7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bilgisayar Mühendisliği neden avantajlı?

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Üsküdar Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünün düzenlediği programa AloTech kurucusu İdris Avcı ve AloTech yazılım geliştiricisi Kenan Kocaerkek konuşmacı olarak katıldı.

Programda Çağrı Merkezlerine yazılım üreten firma olan AloTech hakkında bilgiler verildi ve Bilgisayar Mühendisliği öğrencileri için önemli teknik ve pratik bilgiler aktarıldı.

Avcı, donanım, yazılım, yapay zekâ, veri tabanı, veri analitiği, büyük veri gibi birçok alt dallar hakkında öğrencilere öneriler sundu ve bilgilendirmelerde bulundu.

Öğrencilere kendilerini sevdiği alanlara yönlendirmeleri tavsiye edildi.

“Türkiye’de bu alanlara ihtiyaç var”

Kenan Kocaerkek ön yüz geliştirmenin, açık kaynak olan alanlarda çalışmaların çok önemli olduğunu bunu yadsımamaları gerektiğini, Türkiye’de bu alanlara ihtiyaç duyulduğunu dile getirdi.

Bilgisayar mühendisliğinin çok avantajlı bir meslek olduğunu rahat ve eğlenceli bir iş hayatı olduğunu anlatıldı.

Bilgisayar mühendisliği öğrencileri ise rekabetin çok arttığını ve bu işi internete sahip olan herkesin yapabildiğini bu yüzden tereddütler yaşadıklarını dile getirdi.

Öğrencilerin aktif katılımında gerçekleşen programda son olarak staj için öneriler sunuldu.

 

 

Kaynak : https://uskudar.edu.tr/tr/icerik/3792/bilgisayar-muhendisligi-neden-avantajli

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
Bilim Kahramanları Buluşuyor/ FLL Turnuvası’nda AloTech Sponsorluğu

Bilim Kahramanları Derneği, özgüven sahibi, sorgulayan, takım halinde toplumsal sorunlara çözümler üretebilen bir gençlik yetişmesi niyetiyle dünyada 80 ülkede 25.000’in üzerinde takımın katılımıyla yapılan FIRST® LEGO® League (FLL) etkinliğini Türkiye’de düzenliyor.

8 Haziran 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri…

9 Nisan 2020
Webinar: Çağrı Merkezleri ve Satış Ekipleri Evde; Peki Performans Ölçümü?

“Çağrı Merkezleri ve Satış Ekipleri Evde; Peki Performans Ölçümü?” Webinarımız sona erdi. CC Academia Genel Müdürü Elvin Coşkun ile birlikte gerçekleştirdiğimiz Webinarda “Kalite yönetimi nasıl olmalı?”, “Saha Satış Ekiplerinin Dikkat Etmesi Gerekenler” ve “Performansı Artırmak için Yapılacaklar” öne çıkan konu başlıkları arasındaydı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat