7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bulut Çağrı Merkezinin (Cloud Call Center) ne gibi faydaları vardır?

Hüseyin Özkale
2 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

IT Uzmanı olarak çalıştığım zamanlarda yaşadığım zorlukları sizlerle paylaşmak isterim.

X firmasının Çağrı Merkezi ürününü kullanmak için yazılımına ve donanımına yıllık yüksek miktarlar ödüyorduk.

Sistemin tüm bakımlarını benim yapıyor olmam, ses kayıtlarının yedeklenmesini sağlamam, sunucunun Migration ve Update’lerin yapılması, sistemin sürekliliğinin sağlanması gibi birçok iş yükü ile karşılaşıyor ve büyük bir sorumluluk içerisinde kalıyordum.

Tabii bunun yanında kullanıcıların ayrı bir VLAN üzerinden sunucu ile haberleşmesini ve ses kesintisi gibi aşılması çok zor olan bir yapıyı ayağa kaldırıp kesintisiz hizmet sağlamaya çalışıyordum.

Zamanımın çoğunluğu 7/24 sistemle ilgili sorun yaşandığında bir alarm mekanizması için beni haberdar edecek third party yazılımlar aramak, Agent’lar da yaşanan sorunları çözmek gibi uzmanlık ve mühendislik gerektiren konularda araştırmalar yapmak ile geçiyordu.

AloTech Bulut Çağrı Merkezini kullanmaya başladığımızdan beri sunucu yok, ayrı bir donanım yok, ayrı bir network yok, ses kayıtlarının yedeğini almak yok !

Dilediğim zaman ses kayıtlarına ulaşabilme imkanı, Always on , sistemin fail olması durumunda yedek sunucuların kesintiyi hissettirmeden devreye girmesi gibi birçok felaket senaryolarında biz IT uzmanlarının hayatını kurtaran bir yapı sunmaktadır.

Hayatımızı kolaylaştıracak Cloud Call Center – Alo-Tech Bulut Çağrı Merkezi ile bunca yükten kurtulma zamanı!!!

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
Cloud Teknolojisi ve Şirketinize Kazandırdıkları

Günümüz şartlarında, hemen her alanda teknolojinin getirdiği avantajlardan yararlanmak gerekiyor. Öncelikli olarak; teknolojinin şirketlere sunduğu maliyet avantajları ve verimli iş gücünü arttıran yenilikçi çözümler her geçen gün değerini gözler önüne seriyor. Cloud üzerinden sağlanan çözümler de bunun en belirgin örnekleri arasında gösteriliyor.

9 Nisan 2019
AloTech Global Reseller & Partner Kanalı Lansmanı için Londra’da !

AloTech Reseller ve Partner Kanalı lansman programı için 27-28 Mart 2019’da gerçekleştirilecek olan, Call&Contact Center Expo 2019, Londra fuarına davetlisiniz. 1000’in üzerinde teknoloji tedarikçisi, 500 seminer ve 200 interaktif sunumlarının planlandığı, Çağrı Merkezi Sektörünün biraraya getiren C&CCE Londra’da 144 nolu standımıza bekliyoruz.

8 Nisan 2019
Vaillant Çağrı Merkezinde Yeni Dönem

Vaillant Group Türkiye Çağrı Merkezi, altyapısını tamamen değiştiren CTI Projesi’yle dikkatleri üzerine çekti. Google’ın dünyaya örnek gösterdiği, Türkiye’nin en büyük bulut çağrı merkezi hizmetlerini sunan Alotech işbirliğinde gerçekleştirilen altyapı, son teknolojik donanımları bünyesinde barındırıyor. Bu yeniliğiyle de sektördeki öncü duruşunu sürdüren Vaillant Group Türkiye Çağrı Merkezi, müşterilere daha kaliteli ve daha hızlı hizmet sunmayı amaçlıyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat