7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bulut servislerini izlemek ve kıyaslamak

Hüseyin Özkale
2 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Bulut bilişim servisleri, bilgi işlem operasyonlarının her geçen gün daha önemli bir parçası olmaya başladı. Bu servislerin performanslarını düzenli olarak gözlemlemek artık ciddi önem kazanmış durumda. Eskiden bir elin parmakları kadar olan servisleri, şimdi yüzlerce alternatifle bulabildiğimizden benzer servisleri veren firmaların performans değerlerini kıyaslamak da ciddi bir efor gerektiriyor. Neyse ki bu konuda da ihtiyaçlar çözümleri doğurmuş durumda.Bu servislerden bir tanesi CloudHarmony. Oldukça kullanışlı ve basit bir arayüzde çeşitli bulut servislerinin birbirlerine olan kıyaslamalarını, belirli zaman dilimlerindeki performans değerlerini bulabileceğiniz bir servis bu. İsterseniz üye olup belirli bir ücret karşılığında detaylı raporlar alabiliyorsunuz veya ücretsiz olarak temel birçok değerin karşılaştırmasına ulaşabiliyorsunuz.

https://cloudharmony.com/status adresinde görebileceğiniz üzere bulut servislerinin performans değerleri artık virgülün sağında dört haneli rakamlarla (99,9996 sayfada şu an gördüğüm değerlerden birisi) ifade ediliyor ki bu servislerin ne kadar keskin değerlerle ölçülmeye başladığını gösteriyor. Artık kesinti süreleri gittikçe düşüyor. Bu durum bulut servislerinin yerleşik IT çözümlerinin yerini doldurmak konusunda her geçen gün daha güclü adaylar haline gelmesi demek.

Yine sayfayı incelerken dikkati çeken bu ihtiyacı 2009 yılı gibi bulut bilişim sektörü için oldukça erken bir dönemde görmüş olmaları. Zaten belirli bir süre sonra (https://cloudharmony.com/about adresinde de belirtildiği üzere) dünya devi Gartner, CloudHarmony servisini satın almış.

 

Servisi yürütenler iddialı bir şekilde herhangi bir bulut servisi ile bağları olmadığını ve bu işi büyük bir tarafsızlık ile yürüttüklerini belirtmekteler. Umuyorum gerçekten bu tavrı devam ettirir ve bu alanda objektif çalışmaları bize sunmayı sürdürürler. Bulut servisi alanlar veya almayı düşünenler mutlaka takip etmeli CloudHarmony’yi.

Evren Akbulut

Infrastructure Architect – Alotech

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

5 Nisan 2019
E-ticaret firmaları neden AloTech’i tercih ediyor?

AloTech, bulut tabanlı çözümleri ile e-ticaret firmalarının müşterilerine en iyi ve kaliteli çağrı merkezi hizmeti sunabilmelerini sağlıyor ve bu yüzden ülkemizde ciddi sayıda müşterili olan pek çok şirket tarafından tercih ediliyor.

3 Nisan 2019
Cenk Soyak ile AloTech – Startup Turkey 2016 Röportajı

Etohum tarafından, bu yıl Startup Turkey Challenge 2016’nın kazananı olan AloTech’in CEO’su ve kurucusu olan Cenk Soyak ile girişimi ve etkinliğe dair kısa bir röportaj gerçekleştirildi.

19 Ekim 2020
Çağrı Merkezi ve CRM Entegrasyonu Neden Önemli?

Çağrı merkezleri, CRM için son derece önemli olan bir unsurdur. Çağrı merkezi ile CRM’in çok daha etkili bir şekilde kullanılabilmesi günümüz teknolojileriyle daha da mümkün hale geldi. CRM, etkileşimde bulunduğunuz müşterilerin profillerini oluşturmak için tüm kişilerinizi yönetir ve müşteri adaylarını ve müşteri bilgilerini toplar.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat