7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

İstanbul’un en gözde 10 girişiminden biri AloTech oldu

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Teknolojinin kültüre, ekonomiye ve siyasete etkilerini konu alan ABD merkezli Wired Dergisi’nin UK edisyonu, her yıl düzenli olarak Avrupa’nın en gözde yüz girişimini seçiyor. Helsinki, Londra, Barselona, Berlin, Lizbon, Amsterdam, Paris, Stockholm, Tel Aviv ve İstanbul olmak üzere on şehri kapsayan liste, her şehirden on girişimi öne çıkarıyor.

İstanbul bölümünde, ülkenin içinden geçtiği politik krizin startup’ları durdurmadığını söyleyen Wired UK, 500 Startups ve Startupbootcamp Istanbul gibi global fonların ülkeye olan ilgisinin devam etmesini örnek gösteriyor.

Dergi, Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech’i fintech kategorisinde İstanbul’un en gözde girişimlerinden biri olarak seçti. Bulut altyapısını kullanarak çağrı merkezlerini tümüyle sanallaştıran bir SaaS girişimi olan AloTech, dünyanın her yanında anında çağrı merkezi hizmeti verebilen bir girişim olarak dikkatleri üzerine çekiyor.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

10 Haziran 2020
Müşteri Deneyiminizi Nasıl Geliştirebilirsiniz?

Yıllar içinde müşterilerin ihtiyaçları ile beraber beklentileri de değişti. Dijitalleşmeyle birlikte çağrı merkezleri, yalnızca gelen çağrıları cevaplayan ve önceden belirlenmiş bilgilere göre müşterileri yönlendiren bir sistemin ötesine geçmeye başlıyorlar. Peki çağrı merkeziniz bu değişime ayak uydurabiliyor mu?

3 Nisan 2019
AloTech-Tuşla İş Birliği

AloTech ile Tuşla, firmalara ulaşmak isteyen müşterilerin çağrı merkezlerinde beklemelerine son verecek önemli bir işbirliğine imza attı. İOS ve Android uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilen firma rehberi Tuşla uygulaması ile kullanıcılar, bu şirketlerin müşteri hizmetlerine ve çağrı merkezlerine hızlıca ulaşabiliyorlar.

13 Şubat 2020
2019’da AloTech’te Neler Oldu?

Çağrı merkezleri için ses, chat, chatbot, WhatsApp vb. tüm iletişim kanallarını bulut üzerinden tek bir altyapıda buluşturan AloTech, 2019 yılı verilerini paylaştı

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat