7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Çağrı Merkezi Çalışanları için 5 Sağlıklı Öneri

Hüseyin Özkale
25 Şubat 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Biliyoruz, çok yoruluyorsunuz. Yoğun çağrı trafikleri, bitmek bilmeyen müşteri talepleri ve daha fazlası… Bu yoğun tempoya ayak uydurmak zor olsa da imkansız değil. Sizin için hazırladığımız 5 sağlıklı önerimiz için okumaya devam edin!

1) Daha Çok Su

Her çalışan gibi kahveyi çok seviyor olabilirsiniz fakat gün içinde kahveye biraz ara verip daha fazla su içmek sağlığınız için çok önemli. Yeterli miktarda su içmek algınızı ve zihinsel performansınızı olumlu etkiler.

2) Karbonhidrat Tüketiminizi Azaltın

Her ne kadar fast-food yiyeceklere bayılıyor olsanız da düzenli olarak sebze, meyve ve yüksek proteinli yemekler yemek serotonin hormonunuzu arttırarak sizi daha sağlıklı yapacak.

3) Kötü Alışkanlıkları Bırakın

Alkol ve sigara kullanımının gerginliğinizi aldığını hissetseniz de maalesef işin aslı öyle değil. İkisi de sağlığınızı olumsuz etkileyecek pek çok madde içermekte. Hasta olmanızı istemeyiz değil mi 🙂

4) Göz Egzersizleri Yapın

20-20-20 kuralını uygulayın. Tek yapmanız gereken her 20 dakikada bir 20 saniye yaklaşık 20 metre ve uzağındaki bir şeye bakmak. Aynı zamanda bu kural zihninizi rahatlatarak daha sağlıklı düşünmenizi sağlar.

5) Uyku Düzeninizi İyileştirin

Aslında hepimiz gece kuşuyuz fakat ertesi gün bolca enerjiye ihtiyacımız olacak. Bunun için de iyi bir uyku şart. Düzenli bir uyku yaratıcılıktan tutun, sorun çözme becerisine kadar birçok özelliğinizi geliştirir.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
AloTech’ten Altı Nokta Körler Derneği ile Anlamlı Proje

Her bireyin eşit olduğu ve topluma kazandırılması gerektiği düşüncesiyle engelli bireylerin istihdam edilmesine yönelik çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Bu yönde bir farkındalık yaratma çalışması da Altı Nokta Körler Derneği’nden geldi.

5 Nisan 2019
Müşterisini düşünen her şirketin yolu API’den geçiyor

Teknoloji her an güncelleniyor ve gelişiyorken, bu gelişime aynı ölçüde karşılık veremeyen şirketler piyasa ve hafızamızdan bir bir siliniyor. Bunun yanında fayda sağlayan her teknoloji ürününü uygulamaya koyan, dışarıya ve gelişime açık şirketler ise dünyaya adını her geçen gün daha fazla duyuruyor.

2 Nisan 2021
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat