7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezlerinde Dinamikler Değişiyor

Hüseyin Özkale
5 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

WebRTC (Web-based real-time communication), web tabanlı sistemler üzerinde çalışabilen gerçek zamanlı iletişim sağlayabilen, javascript tabanlı bir API’dır.

WebRTC, web tarayıcıları gerçek zamanlı iletişim uygulamalarını geliştirmek için inovasyon merkezine dönüştürebilmektedir. WebRTC ile ses ve video işleme motoru teknolojileri açık kaynak kodlu olarak geliştiricilerin hizmetine sunmakta, aynı zamanda bu API HTML5 ve Javascript API ’leri kullanarak gerçek zamanlı multimedya uygulamaları hazırlama fırsatı sunmaktadır.

Ses ve görüntü dahil bütün iletişim tiplerinin internet tarayıcılarının üzerinden gerçekleştirilmesine olanak sağlayan WebRTC , çağrı merkezi sektöründe farklı iletişim modellerinin hızlı bir şekilde yaygınlaşmasını sağlıyor. İnternet ve mobil platformları ile nesnelerin interneti (IoT) çözümleri için sınırsız olanaklar sunan bu platform, iletişimin ve doğal olarak çağrı merkezi sektöründeki dinamikleri kökünden değiştiriyor. Üstelik bu hizmeti sunarken maliyeti en aza düşürmek ise rekabet avantajı sağlıyor. Çağrı merkezlerinde daha az çalışanla daha çok çağrı yönetmeye olanak sağlayan WebRTC, hızlı ve sorunsuz bir iletişimi garanti altına alıyor.

WebRTC, Pc ve Android sistemlerde Google Chrome, Mozilla Firefox ve Opera web tarayıcıları tarafından desteklenmektedir.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

1 Mart 2021
Call Center Studio Markasıyla Yurt Dışına Açılan AloTech, 18 Farklı Ülkede

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech, Call Center Studio markasıyla yurt dışına açıldı. Call Center Studio son 6 ayda ABD, Kenya, İngiltere, Pakistan, Cezayir, Nijerya, Rusya ve Almanya’da da hizmet vermeye başlayarak destek verdiği ülke sayısını 18’e çıkardı.

8 Ocak 2021
Temassız Dünyada Perakende Deneyimi Nasıl Gelişiyor?

2020 yılı şirketler, çalışanlar ve müşteriler için ilklerle dolu bir yıl oldu. Fiziksel alışveriş alışkanlıklarımız kökünden sarsıldı. Artık temassız dünyada perakende deneyimi hayatımızın ayrılmaz bir parçası. Peki bu tam olarak ne anlama geliyor? Yeni normal düzende müşterilerin alışveriş ve satış sonrası deneyimi nasıl bir görünüme kavuşacak?

5 Nisan 2019
Buluttan Çağrı Var!

Bulut teknolojilerin Türkiye’deki öncüleri arasında olma yolunda ilerleyen, müşterilerine çağrı merkezi hizmeti sunmak isteyen işletmelere, tüm çağrı merkezi işlev ve sürecini kolaylaştırmayı, hızlandırmayı ve tüm bunları son teknoloji ile sunmayı hedefleyen AloTech, Google Dome İstanbul’da 2. Bulut Çağrı Teknolojileri Etkinliği’ni gerçekleştirdi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat