7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Horizon 2020 Etkinliği

Hüseyin Özkale
2 Ocak 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Endüstriyel liderlik seviyesinde inovasyon sahibi kobileri destekleyen ve bir araya getiren Horizon 2020’nin bu seneki sponsorlarından biri AloTech oldu. Türkiye’nin en büyük şirketlerinin yer aldığı “Horizon 2020 Future of EU-Turkey Relations and Research & Innovation Collaboration” Konferansı, Kadir Has Üniversitesi’nde gerçekleştirildi. Avrupa Birliği (AB) fonlarındaki fırsatların değerlendirilmesi, sona eren Ar-Ge programı Horizon 2020’nin Türkiye açısından sonuçlarını masaya yatırmak ve 2021 yılında başlayacak Horizon Europe için akademi ve şirketlere yönelik fırsatları odağında,araştırma, yenilik, sanayi, bankacılık, yönetim, STK ve diğer sektörlerden pek çok üst düzey temsilci bir araya geldi.

Dünyanın en büyük sivil araştırma fonu olan ve 2014-2020 tarihleri arasında 80 milyar avro bütçeyi çok ortaklı araştırma projeleriyle buluşturan Horizon 2020, Aralık 2020’de sona eriyor. 2021’de başlayacak Avrupa Birliği 9’uncu Çerçeve Programı Horizon Europe için de 100 Milyar Avro üzeri bir bütçe planlamasıyla hazırlıklar başladı.

AB Fonları Uzmanı, eğitimci ve proje yazarı Bosko Nektarijevic’in moderatörü olduğu “AB-Türkiye İlişkilerinin Geleceği – Ar-Ge İşbirliği ve Bilim Diplomasisi” panelinde, EU Affairs Üst Düzey Mali Müşaviri ve geçmiş Avrupa Komisyonu Üyesi Dr. Andrea Mogni, Senat Der Wirtschaft Uluslararası İlişkiler Direktörü Dr. Halit Ünver, GEDS Design Consultancy Kurucusu Gülay Özkan konuşmacı olarak yer aldı.

Panelde yeni başlayanlar için finansman kaynaklarının sağlanması ve gözden geçirilmesi, tekliflerin başarısı için temel değişkenler, nasıl uygulanacağı ve nasıl ilerleyeceğinin gösterilmesi için projenin uygulanması ve değerlendirilmesi gibi konular ele alındı. Sektörün lider kurum ve kuruluşlarının yer aldığı etkinlikte, proje yazanlar ve koordinatörler için, proje tasarım sürecini geliştirmek, proje yazmak, fonların erişimlerini ve etkilerini en üst düzeye çıkarmak, AB politikalarına uyum ve Türkiye’deki AB yapılarının performansını artırmak ile birlikte güvenilirliklerine ve araştırma, geliştirme ve inovasyon işbirliğine yol açacak çözüm ve öneriler değerlendirildi.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

14 Ekim 2021
Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?

Müşteri Deneyimini daha doğal hale getirmek neden önemlidir?   İşletmeler müşteri deneyimini mümkün olduğu kadar doğallaştırmalıdır. Bu durum özellikle de çağrı merkezi hizmetleri söz konusu olduğunda geçerlidir. Peki doğallaştırma ile kastedilen tam olarak nedir? Yeni teknolojilerin hayatımıza girmesiyle birlikte müşteri hizmetleri başta olmak üzere birçok alanda değişimler yaşandı. Birçok çağrının otomatik karşılandığı günümüzde bazı müşteri […]

21 Aralık 2020
Black Friday’de Çağrı Merkezlerinde Neler Oldu?

Bu sene Kasım ayı Black Friday indirimleriyle kampanya ayına dönüştü. Tüketiciler internetten alışverişi önceliklendirse de siparişleriyle ilgili detaylar için çağrı merkezi dahil birçok iletişim kanalına başvurdu.

3 Nisan 2019
Çağrı Merkezi Fuarı’nda AloTech’e Yoğun İlgi

Çağrı merkezi sektörünü bir araya getiren, sektörel yeniliklerin ve teknolojik gelişmelerin paylaşıldığı, dünya çapındaki eğilimlerin sunulduğu Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı, bu sene 11. kez 14-15 Ekim 2015 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirildi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat