7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bir sistem, önce AGENT’ın işlerini kolaylaştırmalı!!

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Müşterilerle ilk temas çok önemlidir. Hele ki bu görüşme telefonda olacaksa..

Tepkisi tahmin edileyemeyen kişi ve gün içerisinde durmaksızın arama yapan yada çağrı alan agentlar.

Onları düşünmek en önemli önceliklerden..

Düşünün gün içerisinde yüzlerce görüşme yapıp, bir yandan detaylarını defterlere yada sisteme not düşmeye çalışanlar ya da karışık sistemler üzerinden eski çağrılara ulaşmaya çalışıp “ben bu müşteriyle daha önce görüşmüş müydüm?” sorularına cevap arayanlar.. Birde randevu aldıkları halde müşteri bilgilerini yoğunluktan not almayı unutanlar.. Onların vay hallerine moraller hemen bozulur. Tabi ki bu durumlar performanslara hemen yansır, beraberinde de bir sürü problem ortaya çıkmaya başlar..

Tüm bu sorunların oluşmaması adına AloTech Bulut Sistemi tüm Agentların işlerini kolaylaştırmayı hedefliyor. Eski çağrı kayıtlarını numara yada tarih ile sorgulama, gün içerisinde kaç arama yaptığının kolay takibi, randevu alındı mı alınmadı mı diye telaş yok! sistemde tanımlı seçeneklerden seçip daha sonra raporlardan ulaşabilme imkanı, yanlış adres mi alındı hemen ses kayıtlarından görüşmelerin dinlenmesi. Bunların yansıra kullanım kolaylığı, Agentlara gereken tüm ekranlar tek bir sayfa da..Tabi mute tuşunu unutmamak lazım her an kulaklıklar bozulabilir:)

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

16 Ekim 2020
İyi Bir Müşteri Deneyimi Nasıl Oluşturulur?

Müşteri hizmetleri ile müşteri deneyimi arasındaki ilişkinin tanımlanması oldukça önemlidir. Çevrimiçi alışveriş bu kadar popüler hale geldiğinden, müşteriler artık markalarla çok daha fazla temas noktasına sahipler.

23 Aralık 2020
Farklı Lokasyonlarda Kusursuz Müşteri Deneyimi Sunmanın 5 Yolu

Farklı bölgelerde faaliyet gösteren çağrı merkezlerinde yüksek bir müşteri memnuniyeti elde etmenin kendine has bazı zorlukları vardır. Günümüz müşterilerinin çağrı merkezlerinden beklentisi kolay, akıcı ve bilgilendirici bir iletişim.

4 Ocak 2021
Mutlu Çağrı Merkezi Çalışanları Mutlu Müşteriler Anlamına Mı Geliyor?

Çağrı merkezi çalışanları, iş süreçleri boyunca farklı müşteri tipleriyle karşılaşıyor. En yaygın olanlar ise hayal kırıklığına uğramış, sorun yaşayan ve süreçten memnun olmamış mutsuz müşteriler. Zorlu müşteriler ve diğer sorunlar ele alındığında, müşteri hizmetlerinin ilk aşamasında çalışmak kolay değil. Ancak çalışan mutluluğu ve motivasyonu ile iş süreçlerini iyileştirmek mümkün.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat