7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Webinar: İSKOOP’ta 470 kişi 24 ayrı lokasyonda AloTech ile verimini nasıl artırdı?

Hüseyin Özkale
4 Mayıs 2020
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

4000’i aşan ortağı, 22 ilde 19 şube ve 27 yıllık geçmişiyle eczacılık alanında hizmet veren İstanbul Eczacılar Kooperatifi (İSKOOP) ile gerçekleştirdiğimiz Webinar sona erdi. 470 kişilik İSKOOP ekibinin 24 ayrı lokasyonda çalışmasının detaylarının paylaşıldığı Webinarda İSKOOP ve AloTech iş birliğindeki önemli kilometre taşları ortaya kondu.

AloTech ile çağrı merkezini eve taşımak ve bulut çağrı merkezi ile ilgili detaylı bilgi almak için formu doldurun!

İSKOOP Bilgi Teknolojileri Müdürü Murat KaratekinAloTech CTO’su İdris Avcı ve AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin, İSKOOP’un bulut çağrı merkezi ile verimliliğini nasıl artırdığını ve sağlık lojistiğine teknolojinin getirdiklerini paylaştılar.

Önemli Dakikalar

•           12:22 – İSKOOP iş süreçleri ve otomasyonu

•            17:58 – İSKOOP operasyonunda AloTech hangi konularda destek veriyor?

•            19:50 – Plasiyer ekiplerinin AloTech kullanımı

•            36:17 – Çoklu lokasyonlu firmalara bulut çağrı merkezinin getirdiği faydalar

•            39:40 – Koronavirüs sürecinde İSKOOP

•            42:52 – İSKOOP’ta uzaktan çalışma

Kaçıranlar ya da yeniden izlemek isteyenler için link aşağıda!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
AloTech-Tuşla İş Birliği

AloTech ile Tuşla, firmalara ulaşmak isteyen müşterilerin çağrı merkezlerinde beklemelerine son verecek önemli bir işbirliğine imza attı. İOS ve Android uygulama mağazalarından ücretsiz olarak indirilebilen firma rehberi Tuşla uygulaması ile kullanıcılar, bu şirketlerin müşteri hizmetlerine ve çağrı merkezlerine hızlıca ulaşabiliyorlar.

2 Nisan 2019
Bulut servislerini izlemek ve kıyaslamak

Bulut bilişim servisleri, bilgi işlem operasyonlarının her geçen gün daha önemli bir parçası olmaya başladı. Bu servislerin performanslarını düzenli olarak gözlemlemek artık ciddi önem kazanmış durumda.

10 Şubat 2020
Çağrı Merkeziniz Günün İhtiyaçlarını Karşılıyor mu?

Bulut çağrı merkeziyle maliyetleri azaltmaya hazır mısınız? 2020 yılında donanım tabanlı geleneksel çağrı merkezleriyle müşterilerinize iyi bir deneyim sunmak neredeyse imkansız. Dijital dönüşümün keyfini sürebilmek için siz de çağrı merkezinizi buluta taşıyın!

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat