7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Kariyer.net’te Uzaktan Çalışma ve Sonrası

Hüseyin Özkale
4 Mayıs 2020
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye’nin 1999’dan beri en büyük istihdam platformlarından biri olan Kariyer.net ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Kariyer.net’in uzaktan çalışma süreci ve sonrası konulu bir Webinar düzenledi.

Kariyer.net CSO’su Uğur Sağlıkoğlu, AloTech CTO’su İdris Avcı ve AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin’in deneyimlerini paylaştığı Webinarda, “Geçmişten bugüne iki firma arasındaki iş ortaklığı”, “Dijital işe alım süreçleri” ve “Kariyer.net’in evden çalışmaya geçiş sürecindeki deneyimleri” işlenen konu başlıkları arasında.

Çağrı merkezinizi eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili diğer tüm detaylar için formu doldurun!

Önemli Dakikalar

·       11:23 – Kariyer.net’in bilinmeyenleri nelerdir?

·       19:58 – Kariyer.net ve AloTech tarihçesi

·       24:17 – HelloTech projesi

·       33:33 – Koronavirüs sürecinin Kariyer.net’e etkisi ne oldu?

·       37:07 – Kariyer.net’de uzaktan çalışma

·       49:07 – Sürecin satış ekiplerine uzun vadede etkisi ne olur?

Kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Haziran 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri…

3 Nisan 2019
Cloud Teknolojisi ve Şirketinize Kazandırdıkları

Günümüz şartlarında, hemen her alanda teknolojinin getirdiği avantajlardan yararlanmak gerekiyor. Öncelikli olarak; teknolojinin şirketlere sunduğu maliyet avantajları ve verimli iş gücünü arttıran yenilikçi çözümler her geçen gün değerini gözler önüne seriyor. Cloud üzerinden sağlanan çözümler de bunun en belirgin örnekleri arasında gösteriliyor.

1 Haziran 2020
Webinar: Ofislere dönerken “yeni normal” şirketlerde nasıl olacak?

1935 yılından beri fitokimyasallar alanında sektör liderlerinden biri olan ve 75 yılı aşan bir tecrübe ile dünyada 35 ülkede hizmet veren Alchem International ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ortak bir Webinar düzenledi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat