7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Lokasyon Bazlı ve Bulut Tabanlı Çağrı Merkezleri karşılaştırması

Hüseyin Özkale
2 Nisan 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Lokasyon Bazlı ve Bulut Tabanlı Çağrı Merkezleri karşılaştırması eLoyalty danışmanlık şirketi tarafından yukarıdaki şekilde belirtilmiş.

Bu tablodan da anlaşılacağı üzere artık çağrı merkezinizi buluta taşımak bir ¨acaba¨ değil ¨ne zaman¨ sorusu.

Bu çalışmada değerlendirilen 8 faktör göz önüne alındığında Bulut Çağrı Merkezi’nin, her açıdan hem müşterilere hem şirketlere hem de kullanıcılara büyük faydalar sağladığı görülüyor.

Daha fazla bilgi için cenksoyak@alo-tech.com adresine yazabilirsiniz.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

13 Kasım 2020
Sosyal Mesafe Sanal Yakınlığı mı Artırıyor?

Koronavirüsün etkilerini en aza indirebilmek ve insanların korunabilmesini sağlamak amacı ile ülkemizde gerçekleştirilen önlemlerin ilk sırasında ise evden çalışma yani home office çalışma modeli yer alıyor.

8 Nisan 2019
AloTech’in Yeni Satış Direktörü Hüseyin Özkale

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech’in satış direktörlüğü görevine Hüseyin Özkale getirildi.

4 Mayıs 2020
Webinar: Evde Çağrı Merkezi Olur Mu?

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ve Türkiye’nin önde gelen Salesforce Partner’lerinden Inspark, Paraşüt çağrı merkezi operasyonlarının evden çalışmaya geçiş sürecini anlatan bir Webinar düzenledi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat