7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Gelişen teknoloji çağrı merkezlerine ne gibi çözümler sunuyor?

Hüseyin Özkale
1 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Alotech CEO’su Cenk Soyak çağrı merkezi teknolojilerindeki son yenilikleri Wise.tv’ye anlattı.

Ses Bulutu ürünü, Alotech ‘in geliştirdiği, şu anda ulusal ar-ge kapsamında TÜBİTAK ve KOSGEB tarafından desteklenen tamamen Türk mühendislerin geliştirdiği bir ürün. Tek platformda aslında 3 ürün var. Bunlar, Bulut Çağrı Merkezi, Bulut Santral ve Bulut Ses Merkezileştirme dediğimiz 3 tane farklı ürün. Bunların hepsi Turkcell’in bulutunun bir parçası olarak, Turkcell’in ve Turkell Superonline’ın içerisinde barındırılıyor ve tamamen bulut tabanlı sitemler. Bir tanesi çağrı merkezi sistemi. Herhangi bir lokasyandan, herhangi bir donanıma, yazılama, lisansa ihtiyaç duymadan bir bilgisayar üzerindeki sadece bir kulaklıkla İnternet’e bağlandığınız gibi çağrı merkezine bağlanıp, çağrı merkezi agent larının kullanabildiği bir ürün. Şu anda Türkiye’de VESTEL,TEKNOSA gibi büyük şirketler bunu kullanıyorlar. Aynı zamanda GLOBAL BİLGİ bunu kullanmaya basladı. Dünyada da çok hızlı büyüyen bir teknoloji bu. İkinci ürünümüzü bizim ses merkezileştirme dediğimiz çok dağınık noktalarda mağazası/servisi olan işletmeler kullanmaktadır. Bu mağaza/servis çağrılarını direkt bulut içerisine alıp bulutta yönetiyoruz. Ses kaydını alıp raporlamasını yapabiliyoruz. Bu da çok yeni bir teknolojidir. Üçüncüsü de bulut santral dediğimiz, en küçüğünden büyük işletmelere kadar ihtiyaçlara cevap verebilen bir fiziksel santral alıp şirketinize koymaktansa Turkcell Superonline dan alacağınız İnternet servisinin üzerine kurulan ve fiziksel santrallerin özelliklerinin çok daha ötesinde hizmetler sunan üç ayrı ürün bulunmaktadır. Bu üç ürün deAlotech tarafından geliştiriliyor, Turkcell tarafından Türkiyede Turkcell’in markasıyla satılıyor. Dolayısıyla iki taraf için de güzel bir işbirliği olmuş oluyor. Biz bunun teknolojisini geliştirmeye çalışırken Turkcell’ de bunu müşterilerine ayırt edici bir hizmet olarak verebiliyor.

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

7 Eylül 2021
AloTech yeni yatırım turunda üç milyon dolar yatırım aldı

AloTech’in yurt dışı yapılanması Collective Spark’ın yatırımıyla güçlenecek     Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi platformu AloTech, Collective Spark liderliğinde gerçekleşen yeni yatırım turunda üç milyon dolarlık yatırım aldı. AloTech bu yatırım ile halihazırda 20 ülkeye ulaşan global operasyonlarını daha da büyüterek özellikle Kuzey Amerika pazarında güçlenmeyi hedefliyor.   Yurt içinde yakaladığı başarıyı […]

7 Ocak 2021
Stresin Müşteri Temsilcileri ve Şirketiniz Üzerindeki Etkileri

Müşteri temsilcileri, bazı stres faktörleriyle iç içe çalışırlar. İşlerinin doğası gereği dikkat dağıtıcı unsurların olduğu bir ortamda bulunurlar ve iyi bir hizmet verebilmek için yüksek beklentiler karşılamaları gerekir.

12 Haziran 2020
AloTech, COVID-19 öncesi ve sonrasında toplam 80 milyon ses ve chat trafiği verisini inceledi!

Pandemi döneminde çağrı merkezi çalışanları büyük bir özveri ile çalışarak müşterilere kesintisiz hizmet vermeye ve ihtiyaçları karşılamaya devam ediyor. Çağrı Merkezi Derneği’nin 2019 Türkiye çağrı merkezi pazar verilerine göre 115 binden fazla kişiye istihdam sağlayan ve pazar büyüklüğü 7.5 milyar TL’ye ulaşan çağrı merkezi sektörü büyümeye devam ediyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat