7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bir sistem, önce AGENT’ın işlerini kolaylaştırmalı!!

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Müşterilerle ilk temas çok önemlidir. Hele ki bu görüşme telefonda olacaksa..

Tepkisi tahmin edileyemeyen kişi ve gün içerisinde durmaksızın arama yapan yada çağrı alan agentlar.

Onları düşünmek en önemli önceliklerden..

Düşünün gün içerisinde yüzlerce görüşme yapıp, bir yandan detaylarını defterlere yada sisteme not düşmeye çalışanlar ya da karışık sistemler üzerinden eski çağrılara ulaşmaya çalışıp “ben bu müşteriyle daha önce görüşmüş müydüm?” sorularına cevap arayanlar.. Birde randevu aldıkları halde müşteri bilgilerini yoğunluktan not almayı unutanlar.. Onların vay hallerine moraller hemen bozulur. Tabi ki bu durumlar performanslara hemen yansır, beraberinde de bir sürü problem ortaya çıkmaya başlar..

Tüm bu sorunların oluşmaması adına AloTech Bulut Sistemi tüm Agentların işlerini kolaylaştırmayı hedefliyor. Eski çağrı kayıtlarını numara yada tarih ile sorgulama, gün içerisinde kaç arama yaptığının kolay takibi, randevu alındı mı alınmadı mı diye telaş yok! sistemde tanımlı seçeneklerden seçip daha sonra raporlardan ulaşabilme imkanı, yanlış adres mi alındı hemen ses kayıtlarından görüşmelerin dinlenmesi. Bunların yansıra kullanım kolaylığı, Agentlara gereken tüm ekranlar tek bir sayfa da..Tabi mute tuşunu unutmamak lazım her an kulaklıklar bozulabilir:)

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

9 Mart 2020
Müşteri Temsilcilerinin Hayatını Kolaylaştıracak İpuçları

Şu anda bu yazıyı okuyorsanız hayatınızı kolaylaştırmak için büyük bir adım atmışsınız demektir. Kim bilir belki şimdiden sonra dünyanın en mutlu çağrı merkezi çalışanı olacaksınız. Çağrı merkezlerinde işlerin her zaman kolay olmasını bekleyemeyiz ama bu yazıyı okuyorsanız belki sizin için hayatı biraz da olsa kolaylaştırabiliriz.

31 Temmuz 2020
Omnichannel çağrı merkezinin avantajları nelerdir?

Omnichannel çağrı merkezi, teknolojinin ilerlemesi ve internetin insan hayatındaki öneminin artması ile birlikte geliştirilmiş olan bir bütünleşik bir çağrı merkezi sistemidir. Omnichannel yalnızca çağrı merkezlerinde değil pazarlamanın farklı alanlarında yoğun bir şekilde tercih edilmektedir.

8 Eylül 2021
Chatbotları İyileştirmenin ve Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 7 Yolu

Chatbotları İyileştirmenin ve Müşteri Memnuniyetini Artırmanın 7 Yolu Sürekli Gelişen Bir Strateji Oluşturun Chatbotlar, rutin sorulara hızlı bir şekilde cevap vererek işletmelere değer katarlar. Soruların çok karmaşık olduğu durumlarda ise müşterilerin temsilci ile iletişim sağlaması gerekir. Müşteri temsilcisi konuşmayı kaldığı yerden yakalayabilmeli ve gerekli durumlarda canlı konuşma penceresinden sesli etkileşime geçebilmelidir. Gittikçe popüler olan chatbotlar, […]

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat