7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

E-ticaret firmaları neden AloTech’i tercih ediyor?

Hüseyin Özkale
5 Nisan 2019
4 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech, bulut tabanlı çözümleri ile e-ticaret firmalarının müşterilerine en iyi ve kaliteli çağrı merkezi hizmeti sunabilmelerini sağlıyor ve bu yüzden ülkemizde ciddi sayıda müşterili olan pek çok şirket tarafından tercih ediliyor. Peki, AloTech’in şirketler tarafından tercih edilmesinin önemli sebepleri nelerdir?

Ülkemizdeki önemli e-ticaret sitelerinden GittiGidiyor, yenibiris.com, armut.com, Evidea ve Milliyet Emlak gibi çok sayıda marka AloTech’in bulut çağrı merkezlerinden faydalanıyor. Bu gibi büyük markaların AloTech’i tercih etmesinin başında pratik erişim ve kullanım imkanı sunması yer alıyor.

 

AloTech, bulut çağrı merkezi ürünü ile e-ticaret şirketlerine günlük olarak kullandıkları ve tamamen aşina oldukları web tarayıcıları üzerinden kullanım ve yönetim imkanı sunuyor. Çağrı merkezi çalışanlarının sürekli kullandığı web tarayıcıları, AloTech bulut çağrı merkezi ürünü ile tam uyumlu olarak çalıştığı için kurulum ve eğitim gibi ekstra maliyetlerin oluşmasının önüne geçiyor.

Peki, web tarayıcısı üzerinde verdiğimiz bu hizmetin altyapısını nasıl oluşturduk?

WebRTC (Web-based real-time communication), web tabanlı sistemler üzerinde çalışabilen gerçek zamanlı iletişim sağlayabilen, javascript tabanlı bir API sayesinde Ses ve görüntü dahil bütün iletişim tiplerinin internet tarayıcılarının üzerinden gerçekleştirilmesine olanak sağlıyor. İnternet ve mobil platformları ile nesnelerin interneti (IoT) çözümleri için sınırsız olanaklar sunan bu platform, iletişimin ve doğal olarak çağrı merkezi sektöründeki dinamikleri kökünden değiştiriyor. Üstelik bu hizmeti sunarken maliyeti en aza düşürmek ise rekabet avantajı sağlıyor. Çağrı merkezlerinde daha az çalışanla daha çok çağrı yönetmeye olanak sağlayan WebRTC, hızlı ve sorunsuz bir iletişimi garanti altına alıyor.

Dünyanın en çok kullanılan web tarayıcılarından biri olan Google Chrome ile kolaylıkla kullanılabilen ürünümüz, bu özelliği ile harici sistem ve yazılım kurulum gibi konulara bütçe ayırma ihtiyacını ortadan kaldırıyor.

Bulut çağrı merkezi ürünümüzün işlevsel IVR yani sesli yanıt sistemi de e-ticaret şirketlerinin çağrı merkezi servislerinde AloTech’i tercih etmesinin önemli sebeplerinden biri. Gelişmiş özelliklere sahip sesli yanıt sistemi sayesinde ürün stok durumları, kargo takip bilgileri gibi önemli bilgilere erişmek son derece kolay. Müşteriler, bir kaç kolay sesli komut ile aradıkları bilgilere kolaylıkla ulaşabiliyorlar.

AloTech bulut çağrı merkezi ürünü, hızlı ve pratik kurulumları, web tarayıcıları ile sunduğu kullanım deneyimi yüksek entegrasyonu ile şirketlerin tercih noktasındaki önemli kriterlerinden birini karşılıyor.

AloTech’in e-ticaret şirketleri tarafından tercih edilmesinin diğer önemli sebeplerini ise şu şekilde sıralayabiliriz.

Bulut çözümler, işletmelerin geleneksel çağrı merkezlerindeki masraf kalemlerini ortadan kaldırıyor. Eski tip çağrı merkezleri, yenilikçi olmayan yapıları ve fiziksel alan zorundalıkları nedeniyle şirketler için büyük yatırım ve buna bağlı olarak ciddi harcamalara sebep olmakta.

Çağrı merkezlerinin kurulumları sırasında, network ekipmanları, sunucular, ip telefonlar, router, switch, modem gibi donanım ve ekipmanları ile sonrasında bakım ve güncellemeler için yatırımların yapılması gerekmektedir. AloTech bulut çağrı merkezi sistemi ise şirketleri bu maliyetlerden uzaklaştırabilir.

Yazılım tarafında ise kullanıcı dostu arayüz ve Türkçe ve İngilizce dil destekli platform ile her kalifiyede personel için kolay bir çalışma imkanı sunuluyor. Bulut çağrı merkezi servisinin bir diğer avantajı ise kullandıkça ödeme esnekliği. Bu sayede işletmeler önden lisans yatırımı yapmak durumunda kalmıyor ve uzun vadeli taahhüt verme zorundalığından kurtuluyor.

Buna ek olarak, e-ticaret sistemlerindeki çok sayıda ödeme sistemi ile kolay entegrasyon sunması da önemli avantajlarından biridir.

AloTech, sunduğu gelişmiş ve sektörel deneyimini, üst seviyelere taşıyan bulut çağrı merkezi ile müşterilerine kaliteli hizmet sunmak isteyen markaların en önemli iş ortağı olmaya devam ediyor.

Demoya bu linke tıklayarak ulaşabilirsiniz

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

5 Nisan 2019
Bulut ile Daha Akıllı, Hesaplı ve Güvenli Bir Teknoloji Sunuyoruz

Google son 15 yıldır kesintisiz yatırımlar kurduğu mevcut bulut altyapısını artık kurumların hizmetine açıyor. Mobilite, iş birliği, veri ve analiz imkanlarıyla bir yandan verimliliği artırırken, bir yandan da her ölçekteki kuruluşun sınırsız süper bilgi işlem gücüne erişebilmesini sağlıyor.

12 Ekim 2020
Bir Çağrı Merkezinde Kabul Edilebilir Kapanan Çağrı Oranı (Abandon Rate) Nedir?

Çağrı merkezi operatörleri için temel performans göstergelerinden birisi de kapanan çağrı oranıdır. Kapanan bir aramanın tanımını, arayan tarafından çağrı merkezine başlatılan ancak herhangi bir konuşma gerçekleşmeden aniden sona eren çağrı olarak yapabiliriz.

8 Nisan 2019
AloTech’in Yeni Satış Direktörü Hüseyin Özkale

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech’in satış direktörlüğü görevine Hüseyin Özkale getirildi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat