7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Etkin Çağrı Merkezi Yönetiminde Teknolojinin Yarattığı Fark

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Yeni müşteri kazanmak kadar müşteriyi elde tutmanın da öneminin arttığı günümüzde, şirketler etkin müşteri ilişkileri yönetimi ile fark yaratmakta. Şirketlerin müşteriye dokunduğu kontak noktalarının başında Çağrı Merkezleri geliyor.

Çağrı Merkezi dinamik yapısı gereği, etkin yönetim ve takip gerektirmekte. Yönetimde başarılı ve tecrübeli yöneticilerin görev alması önemli olduğu kadar, kullanılan araçların etkin ve anlık yönetime imkan sağlaması da yönetimi bir adım öne çıkarabilecek etkenlerden.

Ekiplerin yönetiminde en önemli unsurlar çağrı merkezi operasyonunu anlık monitor edebilmek ve hızlı aksiyon alabilmektir. Yöneticilerin kendi bakış açılarından operasyonu gözlemleyebilecekleri ve güncel değerleri yorumlayabilecekleri özel tasarım rapor ve dashboardlar kullanmaları yönetimde fayda sağlar.

Çağrı merkezinde kullanılan teknolojinin, gelişen durumlara karşı hızlı aksiyonlar alınabilmesine imkan sağlayacak yapıda olması önem teşkil etmektedir. Sistem oluşabilecek acil durumlarda, çağrıların farklı bir kanala yönlendirilebilmesi veya IVR’da hızlı revizyonlar yapılabilmesine imkan sağlamalıdır. Anlık ve kritik değişikliklerin hızlıca yapılabilmesi için sistemin teknik yönetimi de çağrı merkezi sistemi servis sağlayıcı firmadan bağımsız olabilmeli, Çağrı Merkezinde yetkilendirilmiş kullanıcılar tarafından da bu işlemler kolayca gerçekleştirilebilmelidir. Yaşanan duruma karşın, hızlı alınan aksiyonlar sayesinde müşterinin Çağrı Merkezine ulaşamaması gibi olumsuz durumların önüne geçilip, memnuniyetsizliği engellenebilir.

Proje Koordinatörü

AloTech

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

29 Temmuz 2020
Çok kanallı çağrı merkezleri markalara neler kazandırır?

İnternetin ve dijital çözümlerin gelmesiyle müşterilerin her alandaki beklentileri değişti. Özellikle de markalarla ve işletmelerle iletişim kurmak söz konusu olduğunda modern çağda müşteriler kişiselleştirilmiş bir hizmet bekliyor.

1 Nisan 2019
AloTech Endeavor Girişimcisi seçildi

Girişimcilik dünyasının en önemli sivil toplum kuruluşlarından Endeavor, yeni Endeavor Girişimcilerini belirledi. Değerlendirme sürecinin ardından Türk şirketi AloTech “Endeavor Girişimcisi” ünvanını aldı.

3 Nisan 2019
Çağrı Merkezi Fuarı’nda AloTech’e Yoğun İlgi

Çağrı merkezi sektörünü bir araya getiren, sektörel yeniliklerin ve teknolojik gelişmelerin paylaşıldığı, dünya çapındaki eğilimlerin sunulduğu Türkiye Çağrı Merkezi Konferansı ve Fuarı, bu sene 11. kez 14-15 Ekim 2015 tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleştirildi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat