7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: İSKOOP’ta 470 kişi 24 ayrı lokasyonda AloTech ile verimini nasıl artırdı?

Hüseyin Özkale
4 Mayıs 2020
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

4000’i aşan ortağı, 22 ilde 19 şube ve 27 yıllık geçmişiyle eczacılık alanında hizmet veren İstanbul Eczacılar Kooperatifi (İSKOOP) ile gerçekleştirdiğimiz Webinar sona erdi. 470 kişilik İSKOOP ekibinin 24 ayrı lokasyonda çalışmasının detaylarının paylaşıldığı Webinarda İSKOOP ve AloTech iş birliğindeki önemli kilometre taşları ortaya kondu.

AloTech ile çağrı merkezini eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili detaylı bilgi almak için formu doldurun!

İSKOOP Bilgi Teknolojileri Müdürü Murat KaratekinAloTech CTO’su İdris Avcı ve AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin, İSKOOP’un bulut çağrı merkezi ile verimliliğini nasıl artırdığını ve sağlık lojistiğine teknolojinin getirdiklerini paylaştılar.

Önemli Dakikalar

•           12:22 – İSKOOP iş süreçleri ve otomasyonu

•            17:58 – İSKOOP operasyonunda AloTech hangi konularda destek veriyor?

•            19:50 – Plasiyer ekiplerinin AloTech kullanımı

•            36:17 – Çoklu lokasyonlu firmalara bulut çağrı merkezinin getirdiği faydalar

•            39:40 – Koronavirüs sürecinde İSKOOP

•            42:52 – İSKOOP’ta uzaktan çalışma

Kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
AloTech ile iyzico’dan Kredi Kartı ile Güvenliği en üst noktaya taşıyan işbirliği

AloTech ile iyzico, kredi kartı bilgilerini telefonda müşteri temsilcisine vermek istemeyenlerin endişelerini ortadan kaldıracak önemli bir işbirliğine imza attı. Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech, Türkiye’nin lider ödeme kuruluşu iyzico’nun çözümleri ile çağrı merkezi hizmetini kullanan işletmelerin hizmet veya ürünlerini, ek bir maliyet gerektirmeden kredi kartı ödeme sistemini kullanarak müşterilerine sunmasını sağlayacak.

9 Nisan 2019
Zoho MeetUp 2019 Etkinliği

Ocak ayında Cloudyflex’in 3.sünü gerçekleştirdiği Zoho MeetUp etkinliğindeydik. CRM pazarının önemli bir oyuncusu olan Zoho, yaptığı bu etkinlikteki katılımcı sayısı ile Türkiye pazarında da önemli bir oyuncu olduğunu gösterdi.

27 Kasım 2020
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımak İçin 3 Neden – Bölüm 2 – Şirketlere Özel Çözümler

Bulut çağrı merkezleri tarafından sunulan avantajların bir bölümünü daha önceki yazımızda ele almıştık. Bu yazıda çağrı merkezini buluta taşıma ile şirketinizin neler elde edebileceğine bakacağız.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat