7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezi ve CRM Entegrasyonu Neden Önemli?

Hüseyin Özkale
19 Ekim 2020
4 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Çağrı merkezleri, CRM için son derece önemli olan bir unsurdur. Çağrı merkezi ile CRM’in çok daha etkili bir şekilde kullanılabilmesi günümüz teknolojileriyle daha da mümkün hale geldi. CRM, etkileşimde bulunduğunuz müşterilerin profillerini oluşturmak için tüm kişilerinizi yönetir ve müşteri adaylarını ve müşteri bilgilerini toplar. Bu, satın alma kayıtları ve farklı kanallardaki (sosyal medya, sohbet, e-posta, vb.) kişilerle önceki iletişimler gibi müşteri davranışına ilişkin önemli bilgilere kolay erişim olanağı sunar. Böylece müşteriler, hikayelerini defalarca tekrar etmek zorunda kalmaz ve bu sayede müşteri memnuniyetini artırırken daha az çabayla hızlıca sorunları çözebilirsiniz.

Satış sürecini düzene koymak ve iyileştirmek, bir satış hattı oluşturmak, görevleri otomatikleştirmek, satış verilerinizi analiz etmek; satış ve satış verimliliğinin artmasını sağlayacak. CRM, müşteriye dönük tüm ses, sohbet, sosyal medya ve e-posta temas noktalarınıza tek bir yerden erişmenizi sağlar. Tekrarlanabilir, kanıtlanmış bir satış süreci oluşturarak ve doğru mesajı doğru kanalda doğru zamanda ileterek daha fazla müşteri memnuniyeti sağlamış olursunuz. Bu doğrultuda çağrı merkezi de söz konusu CRM faydalarının en etkili şekilde kullanılabilmesi için büyük bir öneme sahiptir.

Çağrı Merkezinin Önemi

Çağrı merkezi, mevcut ve potansiyel müşterilerden gelen telefon görüşmelerinin ve chat yazışmalarının yönlendirildiği merkezi bir departmandır. Çağrı merkezleri, şikayet yönetimi, satış ve pazarlama, ürün yardım masası, teknik destek, anket çalışmaları gibi fonksiyonlarıyla müşterilere uçtan uca iyi bir müşteri deneyimi sunmak için her ölçekteki şirket tarafından kullanılır. Peki, çağrı merkezinizi CRM entegrasyonuyla nasıl daha efektif kullanabilirsiniz? Gelin hep birlikte inceleyelim.

Teknoloji Entegrasyonu

Teknoloji bilindiği üzere günümüzde büyük bir önem sahiptir. Teknolojinin gelişerek insan hayatında büyük bir öneme sahip olması ile birlikte müşteri ilişkilerinde de teknolojinin kullanılabilir hale geldiğini görebilmek mümkündür. Teknolojinin sizlere sağladığı avantajlardan faydalanarak müşteri memnuniyetini arttırabilir ve müşteri sadakati oluşturabilirsiniz. Teknoloji alanına yatırım yaptığınızda yüksek oranda kar elde edebilmeniz de mümkün hale gelmektedir. Günümüzde pek çok büyük şirket daha fazla kar elde etmek için teknoloji entegrasyonu yaparak büyük oranda yatırımlar gerçekleştirmektedir. Siz de en kaliteli ve güvenilir hizmetleri teknoloji entegrasyonu ile sunabilirsiniz. 

Müşteri Memnuniyeti Sağlayın

Müşteri memnuniyeti işletmelerin en çok önem verdiği konular arasındadır. Kaliteli ve profesyonel bir müşteri deneyimi ile müşterilerinizin en iyi hizmeti almasını sağlayabilirsiniz. CRM’in en etkili olduğu dönemlerden birinde yaşadığımız var sayıldığında müşteri memnuniyetinin de aynı oranda öneme sahip olduğunu ifade edebiliriz.

Bulut Tabanlı Çözümlere Geçmek

Bulut iletişim merkezleri, daha önce yalnızca şirket içi donanım aracılığıyla erişilebilen iletişim merkezi yazılım işlevlerini internet üzerinden kullanılabilir hale getiriyor. Bulut iletişim merkezi, günümüzün web tabanlı dünyasında işletmelerin iletişim kurmak için ihtiyaç duyduğu araçlara ve hizmetlere hızlı ve kolay erişim olanağı sağlar. Bulut tabanlı bir iletişim merkezi kullanmak, iletişim teknolojisindeki en son şirket içi iletişim merkezleri için modern bir alternatiftir. Müşterilerinin beklentilerini sürekli karşılamak ve aşmak isteyen işletmelere birçok fayda sağlar. İşletmeniz hala eski iletişim merkezi teknolojisine bağlıysa, muhtemelen sisteminizin sınırlılıklarından dolayı problem yaşıyorsunuzdur. Yeni kanallar (WhatsApp Business veya Facebook Messenger gibi) ekleyemeyebilir veya telefon menünüzü kolayca güncelleyemeyebilirsiniz. Bulut tabanlı çağrı merkezi ile tüm işlemlerinizi kısa bir süre içerisinde halledebilmeniz mümkün.

Siz de çağrı merkezinizi saatler içerisinde buluta taşıyın!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

2 Nisan 2019
AloTech, Cloud Innovation World Cup’tan birincilik ödülüyle döndü

Innovation World Cup serisi kapsamında, dünya çapında bulut tabanlı yenilikçi girişimleri ödüllendiren Cloud Innovation World Cup‘ın bu yılki sonuçları açıklandı. 8 Haziran’da Google’ın New York merkez ofisinde düzenlenen ödül töreninde Türkiye’den AloTech, ICT dalında birincilik ödülünü aldı.

8 Ocak 2021
Temassız Dünyada Perakende Deneyimi Nasıl Gelişiyor?

2020 yılı şirketler, çalışanlar ve müşteriler için ilklerle dolu bir yıl oldu. Fiziksel alışveriş alışkanlıklarımız kökünden sarsıldı. Artık temassız dünyada perakende deneyimi hayatımızın ayrılmaz bir parçası. Peki bu tam olarak ne anlama geliyor? Yeni normal düzende müşterilerin alışveriş ve satış sonrası deneyimi nasıl bir görünüme kavuşacak?

23 Aralık 2020
Farklı Lokasyonlarda Kusursuz Müşteri Deneyimi Sunmanın 5 Yolu

Farklı bölgelerde faaliyet gösteren çağrı merkezlerinde yüksek bir müşteri memnuniyeti elde etmenin kendine has bazı zorlukları vardır. Günümüz müşterilerinin çağrı merkezlerinden beklentisi kolay, akıcı ve bilgilendirici bir iletişim.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat