hazırlıklı Olun

İyi bir müşteri temsilcisi gelebilecek her soruya karşı hazırlıklı olmalıdır. Müşteri temsilcileri, bazen beklenmedik durumlarla karşılaşabilirler. Bu beklenmedik durumlara karşı hazırlıklı olursanız en zorlu çağrı merkezi senaryolarının bile üstesinden profesyonelce gelebilirsiniz.

2. İşinizi Eğlenceli Hale Getirin

Çağrı merkezlerinin stres dolu olduğunu biliyoruz ama işinizi eğlenceli hale getirmek sizin elinizde. Masanızı renkli postitlerle, sevdiğiniz fotoğraflarla, ilham verici notlarla süsleyin. Bununla birlikte molalarınızı akıllıca kullanmayı öğrenin. Kendinizi sandalyeye sabitlemekten vazgeçip oksijenin varlığını keşfedin.

3. Egzersiz Yapın

Egzersiz yapmalısınız derken kimse sizden pilates hareketleri yapmanızı beklemiyor. Basit kol ve boyun hareketleri ile pek çok bel ve boyun hastalığının önüne geçebilirsiniz. Bu hareketleri düzenli yapmak, kan akışını kolaylaştırır ve sırt ağrısı, bacak krampları gibi rahatsızlıkların önlenmesine yardımcı olur.

4. Müşterilerle İletişimi Güçlendirin

Müşteri ile bağları güçlü tutmak hem sizin hem de şirketiniz için çok önemlidir. Örneğin müşterilerle konuştuktan sonra anket yaparak onlarla yeniden iletişime geçebilirsiniz. Bunu yapmak sizi fiziken yorsa bile mental açıdan çok rahatlatacak. Satış sonrası operasyonlarla ilgili bu yazımızdan detaylı bilgi alabilirsiniz.

5. Tatile Çıkın

Kendinize vakit ayırmak, biraz olsun deşarj olmak bu kadar zor olmamalı. Hafta sonları veya günübirlik tatillerle kendinize zaman ayırmak çalışma hayatınızı oldukça kolaylaştıracak.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

2 Nisan 2021
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

18 Eylül 2020
Numara Maskeleme Nedir?

Kişisel verilerin korunması gibi yasaların yürürlüğe girmesiyle müşteri gizliliği daha da önemli bir hal kazandı. Hem yeni kurulan şirketler hem de köklü şirketler çağrı merkezi hizmetlerinde müşteri gizliliğinin en üst seviyede olmasını istiyor.

5 Nisan 2019
Ofis Santraliniz artık Cebinizde !

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi ve Santral Bulutu AloTech, geliştirdiği uygulama ile artık cebinizde.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat