7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Etkin Çağrı Merkezi Yönetiminde Teknolojinin Yarattığı Fark

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Yeni müşteri kazanmak kadar müşteriyi elde tutmanın da öneminin arttığı günümüzde, şirketler etkin müşteri ilişkileri yönetimi ile fark yaratmakta. Şirketlerin müşteriye dokunduğu kontak noktalarının başında Çağrı Merkezleri geliyor.

Çağrı Merkezi dinamik yapısı gereği, etkin yönetim ve takip gerektirmekte. Yönetimde başarılı ve tecrübeli yöneticilerin görev alması önemli olduğu kadar, kullanılan araçların etkin ve anlık yönetime imkan sağlaması da yönetimi bir adım öne çıkarabilecek etkenlerden.

Ekiplerin yönetiminde en önemli unsurlar çağrı merkezi operasyonunu anlık monitor edebilmek ve hızlı aksiyon alabilmektir. Yöneticilerin kendi bakış açılarından operasyonu gözlemleyebilecekleri ve güncel değerleri yorumlayabilecekleri özel tasarım rapor ve dashboardlar kullanmaları yönetimde fayda sağlar.

Çağrı merkezinde kullanılan teknolojinin, gelişen durumlara karşı hızlı aksiyonlar alınabilmesine imkan sağlayacak yapıda olması önem teşkil etmektedir. Sistem oluşabilecek acil durumlarda, çağrıların farklı bir kanala yönlendirilebilmesi veya IVR’da hızlı revizyonlar yapılabilmesine imkan sağlamalıdır. Anlık ve kritik değişikliklerin hızlıca yapılabilmesi için sistemin teknik yönetimi de çağrı merkezi sistemi servis sağlayıcı firmadan bağımsız olabilmeli, Çağrı Merkezinde yetkilendirilmiş kullanıcılar tarafından da bu işlemler kolayca gerçekleştirilebilmelidir. Yaşanan duruma karşın, hızlı alınan aksiyonlar sayesinde müşterinin Çağrı Merkezine ulaşamaması gibi olumsuz durumların önüne geçilip, memnuniyetsizliği engellenebilir.

Proje Koordinatörü

AloTech

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

1 Haziran 2020
Webinar: Ofislere dönerken “yeni normal” şirketlerde nasıl olacak?

1935 yılından beri fitokimyasallar alanında sektör liderlerinden biri olan ve 75 yılı aşan bir tecrübe ile dünyada 35 ülkede hizmet veren Alchem International ve Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ortak bir Webinar düzenledi.

9 Nisan 2019
AloTech Global Reseller & Partner Kanalı Lansmanı için Londra’da !

AloTech Reseller ve Partner Kanalı lansman programı için 27-28 Mart 2019’da gerçekleştirilecek olan, Call&Contact Center Expo 2019, Londra fuarına davetlisiniz. 1000’in üzerinde teknoloji tedarikçisi, 500 seminer ve 200 interaktif sunumlarının planlandığı, Çağrı Merkezi Sektörünün biraraya getiren C&CCE Londra’da 144 nolu standımıza bekliyoruz.

8 Nisan 2019
SaaS sistemi nedir? Bulut tabanlı hizmetlerde nasıl kullanılır?

SaaS, yani Software as a Service veya bir diğer kabul gören açılımı ile Solutions as a Service, son dönemde bulut tabanlı çözümler kullanan şirketlerin kullandığı bir teknolojidir. Hizmet olarak yazılım adıyla Türkçe’si kabul edilen bu servis, kullandıkça ve kullandığın kadar öde modelini temel alan bir kullanımdır.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat