7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Cenk Soyak ve İdris Avcı girişimcilik hikayesini anlattı

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech CEO’su Cenk Soyak ve CTO’su İdris Avcı, girişimcilik hikayesini Arman & Koray YollardaTV kanalına anlattı. 

 

Soyak ve Avcı, AloTech’in eski çağrı merkezi yazılımlarına benzemediğini, herhangi bir kurulum olmadan, sadece browser üzerinden kullanıcı adı ve şifre ile müşterilerin rahatça kullanabilmelerini sağladıklarını belirttiler.

 

“300’ün üzerinde müşteri, 12 bin üzerinde kullanıcı var”

İdris Avcı, web tabanlı ara yüz sayesinde özellikle SaaS ve e-ticaret firmaları ile kolay entegrasyon sağlandığını, ürünü tasarlarken entegrasyonları düşünerek önce API sonra önyüzü yaptıklarını anlattı. Cenk Soyak, AloTech kullanan 300’den fazla müşteri olduğunu ve 12 binden fazla kullanıcıya programı ulaştırdıklarını ayrıca 10’dan fazla ülkeye hizmet verdiklerini açıkladı.

 

“Amacımız, yurtdışında bilinen bir Türk teknoloji markası oluşturmak”

AloTech Ceo’su Cenk Soyak, AloTech markasının Türkiye için iyi bir marka olduğunu ancak yurtdışında farklı bir isim kullanmayı tercih ettiklerini ve ismin “Call Center Studio” olacağını belirtti. Soyak, amaçlarının Türkiye’den çıkan bir başarı hikayesi yaratmak olduğunu da sözlerine ekledi.

 

Videonun tamamı için ;

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Ekim 2020
Çağrı Merkezleri İçin 2020’de İzlenecek Müşteri Hizmetleri İstatistikleri

Çağrı merkezi istatistiklerini takip etmek, üretkenliğinizi, karlılığınızı ve müşteri memnuniyetinizi artırmanın anahtarıdır. Bu yazıda, çağrı merkezlerinin 2020’de nasıl değiştikleri hakkında sizi tatmin edecek birçok müşteri hizmetleri istatistiği vereceğiz.

8 Nisan 2019
Vaillant Çağrı Merkezinde Yeni Dönem

Vaillant Group Türkiye Çağrı Merkezi, altyapısını tamamen değiştiren CTI Projesi’yle dikkatleri üzerine çekti. Google’ın dünyaya örnek gösterdiği, Türkiye’nin en büyük bulut çağrı merkezi hizmetlerini sunan Alotech işbirliğinde gerçekleştirilen altyapı, son teknolojik donanımları bünyesinde barındırıyor. Bu yeniliğiyle de sektördeki öncü duruşunu sürdüren Vaillant Group Türkiye Çağrı Merkezi, müşterilere daha kaliteli ve daha hızlı hizmet sunmayı amaçlıyor.

29 Nisan 2020
AloTech Ekibi Evde!

İçinde bulunduğumuz bugünlerde koşullar her an hızla değişiyor. Çoğumuz artık evden çalışıyoruz ve sosyal mesafe kuralları insanlar arasında sanal bir yakınlık oluşturuyor. AloTech ailesi olarak bizler de evden çalışmaya devam ederken ekibimizin bu süreçte uzaktan çalışma deneyimlerini sizlerle paylaşmak istedik.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat