7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

İstanbul’un en gözde 10 girişiminden biri AloTech oldu

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Teknolojinin kültüre, ekonomiye ve siyasete etkilerini konu alan ABD merkezli Wired Dergisi’nin UK edisyonu, her yıl düzenli olarak Avrupa’nın en gözde yüz girişimini seçiyor. Helsinki, Londra, Barselona, Berlin, Lizbon, Amsterdam, Paris, Stockholm, Tel Aviv ve İstanbul olmak üzere on şehri kapsayan liste, her şehirden on girişimi öne çıkarıyor.

İstanbul bölümünde, ülkenin içinden geçtiği politik krizin startup’ları durdurmadığını söyleyen Wired UK, 500 Startups ve Startupbootcamp Istanbul gibi global fonların ülkeye olan ilgisinin devam etmesini örnek gösteriyor.

Dergi, Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech’i fintech kategorisinde İstanbul’un en gözde girişimlerinden biri olarak seçti. Bulut altyapısını kullanarak çağrı merkezlerini tümüyle sanallaştıran bir SaaS girişimi olan AloTech, dünyanın her yanında anında çağrı merkezi hizmeti verebilen bir girişim olarak dikkatleri üzerine çekiyor.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

13 Mart 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Evden Çalışmasının 7 Önemli Avantajı

Home office, freelance ya da başka bir deyişle evden çalışma teknolojinin gelişmesiyle pek çok firmanın gündemine girdi. Çağrı merkezleri de değişen ihtiyaçlara ayak uydurabilmek için evden çalışan çağrı merkezi çalışanları ile işgücünü optimize etmektedir. Peki çağrı merkezi çalışanlarının evden çalışması şirketler için neden bu kadar avantajlı?

19 Ocak 2021
2021 Yılını Şekillendirecek 2020 İçgörüleri

2020 yılı ile birlikte hayatımıza giren COVID-19 salgınının yalnızca sağlığımız üzerinde etkisi olmadığı gibi, iş hayatına etkileri de sadece sağlık sektörüyle sınırlı değildi.

3 Nisan 2019
Bir sistem, önce AGENT’ın işlerini kolaylaştırmalı!!

Müşterilerle ilk temas çok önemlidir. Hele ki bu görüşme telefonda olacaksa.. Tepkisi tahmin edileyemeyen kişi ve gün içerisinde durmaksızın arama yapan yada çağrı alan agentlar

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat