7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezi Çalışanlarının Evden Çalışmasının 7 Önemli Avantajı

Hüseyin Özkale
13 Mart 2020
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Home office, freelance ya da başka bir deyişle evden çalışma teknolojinin gelişmesiyle pek çok firmanın gündemine girdi. Çağrı merkezleri de değişen ihtiyaçlara ayak uydurabilmek için evden çalışan çağrı merkezi çalışanları ile işgücünü optimize etmektedir. Forrester tarafından yayınlanan bir araştırmaya göre ABD’deki şirketlerin %34’ünün remote müşteri temsilcilerine yatırım yapmayı planladığı tahmin ediliyor. Peki çağrı merkezi çalışanlarının evden çalışması şirketler için neden bu kadar avantajlı?

1. Esnekliği Arttırın

Evden çalışan müşteri temsilcileri, işinizi ihtiyaçlar doğrultusunda ölçeklendirmenizi sağlar. Dönemsel operasyon değişikliklerinde ve yoğun dönemlerde agent sayınızı arttırabilir, normal iş günlerinde ise tekrar düşürebilirsiniz.

2. Maliyet Tasarrufu Sağlayın

Uzaktan çalışan çağrı merkezi çalışanları, şirketler için zaman ve maddi giderlerden önemli ölçüde tasarruf sağlar. Remote çağrı merkezi çalışanları için IT ekipmanları, bakım ücretleri, ekstra ofis masrafları gibi giderlerden tasarruf edersiniz.

3. Müşterilerinize 7/24 Destek Sağlayın

Home office çalışanlar, dünyanın her yerinde ve farklı saat dilimlerinde çalışabilirler. Aynı zamanda evden çalışan çağrı merkezi çalışanlarınızın hangi saatler arasında çalışacağını da kolayca yönetebilirsiniz. 

4. Yetenek Havuzunuzu Genişletin

Bazı agentlar çağrı merkezlerindeki yoğunluktan, koşturmacadan hoşlanmayabilir. Ancak çok yetenekli bir müşteri temsilcisini ofis ortamında çalışmaya zorlamak şirketiniz için nasıl bir kayıp olur? Çok iyi bir satış becerisine sahip ya da problem çözme yetkinliği üst düzey olan çağrı merkezi çalışanlarına evden çalışma fırsatı verip çağrı merkezinizin kalitesini bir üst noktaya taşıyabilirsiniz.

5. Şirketinizin Olanaklarını Arttırın

Evden çalışmanın şirketinize sağladığı tasarrufla çalışanlarınızı motive edici etkinlikler yapabilirsiniz. Tatiller, eğitimler, tiyatro gösterileri, konserler ve daha fazlası ile şirketinizi daha çekici bir hale getirin.

6. Çalışanlarınızı Motive Edin

Çağrı merkezi çalışanları, günlük rutinlerinde bazı değişiklikler isteyebilirler. Bu dönemlerde agentlarınızın evden çalışmasını sağlayabilir ve takımınızın performansını önemli ölçüde arttırabilirsiniz.

Bununla birlikte çağrı hacimlerinin yüksek olduğu dönemlerde,  mevcut çalışanlarınıza destek olacak agentları ekibinize dahil ederek çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu arttırabilirsiniz.

7. Dünyanın Her Yerinden Erişilebilir Olun

Bilgisayar, internet ve kulaklık  ile istediğiniz yerden çağrı merkezine bağlanabilir ve müşterilerinize destek verebilirsiniz. Siz de çağrı merkezinizdeki işgücünü evden çalışan müşteri temsilcileri ile optimize etmek ve teknolojinin sağladığı daha pek çok avantajdan yararlanmak için bulutla tanışın.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

2 Ocak 2020
Horizon 2020 Etkinliği

Endüstriyel liderlik seviyesinde inovasyon sahibi kobileri destekleyen ve bir araya getiren Horizon 2020’nin bu seneki sponsorlarından biri AloTech oldu. Türkiye’nin en büyük şirketlerinin yer aldığı “Horizon 2020 Future of EU-Turkey Relations and Research & Innovation Collaboration” Konferansı, Kadir Has Üniversitesi’nde gerçekleştirildi.

6 Kasım 2019
Startup İstanbul Scaleup Birincisi AloTech

Etohum tarafından bu yıl 7.si düzenlenen Startup İstanbul etkinliğinin Scaleup birincisi AloTech oldu.

9 Nisan 2020
Webinar: Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?

“Vaillant Çağrı Merkezinde Evden Çalışmaya Geçiş Nasıl Yönetildi?” Webinarımız sona erdi. İlk günden bugüne kadar Vaillant-AloTech işbirliğindeki kilometre taşları, Vaillant çağrı merkezinde hangi iletişim kanallarının aktif olarak kullanıldığı ve eve geçiş sürecindeki önemli adımların açıklandığı Webinarda uzaktan çalışma ile ilgili pek çok ipucu katılımcılarla paylaşıldı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat