7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bulut Bilişim Hizmet Modelleri

Hüseyin Özkale
2 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Bir metafor olduğu 90’lı yıllardan bu yana bulut hizmetlerinin gelişimi hızla devam ediyor. Günümüzde bulut bilişim hizmetlerinin servis hedefine ve hizmetin verildiği katmana uygun olarak üç temel kategorisi bulunuyor:

  1. IaaS (Altyapı hizmeti / Infrastructure as a Service)
  2. PaaS (Platform hizmeti / Platform as a Service)
  3. SaaS (Yazılım hizmeti / Software as a Service)

IaaS

En temel bulut hizmeti olan IaaS, geliştiricilerin ve diğer bulut modellerinin faydalanması amacıyla sanal sunucuların, işlem, depolama ve bant genişliklerini sunar. Cluster (küme) mimarilerinin en etkin örneklerini sergileyen bu hizmet modeli, yüksek ulaşılabilirlik oranı ve yedeklilik vad eder. Sistem yöneticisinin platformudur.

PaaS

İşletim sistemi, veri tabanı, programlama platformu, runtime hizmetleri sunan bu hizmet Iaas gibi SaaS hizmeti hazırlama sürecinin bir parçası olarak geliştiricilere hizmet vermektedir. Geliştiricinin yazdığı programın çalışması için tüm komplike ortamı sunar.

SaaS

Son kullanıcı platformudur. Yazılım bu platformda kullanıcıya sunulur. Kullanmak için ekstra işlemlere, maliyete ve konfigürasyona ihtiyaç yoktur. Hazır ve her yerden ulaşılabilirdir. Veri güvenliği ve süreklilik sunar.

 

Alotech hizmetleri Google Cloud Platform‘dan gücünü alır. IaaS ve PaaS hizmet modellerinin birleşiminden yükselerek bir SaaS servisi olarak son kullanıcıya sunulur.

 

 

Murat Sağlam / Onsite Developer & Project Manager

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
Yerli Teknoloji ile Dışa Bağımlılık Azalacak

Türk firmaları dijital dünyanın çağrı merkezine getirdiği yenilikleri özellikle Amerika ve Avrupa’ya göre daha yavaş hayata geçirebiliyorlar. Ancak yapay zekâ destekli sesli robotlar ve kiosklar gibi teknolojileri ülkemizde henüz göremememize rağmen, anlık mesajlaşma kanalları 2018 itibariyle en yoğun kullanılan kanallar olacak.

13 Şubat 2020
Çağrı Merkezinde Stresle Başa Çıkmanın 5 Yolu

Dünyanın en stresli sektörlerinden biri olan çağrı merkezlerinde, stresle başa çıkmak isteyen bir agent ya da çalışanlarını motive etmek isteyen bir süpervizör müsün? O halde bu yazı tam sana göre. İşte çağrı merkezlerinde stresle baş etmenin en iyi 5 yolu!

8 Nisan 2019
Vaillant Çağrı Merkezinde Yeni Dönem

Vaillant Group Türkiye Çağrı Merkezi, altyapısını tamamen değiştiren CTI Projesi’yle dikkatleri üzerine çekti. Google’ın dünyaya örnek gösterdiği, Türkiye’nin en büyük bulut çağrı merkezi hizmetlerini sunan Alotech işbirliğinde gerçekleştirilen altyapı, son teknolojik donanımları bünyesinde barındırıyor. Bu yeniliğiyle de sektördeki öncü duruşunu sürdüren Vaillant Group Türkiye Çağrı Merkezi, müşterilere daha kaliteli ve daha hızlı hizmet sunmayı amaçlıyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat