7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

IMI 2014

Hüseyin Özkale
31 Mart 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı 10. Yılında

AloTech 13 – 14 Ekim Tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşen Çağrı Merkezi Günlerinde ”Türkiyenin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu” olarak sektörle buluştu.

Geleneksel teknolojilerin aksine donanım, yazılım, sunucu gibi yatırım maliyetleri ve bakım, onarım, lisanslama ve upgrade gibi işletme gereksinimleri olmayan bulut hizmetleriyle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırmayı hedefleyen AloTech, fuar katılımcılarına, yatırım yapmaksızın sadec bir bilgisayar, geniş bant Intenet erişimi ve bir kulaklık ile nasıl Çağrı Merkezi kurulabileceğini gösterdi.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

12 Haziran 2020
AloTech, COVID-19 öncesi ve sonrasında toplam 80 milyon ses ve chat trafiği verisini inceledi!

Pandemi döneminde çağrı merkezi çalışanları büyük bir özveri ile çalışarak müşterilere kesintisiz hizmet vermeye ve ihtiyaçları karşılamaya devam ediyor. Çağrı Merkezi Derneği’nin 2019 Türkiye çağrı merkezi pazar verilerine göre 115 binden fazla kişiye istihdam sağlayan ve pazar büyüklüğü 7.5 milyar TL’ye ulaşan çağrı merkezi sektörü büyümeye devam ediyor.

7 Ocak 2021
Stresin Müşteri Temsilcileri ve Şirketiniz Üzerindeki Etkileri

Müşteri temsilcileri, bazı stres faktörleriyle iç içe çalışırlar. İşlerinin doğası gereği dikkat dağıtıcı unsurların olduğu bir ortamda bulunurlar ve iyi bir hizmet verebilmek için yüksek beklentiler karşılamaları gerekir.

2 Nisan 2019
Bulut Bilişim Hizmet Modelleri

Bir metafor olduğu 90’lı yıllardan bu yana bulut hizmetlerinin gelişimi hızla devam ediyor. Günümüzde bulut bilişim hizmetlerin servis hedefine ve hizmetin verildiği katmana uygun olarak üç temel kategorisi bulunuyor:

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat