7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımak İçin 8 Neden

Hüseyin Özkale
31 Aralık 2019
4 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Geleneksel çağrı merkezleri değişen iş ihtiyaçlarına cevap verebiliyor mu? Yatırım maliyeti, teknik personel ihtiyacı, entegrasyon maliyetleri, hız problemleri… Geleneksel çağrı merkezleri günün ihtiyaçlarına cevap veremezken gelişen teknolojilere de ayak uyduramıyor. Bulut çağrı merkezi çözümleri ile ölçeklendirilebilir, hızlı ve kişiselleştirilebilir bir müşteri deneyimi yaratın, çağrı merkezinizi teknolojik yönetin! Çağrı merkezinizi buluta taşımak için 8 neden.

1) Maliyet Avantajı

Geleneksel çağrı merkezleri yazılım, donanım, kurulum, bakım ve teknik personel gibi pek çok maliyeti beraberinde getirirken ciddi bir zaman kaybına da sebep olmaktadır. Tüm bu süreçler geleneksel çağrı merkezlerinin teknolojiye ve değişen iş ihtiyaçlarına ayak uyduramamasına sebep oluyor. Bulut çağrı merkezi için ihtiyacınız olan sadece 3 şey var: İnternet, bilgisayar ve kulaklık. Böylece geleneksel yapıların yüksek maliyetlerden kurtulabilir ve ölçeklenebilir, esnek bulut çözümlerle şirketinizin verimliliğini arttırabilirsiniz.

2) Hız

Devasa sunucu odalarını, veritabanlarını ve tüm teknik ekipmanları unutun. Bulut çağrı merkezleriyle hızlı ve etkin sonuç alın. Bununla birlikte geleneksel çağrı merkezlerinde kurulum süreçleri aylar sürerken bulut çözümlerle haftalar içinde tüm kurulumları tamamlayabilirsiniz. Yazılım, donanım, entegrasyon, kampanya yönetimi, veri erişimi gibi pek çok konuyu bulut çağrı merkezlerinde hızlıca çözümleyebilirsiniz.

3) Entegrasyon

Günümüzde bulut çağrı merkezleri, API tabanlı olduğu için CRM, ERP gibi iş yazılımlarının yanı sıra WhatsApp Business ve Facebook Messenger gibi pek çok uygulamayla kolayca entegre olabilmektedir. Çağrı merkezinizi buluta taşıyarak beraberinde pek çok iletişim kanalını tek bir platforma entegre halde satın almış olursunuz. Entegrasyonlar sayesinde şirketinizin verimliliğini arttırarak iş süreçlerini kusursuz hale getirin.

4) Kolay Kullanım

Çağrı merkezlerindeki müşteri temsilcisi, süpervizör ve sistem admin profilleri için kullanılan arayüzler kolay kullanımdan uzak ve fazlasıyla karmaşık sistemlerdir. Klasik yapıdaki çağrı merkezlerinde müşteri temsilcisi süpervizörünün kullandığı ekran yeterli dashbord ve raporlama alanı sunamazken bu durum, kullanışsız arayüzler sebebiyle birçok sürecin uzamasına da sebep olmaktadır. Bulut çağrı merkezleri sesli veya yazılı birçok çeşitlilik sağlamanın yanında hem kurulum hem de kullanım aşamasında tüm süreçleri basitleştirerek kullanıcılara kolay bir kullanım sunuyor.

5) Teknik Personel İhtiyacınızı Azaltın

Günümüzde çoğu şirket değişen ihtiyaçlara ve trendlere ayak uydurabilmek için hızlı hareket edebileceği bir teknolojiye ihtiyaç duyuyor. Serverless hizmetler sayesinde sunucu, donanım, yazılım, veritabanı, işletim sistemi gibi ihtiyaçları azaltarak bunların kurulumu, koordinasyonu ve bakımını yapacak teknik personel ihtiyaçlarını azaltabilirsiniz.

6) Ölçeklenebilirlik

Çağrı merkezinizde dönemsel operasyon değişiklikleri mi yapmak istiyorsunuz? Bulut çağrı merkezinizi yukarı veya aşağı yönde ölçeklendirmek çok kolay. Çağrı hacminiz arttıkça kullanım senaryolarınızı hiçbir teknik bilgiye gerek kalmadan ölçeklendirebilirsiniz. Yoğun dönemlerde agent sayınızı arttırabilir normal iş günlerinde tekrar düşürebilirsiniz. İşletmenizi donanımlarla kısıtlamayın! Üstelik bulut içerisinde ölçeklendirme yapmak son derece kolay.

7) Erişilebilirlik

Internete bağlı bir bilgisayar ile istediğiniz yerden çağrı merkezinize bağlanın. İster ofisten ister evden müşterilerinize her zaman, her yerden ulaşın. Bulut çağrı merkezinize home agentlar ile destek sağlayabilir ve ekibinizin iş gücünüzü optimize edebilirsiniz. Bulut çağrı merkeziyle teknolojiye yaklaşın!

8) Müşteri Deneyiminizi Arttırın

Bulut tabanlı çağrı merkezlerinin en önemli faydalarından biri de müşteri deneyimini geliştirmek. Müşterilerinizi bitmek bilmeyen IVR menülerinde bekletmeyin. Müşterileriniz teknik desteğe ihtiyaç duyduklarında, bilgi almak istediklerinde veya sadece sipariş vermek istediklerinde işletmenize sesli veya yazılı olarak ulaşabilirler. Müşteri temsilciniz ise gelen tüm bu talepleri tek bir ekranda görüntüleyebilir ve cevaplayabilir.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

5 Nisan 2019
Müşterisini düşünen her şirketin yolu API’den geçiyor

Teknoloji her an güncelleniyor ve gelişiyorken, bu gelişime aynı ölçüde karşılık veremeyen şirketler piyasa ve hafızamızdan bir bir siliniyor. Bunun yanında fayda sağlayan her teknoloji ürününü uygulamaya koyan, dışarıya ve gelişime açık şirketler ise dünyaya adını her geçen gün daha fazla duyuruyor.

31 Mart 2019
IMI 2014

AloTech 13 – 14 Ekim Tarihlerinde Haliç Kongre Merkezi’nde gerçekleşen Çağrı Merkezi Günlerinde ”Türkiyenin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu” olarak sektörle buluştu.

8 Nisan 2019
AloTech’in Yeni Satış Direktörü Hüseyin Özkale

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech’in satış direktörlüğü görevine Hüseyin Özkale getirildi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat