7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bulut servislerini izlemek ve kıyaslamak

Hüseyin Özkale
2 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Bulut bilişim servisleri, bilgi işlem operasyonlarının her geçen gün daha önemli bir parçası olmaya başladı. Bu servislerin performanslarını düzenli olarak gözlemlemek artık ciddi önem kazanmış durumda. Eskiden bir elin parmakları kadar olan servisleri, şimdi yüzlerce alternatifle bulabildiğimizden benzer servisleri veren firmaların performans değerlerini kıyaslamak da ciddi bir efor gerektiriyor. Neyse ki bu konuda da ihtiyaçlar çözümleri doğurmuş durumda.Bu servislerden bir tanesi CloudHarmony. Oldukça kullanışlı ve basit bir arayüzde çeşitli bulut servislerinin birbirlerine olan kıyaslamalarını, belirli zaman dilimlerindeki performans değerlerini bulabileceğiniz bir servis bu. İsterseniz üye olup belirli bir ücret karşılığında detaylı raporlar alabiliyorsunuz veya ücretsiz olarak temel birçok değerin karşılaştırmasına ulaşabiliyorsunuz.

https://cloudharmony.com/status adresinde görebileceğiniz üzere bulut servislerinin performans değerleri artık virgülün sağında dört haneli rakamlarla (99,9996 sayfada şu an gördüğüm değerlerden birisi) ifade ediliyor ki bu servislerin ne kadar keskin değerlerle ölçülmeye başladığını gösteriyor. Artık kesinti süreleri gittikçe düşüyor. Bu durum bulut servislerinin yerleşik IT çözümlerinin yerini doldurmak konusunda her geçen gün daha güclü adaylar haline gelmesi demek.

Yine sayfayı incelerken dikkati çeken bu ihtiyacı 2009 yılı gibi bulut bilişim sektörü için oldukça erken bir dönemde görmüş olmaları. Zaten belirli bir süre sonra (https://cloudharmony.com/about adresinde de belirtildiği üzere) dünya devi Gartner, CloudHarmony servisini satın almış.

 

Servisi yürütenler iddialı bir şekilde herhangi bir bulut servisi ile bağları olmadığını ve bu işi büyük bir tarafsızlık ile yürüttüklerini belirtmekteler. Umuyorum gerçekten bu tavrı devam ettirir ve bu alanda objektif çalışmaları bize sunmayı sürdürürler. Bulut servisi alanlar veya almayı düşünenler mutlaka takip etmeli CloudHarmony’yi.

Evren Akbulut

Infrastructure Architect – Alotech

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
AloTech ile iyzico’dan Kredi Kartı ile Güvenliği en üst noktaya taşıyan işbirliği

AloTech ile iyzico, kredi kartı bilgilerini telefonda müşteri temsilcisine vermek istemeyenlerin endişelerini ortadan kaldıracak önemli bir işbirliğine imza attı. Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech, Türkiye’nin lider ödeme kuruluşu iyzico’nun çözümleri ile çağrı merkezi hizmetini kullanan işletmelerin hizmet veya ürünlerini, ek bir maliyet gerektirmeden kredi kartı ödeme sistemini kullanarak müşterilerine sunmasını sağlayacak.

19 Ocak 2021
2021 Yılını Şekillendirecek 2020 İçgörüleri

2020 yılı ile birlikte hayatımıza giren COVID-19 salgınının yalnızca sağlığımız üzerinde etkisi olmadığı gibi, iş hayatına etkileri de sadece sağlık sektörüyle sınırlı değildi.

8 Nisan 2019
AloTech’ten Altı Nokta Körler Derneği ile Anlamlı Proje

Her bireyin eşit olduğu ve topluma kazandırılması gerektiği düşüncesiyle engelli bireylerin istihdam edilmesine yönelik çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Bu yönde bir farkındalık yaratma çalışması da Altı Nokta Körler Derneği’nden geldi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat