7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

IMI 2014

Hüseyin Özkale
31 Mart 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı 10. Yılında

AloTech 13 – 14 Ekim Tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşen Çağrı Merkezi Günlerinde ”Türkiyenin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu” olarak sektörle buluştu.

Geleneksel teknolojilerin aksine donanım, yazılım, sunucu gibi yatırım maliyetleri ve bakım, onarım, lisanslama ve upgrade gibi işletme gereksinimleri olmayan bulut hizmetleriyle çağrı merkezlerine esneklik, maliyet avantajı, yönetim ve kullanım kolaylığı kazandırmayı hedefleyen AloTech, fuar katılımcılarına, yatırım yapmaksızın sadec bir bilgisayar, geniş bant Intenet erişimi ve bir kulaklık ile nasıl Çağrı Merkezi kurulabileceğini gösterdi.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

1 Nisan 2019
1 Milyon Üye İçin Son Teknoloji

Aziz Yıldırım’ın büyük önem verdiği “Hedef 1 Milyon Üye” projesi için Fenerbahçe, teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor.

3 Nisan 2019
Etkin Çağrı Merkezi Yönetiminde Teknolojinin Yarattığı Fark

Yeni müşteri kazanmak kadar müşteriyi elde tutmanın da öneminin arttığı günümüzde, şirketler etkin müşteri ilişkileri yönetimi ile fark yaratmakta. Şirketlerin müşteriye dokunduğu kontak noktalarının başında Çağrı Merkezleri geliyor.

1 Nisan 2019
AloTech, Teknosa’nın Çağrı Merkezini Bir Gecede Kökten Değiştirdi

AloTech, 5 Haziran’da Haliç Kongre Merkezi’nde yapılan 3. Call Center Zirvesi’nde gövde gösterisi yaptı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat