7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımanın Faydaları

Hüseyin Özkale
5 Nisan 2019
5 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Günümüzde, bulut tabanlı teknolojiler her alanda olduğu gibi Çağrı Merkezi çözümleri içinde de çok hızlı bir şekilde yayılmaktalar. Analistlerin rakamlarına göre dünyada senelik 20 Milyar dolar büyüklüğündeki bu devasa pazar senelik %25.7 oranında büyüyor ve 2020 yılı itibarıyla dünyadaki her 4 Çağrı Merkezinden 3 tanesi Bulut üzerinde çalışıyor olacak.

Peki Bulut Tabanlı Çağrı Merkezi nedir?

Bulut tabanlı çağrı merkezi yazılımı; İnternet üzerinden erişilebilir, düşük maliyetli, yatırım yapmadan kullandıkça öde sistemiyle , donanım satın almaya, kurmaya ya da bakıma gerek duymazsızın hemen kullanılmaya başlanabilecek yeni nesil bir teknolojidir.

Bulut tabanlı yazılımın temsilcileriniz ve müşterileriniz için güvenilir, profesyonel ve kesintisiz deneyimler sağlayarak daha fazla değeri olmasının altı büyük nedeni inceleyelim.

  1. Hızlı Kurulum, Düşük Maliyet, Esneklik
  2. Bulut tabanlı çağrı merkezini devreye almak kolaydır.
  3. Geleneksel çağrı merkezleri, pahalı altyapıya ve teknolojiye yatırım yapmayı, organizasyon, program yapma ve başlatma için zaman ayırmayı gerektirir. Sorunsuz bir bulut tabanlı sistemle, çağrı merkezinizi birkaç dakika içinde donanım olmadan oluşturabilirsiniz.
  4. Sanal Ekibin Güçlendirilmesi
  5. Farklı zaman dilimlerindeki çağrı merkezi temsilcilerinin sanal ekipleri, müşteri deneyimini büyük ölçüde artırabilir ve operasyon maliyetleri düşürebilir. Bulut tabanlı hizmetler sanal çağrı merkezi altyapısı için zorunlu hale gelmiş olup, sanal çalışanların yönlendirilmiş aramaları almasına ve şirket ağınıza istediğiniz zaman ve herhangi bir yerden bağlanmasına olanak tanır.
  6. Ölçek Verimi, Maliyet Değil
  7. Geleneksel çağrı merkezi altyapılarının aksine, bulut tabanlı bir çağrı merkezi çözümünün ölçeklendirilmesi büyük bir sermaye gideri gerektirmez ve hızlı bir şekilde tamamlanabilir.
  8. Yeni bulut tabanlı çağrı merkeziniz kurulduktan sonra, ekibinizin sınırsız ölçeklenebilirliği olacaktır. Birkaç tıklama ile daha fazla aracın eklenmesi ve yeni telefon numaraları satın alınması sağlanabilir. Bu, değişen ticari koşullara hızlı bir şekilde tepki vermenizi sağlar. Az sayıdaki müşteri temsilcisi ile başlayarak ihtiyaçlarınız ve iş hacminizin paralelinde müşteri temsilcisi sayınızı arttırıp azaltabilirsiniz.
  9. Kullanıcı Dostu Sistemler
  10. Eskiden işi yapmak için basitçe yazılım tasarlamak yeterliydi.
  11. Günümüzde başarılı yazılım şirketleri, yalnızca işi almakla kalmayıp, sezgisel bir şekilde bunu yapmaya odaklanmaktadır. Bulut tabanlı çözümler, kullanıcı odaklı tasarımın yolunu açar ve kullanıcılara gelişmiş, kullanımı kolay bir teknoloji sunar.
  12. Bu, çağrı merkezi temsilcilerinin eski sistemlerde ve günlük kullanılabilirlik durumunda uzun süren eğitimler gerektirmeden kurumsal düzeyde işlevsellikten yararlanmalarını sağlar.
  13. Sonuçta hem çağrı merkezi temsilcileri hem de müşterileri, ilgili verimlilik kazançlarından yararlanır.
  14. Kolayca Entegrasyon Yapın
  15. Çağrı merkezleri genellikle çoklu yazılım çözümlerine güvenirler, ancak bu çözümleri entegre etmek, geleneksel çağrı merkezi yazılımı ile bir güçlük olabilir. AloTech gibi bulut çağrı merkezi yazılımı şirketleri düzinelerce önde gelen iş araçları ile tek tıklamalı entegrasyonlar sunmaktadır. Bu, yinelenen veri girişini azaltarak ve aracı üretkenliğini artırarak daha iyi bir temsilci deneyimi yaratır. Donanım bazlı geleneksel çağrı merkezi ve santral ürünleri bu entegrasyonları yapamadıkları ve yüksek maliyetli oldukları için şirketlerin iş rekabeti avantajlarını da arttıran bu uygulamalara geçmelerinin de önünde büyük engel olmaktadırlar. Dolayısıyla Çağrı Merkezi yatırımı yapan şirketler önümüzdeki 5 yıllık iş ve teknoloji ihtiyaçlarını göz önüne alarak satın alma kararı vermelidirler.
  16. Güvenlik ve Yedeklilik
  17. Doğal bir felaket veya acil durum meydana geldiğinde, geleneksel çağrı merkezi donanımı savunmasızdır. Hasar gören sistemler çağrı merkeziniz için önemli aksama sürelerine neden olabilir ve ekibinize alternatif çözümler bırakmaz. Geleneksel bir çağrı merkezinin yeniden inşa edilmesi maliyetlidir ve zaman almaktadır. Bu kesinti, gelir kaybına ve memnuniyetsiz müşterilere neden olabilir.Bulut tabanlı bir çağrı merkezinin altyapısı sanal (sitesinde değil) olduğundan, çağrı merkezi temsilcilerinin dünyanın herhangi bir yerinden çalışmasına izin veren yazılım ve verileriniz güvenlidir. Bulut hızla gelişen bir teknolojidir ve birçok organizasyon, dinamik bulut tabanlı yazılımların avantajlarını devreye aldıktan sonra atılım yapmaktadır.

Karmaşık sistemleri basitleştiren, hem sisteminizi hem de müşteri deneyiminizi iyileştiren ve altyapınızı modernleştiren bulut tabanlı çağrı merkezi teknolojisini ısrarla AloTech’den isteyiniz.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

4 Mayıs 2020
Webinar: İSKOOP’ta 470 kişi 24 ayrı lokasyonda AloTech ile verimini nasıl artırdı?

4000’i aşan ortağı, 22 ilde 19 şube ve 27 yıllık geçmişiyle eczacılık alanında hizmet veren İstanbul Eczacılar Kooperatifi (İSKOOP) ile gerçekleştirdiğimiz Webinar sona erdi.

13 Şubat 2020
Çağrı Merkezinde Stresle Başa Çıkmanın 5 Yolu

Dünyanın en stresli sektörlerinden biri olan çağrı merkezlerinde, stresle başa çıkmak isteyen bir agent ya da çalışanlarını motive etmek isteyen bir süpervizör müsün? O halde bu yazı tam sana göre. İşte çağrı merkezlerinde stresle baş etmenin en iyi 5 yolu!

1 Nisan 2019
1 Milyon Üye İçin Son Teknoloji

Aziz Yıldırım’ın büyük önem verdiği “Hedef 1 Milyon Üye” projesi için Fenerbahçe, teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat