7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkeziniz Günün İhtiyaçlarını Karşılıyor mu?

Hüseyin Özkale
10 Şubat 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Bulut çağrı merkeziyle maliyetleri azaltmaya hazır mısınız? 2020 yılında donanım tabanlı geleneksel çağrı merkezleriyle müşterilerinize iyi bir deneyim sunmak neredeyse imkansız. Dijital dönüşümün keyfini sürebilmek için siz de çağrı merkezinizi buluta taşıyın!

Çağrı Merkezleri Bildiğiniz Gibi Değil

Dijitalleşmeyle birlikte çağrı merkezleri, “bilgi alınan yer” algısının ötesine geçti. Artık çağrı merkezleri, iletişim köprüsünün temellerinin atıldığı, bu temellerin güçlendirildiği ve gerektiğinde yeniden yapıldığı bir yapı haline geldi. Müşteri temsilcileriniz işlevsiz ve ağır işleyen süreçlerle vakit kaybetmektense müşterilerinize hızlı ve etkin bir deneyim yaşatsa harika olmaz mıydı?

Sosyal Medyanın Gücünü Kullanın

Müşterileriniz sosyal medyada, peki siz neredesiniz? Araştırmaya göre müşterilerin %67’si müşteri hizmetleri ihtiyaçları için şirketlerin sosyal medya hesaplarını kullanıyor. (Kaynak: J.D. Power) Müşterileriniz sizinle sosyal medya üzerinden iletişime geçmeyi tercih ediyorlarsa neden onları aramaya zorlayasınız? Bulut ile çağrı merkezinizi WhatsApp ve Facebook Messenger gibi sosyal medya entegrasyonlarıyla donatın.

Müşteri Deneyiminde Rekabete Katılın

Dijitalleşme, elbette müşteri beklentilerini de dönüştürdü. Bu dönüşümü gören şirketler, beklentileri karşılayabilmek için bulut tabanlı çözümlerle müşterilerine iyi bir deneyim sunuyorlar. Çağrı merkezlerinin %65’i bulut çözümlerle birlikte teknolojilerini geliştirmeyi planlıyor. (Kaynak: Dimension Data) Bununla birlikte şirketlerin %72’si müşteri deneyimini geliştirmenin en büyük öncelikleri olduğunu söylüyorken siz hala bulutla tanışmıyor musunuz? Formu doldurun ücretsiz demo ile bulutu tanıyın.

Yapay Zekanın Gücünü Kullanın

Dijital dönüşümün gelişimini hızlandırdığı en önemli teknolojilerden biri kuşkusuz yapay zeka. Chatbot, Dialogflow ve webchat gibi araçlarla çağrı trafiğinizi %60 civarında azaltabileceğinizi biliyor muydunuz?

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

19 Ocak 2021
2021 Yılını Şekillendirecek 2020 İçgörüleri

2020 yılı ile birlikte hayatımıza giren COVID-19 salgınının yalnızca sağlığımız üzerinde etkisi olmadığı gibi, iş hayatına etkileri de sadece sağlık sektörüyle sınırlı değildi.

5 Nisan 2019
Çağrı Merkezlerinde Dinamikler Değişiyor

WebRTC (Web-based real-time communication), web tabanlı sistemler üzerinde çalışabilen gerçek zamanlı iletişim sağlayabilen, javascript tabanlı bir API’dır.

5 Nisan 2019
E-ticaret firmaları neden AloTech’i tercih ediyor?

AloTech, bulut tabanlı çözümleri ile e-ticaret firmalarının müşterilerine en iyi ve kaliteli çağrı merkezi hizmeti sunabilmelerini sağlıyor ve bu yüzden ülkemizde ciddi sayıda müşterili olan pek çok şirket tarafından tercih ediliyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat