7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Cenk Soyak ve İdris Avcı girişimcilik hikayesini anlattı

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech CEO’su Cenk Soyak ve CTO’su İdris Avcı, girişimcilik hikayesini Arman & Koray YollardaTV kanalına anlattı. 

 

Soyak ve Avcı, AloTech’in eski çağrı merkezi yazılımlarına benzemediğini, herhangi bir kurulum olmadan, sadece browser üzerinden kullanıcı adı ve şifre ile müşterilerin rahatça kullanabilmelerini sağladıklarını belirttiler.

 

“300’ün üzerinde müşteri, 12 bin üzerinde kullanıcı var”

İdris Avcı, web tabanlı ara yüz sayesinde özellikle SaaS ve e-ticaret firmaları ile kolay entegrasyon sağlandığını, ürünü tasarlarken entegrasyonları düşünerek önce API sonra önyüzü yaptıklarını anlattı. Cenk Soyak, AloTech kullanan 300’den fazla müşteri olduğunu ve 12 binden fazla kullanıcıya programı ulaştırdıklarını ayrıca 10’dan fazla ülkeye hizmet verdiklerini açıkladı.

 

“Amacımız, yurtdışında bilinen bir Türk teknoloji markası oluşturmak”

AloTech Ceo’su Cenk Soyak, AloTech markasının Türkiye için iyi bir marka olduğunu ancak yurtdışında farklı bir isim kullanmayı tercih ettiklerini ve ismin “Call Center Studio” olacağını belirtti. Soyak, amaçlarının Türkiye’den çıkan bir başarı hikayesi yaratmak olduğunu da sözlerine ekledi.

 

Videonun tamamı için ;

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
Çağrı Tahminleme Sistemlerinin Yönetim Stratejilerine Katkısı

Günümüzde çağrı merkezi yöneticileri birden fazla operasyonel karar verme görevi ile karşı karşıya kalmaktadır. Bunların en yaygın olanlarından biri de hizmet maliyetlerini minimum seviyede tutarken, görüşmelerde müşterilerin ihtiyaçlarını karşılamaya çalışmak ve memnuniyetini sağlamak için haftalık iş gücü sınırını belirlemektir. Haftalık program üretmek için ilk adım da tahmini çağrı sayısı ve ortalama hizmet süresini içeren bir sistem yükünü ileri süreçte öngörmektir.

8 Nisan 2019
AloTech’ten Altı Nokta Körler Derneği ile Anlamlı Proje

Her bireyin eşit olduğu ve topluma kazandırılması gerektiği düşüncesiyle engelli bireylerin istihdam edilmesine yönelik çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Bu yönde bir farkındalık yaratma çalışması da Altı Nokta Körler Derneği’nden geldi.

9 Nisan 2019
Bilgisayar Mühendisliği neden avantajlı?

Üsküdar Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünün düzenlediği programa AloTech kurucusu İdris Avcı ve AloTech yazılım geliştiricisi Kenan Kocaerkek konuşmacı olarak katıldı. Programda Çağrı Merkezlerine yazılım üreten firma olan AloTech hakkında bilgiler verildi ve Bilgisayar Mühendisliği öğrencileri için önemli teknik ve pratik bilgiler aktarıldı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat