7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezi Çalışanları için 5 Sağlıklı Öneri

Hüseyin Özkale
25 Şubat 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Biliyoruz, çok yoruluyorsunuz. Yoğun çağrı trafikleri, bitmek bilmeyen müşteri talepleri ve daha fazlası… Bu yoğun tempoya ayak uydurmak zor olsa da imkansız değil. Sizin için hazırladığımız 5 sağlıklı önerimiz için okumaya devam edin!

1) Daha Çok Su

Her çalışan gibi kahveyi çok seviyor olabilirsiniz fakat gün içinde kahveye biraz ara verip daha fazla su içmek sağlığınız için çok önemli. Yeterli miktarda su içmek algınızı ve zihinsel performansınızı olumlu etkiler.

2) Karbonhidrat Tüketiminizi Azaltın

Her ne kadar fast-food yiyeceklere bayılıyor olsanız da düzenli olarak sebze, meyve ve yüksek proteinli yemekler yemek serotonin hormonunuzu arttırarak sizi daha sağlıklı yapacak.

3) Kötü Alışkanlıkları Bırakın

Alkol ve sigara kullanımının gerginliğinizi aldığını hissetseniz de maalesef işin aslı öyle değil. İkisi de sağlığınızı olumsuz etkileyecek pek çok madde içermekte. Hasta olmanızı istemeyiz değil mi 🙂

4) Göz Egzersizleri Yapın

20-20-20 kuralını uygulayın. Tek yapmanız gereken her 20 dakikada bir 20 saniye yaklaşık 20 metre ve uzağındaki bir şeye bakmak. Aynı zamanda bu kural zihninizi rahatlatarak daha sağlıklı düşünmenizi sağlar.

5) Uyku Düzeninizi İyileştirin

Aslında hepimiz gece kuşuyuz fakat ertesi gün bolca enerjiye ihtiyacımız olacak. Bunun için de iyi bir uyku şart. Düzenli bir uyku yaratıcılıktan tutun, sorun çözme becerisine kadar birçok özelliğinizi geliştirir.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

23 Aralık 2020
Farklı Lokasyonlarda Kusursuz Müşteri Deneyimi Sunmanın 5 Yolu

Farklı bölgelerde faaliyet gösteren çağrı merkezlerinde yüksek bir müşteri memnuniyeti elde etmenin kendine has bazı zorlukları vardır. Günümüz müşterilerinin çağrı merkezlerinden beklentisi kolay, akıcı ve bilgilendirici bir iletişim.

31 Ağustos 2020
Bulut Santral Nedir?

Bulut santral, fiziksel telefonların yerini alan ve bulut teknolojisi ile internet üzerinden hizmet sunan tamamen internet tabanlı bir telefon sistemidir. Bulut telefon sistemleri tipik olarak dahili numara çevirme, otomatik operatörler ve konferans gibi özellikler sunmaktadır.

8 Haziran 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri…

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat