7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Gelişen teknoloji çağrı merkezlerine ne gibi çözümler sunuyor?

Hüseyin Özkale
1 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Alotech CEO’su Cenk Soyak çağrı merkezi teknolojilerindeki son yenilikleri Wise.tv’ye anlattı.

Ses Bulutu ürünü, Alotech ‘in geliştirdiği, şu anda ulusal ar-ge kapsamında TÜBİTAK ve KOSGEB tarafından desteklenen tamamen Türk mühendislerin geliştirdiği bir ürün. Tek platformda aslında 3 ürün var. Bunlar, Bulut Çağrı Merkezi, Bulut Santral ve Bulut Ses Merkezileştirme dediğimiz 3 tane farklı ürün. Bunların hepsi Turkcell’in bulutunun bir parçası olarak, Turkcell’in ve Turkell Superonline’ın içerisinde barındırılıyor ve tamamen bulut tabanlı sitemler. Bir tanesi çağrı merkezi sistemi. Herhangi bir lokasyandan, herhangi bir donanıma, yazılama, lisansa ihtiyaç duymadan bir bilgisayar üzerindeki sadece bir kulaklıkla İnternet’e bağlandığınız gibi çağrı merkezine bağlanıp, çağrı merkezi agent larının kullanabildiği bir ürün. Şu anda Türkiye’de VESTEL,TEKNOSA gibi büyük şirketler bunu kullanıyorlar. Aynı zamanda GLOBAL BİLGİ bunu kullanmaya basladı. Dünyada da çok hızlı büyüyen bir teknoloji bu. İkinci ürünümüzü bizim ses merkezileştirme dediğimiz çok dağınık noktalarda mağazası/servisi olan işletmeler kullanmaktadır. Bu mağaza/servis çağrılarını direkt bulut içerisine alıp bulutta yönetiyoruz. Ses kaydını alıp raporlamasını yapabiliyoruz. Bu da çok yeni bir teknolojidir. Üçüncüsü de bulut santral dediğimiz, en küçüğünden büyük işletmelere kadar ihtiyaçlara cevap verebilen bir fiziksel santral alıp şirketinize koymaktansa Turkcell Superonline dan alacağınız İnternet servisinin üzerine kurulan ve fiziksel santrallerin özelliklerinin çok daha ötesinde hizmetler sunan üç ayrı ürün bulunmaktadır. Bu üç ürün deAlotech tarafından geliştiriliyor, Turkcell tarafından Türkiyede Turkcell’in markasıyla satılıyor. Dolayısıyla iki taraf için de güzel bir işbirliği olmuş oluyor. Biz bunun teknolojisini geliştirmeye çalışırken Turkcell’ de bunu müşterilerine ayırt edici bir hizmet olarak verebiliyor.

 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
Sektörün Nabzı AloTech ile Bilgi Üniversitesi’nde Tutuldu

İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen CRM – Çağrı Merkezi Entegrasyonları Etkinliğinde; AloTech müşterileri çağrı merkezlerinde yaptıkları CRM entegrasyonlarından bahsetti

1 Nisan 2019
IVR (Sesli Yanıt Sistemi) menülerini tasarlarken dikkat etmeniz gerekenler

Anonsları mümkün olduğunca kısa tutun, ağdalı cümlelerden kaçının. Gereksiz metinlerden kaçının, örnek: “Seçenekleri tekrar dinlemek için 9′a basın” yerine anons bittikten sonra birkaç saniye bekleyip seçenekleri tekrar okuyun. Arayanlar bir an önce yardım almak ister.

8 Ekim 2020
Çağrı Merkezleri İçin 2020’de İzlenecek Müşteri Hizmetleri İstatistikleri

Çağrı merkezi istatistiklerini takip etmek, üretkenliğinizi, karlılığınızı ve müşteri memnuniyetinizi artırmanın anahtarıdır. Bu yazıda, çağrı merkezlerinin 2020’de nasıl değiştikleri hakkında sizi tatmin edecek birçok müşteri hizmetleri istatistiği vereceğiz.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat