7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech’in Yeni Çözümü ile E-ticaret Siteleri Yeni Bir Sayfa Açacak

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
4 dakikalık okuma
GERİ DÖN

T-Soft ile gerçekleştirilen işbirliği ile sadece bir günde kurulabilen “Bütünleşik Çağrı Merkezi Çözümü”, e-ticaret şirketlerinin kargo takip süreçlerinde yeni bir boyut açıyor.

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech, başta e-ticaret şirketleri olmak üzere AloTech’in çağrı merkezi altyapısını kullanan şirketleri, müşterilerine sunduğu hizmette rakiplerin önüne geçirecek önemli bir işbirliğine gitti.

Türkiye’de e-ticaret siteleri için bütünleşik e-ticaret çözümleri geliştiren T-Soft ile gerçekleştirilen işbirliği ile kurulan “Bütünleşik Çağrı Merkezi Çözümü” sayesinde şirketlerin müşterilerinden gelen kargo takip talepleri başta olmak üzere; iade, muhasebe, yönetim, tedarik gibi süreçler ile ilgili otomatik yönlendirmeler yapılarak müşterinin arzu ettiği bilgiye kolaylıkla erişmesi sağlanmakta.

Sadece bir gün içerisinde kurulan sistemde; IVR, müşteriye otomatik mesajı okuyarak kendisinden tercih yapmasını istiyor. Bu anonslarda kullanılan metinler ise özelleştirilebilir olup sanal mağaza ihtiyacına yönelik olarak hazırlanabiliyor.

Kargo takibi hiç bu kadar kolay olmamıştı

T-Soft ve AloTech platformlarının tam entegrasyonu ile çalışan çözüm, ürünün kargo şirketine teslim edildiği süreden, teslim edildiği zamana kadar, sürekli online takip edilebilirlik imkanı sunuyor. Müşterinin telefon numarası üzerinden kim olduğu algılanıyor ve siparişi ile ilgili güncel durum, yazıyı sese çeviren bir teknoloji ile müşteriye okunur. Bu aşamada her şey teknoloji ile gerçekleştiği için insan gücü kullanılmıyor, işgücü kaybı yaşanmıyor.

Çağrı merkezi personeli müşteri ile görüşürken, tüm bilgilere anında ulaşır

Bu çözüm ile çağrı merkezini arayan müşterilerin taleplerinin büyük bir çoğunluğu herhangi bir gerçek kişi ile görüşülmeden karşılanıyor. Ancak arayan kişinin müşteri temsilcisi ile görüşmek istemesi durumunda ise arayan kişinin bilgileri müşterinin çağrısını alan temsilcinin karşısında otomatik açılıyor. Bu pencerede müşteri ile ilgili tüm bilgiler bulunuyor. Müşterinin fotoğrafı, siteye kayıt tarihi, , son siparişleri, site ile olan önceki yazışmaları, önceki telefon görüşmeleri gibi bilgilere anında ulaşılarak tüm konular kolaylıkla çözülebiliyor.

Konuyla ilgili açıklamada bulunan T-Soft Proje Yöneticisi Ömer Arıkan, “Yaptığımız bu işbirliği sayesinde AloTech’in tüm dünyada ses getirmiş yenilikçi çağrı merkezi altyapısını kullanan e-ticaret şirketlerinin müşterileri ile iletişimini oldukça kolaylaştırıyoruz. Sabit yatırım gerektirmeyen ve başlangıç maliyeti olmayan sistem, bulut mimarisi ile çalıştığından herhangi bir teknik donanıma ihtiyaç duymuyor. Kolayca, operatör sayısı artırılabiliyor veya azaltılabiliyor. Böylece işlerin büyümesi ve küçülmesine paralel çok hızlı aksiyon alınabiliyor.” dedi.

AloTech CTO’su İdris Avcı konuyla ilgili yaptığı değerlendirme şunları söyledi: “E-ticarette müşteri taleplerini hızlı ve efektif bir şekilde karşılamanın rakipler karşısında avantaj sağladığı günümüzde, çağrı merkezi altyapımızı kullanan kurumsal müşterilerimize özellikle kargo süreci ile ilgili talepleri kolaylıkla yönetebilecekleri bir çözüm sunuyoruz. Bu sayede yatırım, donanım, yazılım, işletim ve bakım maliyetlerinin olmadığı Bulut Çözümleri Çağrı Merkezimiz ile müşterilerimizin ticari faaliyetlerini daha da kolaylaştırıyoruz. T-Soft çözümünü platformumuza entegre ederek, çağrı merkezi hizmetimizi kullanan şirketlerin müşterileri ile en kolay şekilde etkileşim kurabilmesini mümkün hale getiriyoruz.” dedi. 

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

9 Nisan 2020
Webinar: Çağrı Merkezlerinde Evden Çalışma

AloTech, Coronavirus ile ilgili mevcut durum sebebiyle çok hızlı bir şekilde evden çalışma, ofis + evden çalışma gibi farklı kombinasyonların devreye alınmasında müşterilerine destek verdi ve vermeye devam ediyor.

4 Mayıs 2020
Webinar: Evde Çağrı Merkezi Olur Mu?

Türkiye’nin en büyük çağrı merkezi bulutu AloTech ve Türkiye’nin önde gelen Salesforce Partner’lerinden Inspark, Paraşüt çağrı merkezi operasyonlarının evden çalışmaya geçiş sürecini anlatan bir Webinar düzenledi.

8 Nisan 2019
AloTech’ten Altı Nokta Körler Derneği ile Anlamlı Proje

Her bireyin eşit olduğu ve topluma kazandırılması gerektiği düşüncesiyle engelli bireylerin istihdam edilmesine yönelik çalışmalar hız kesmeden devam ediyor. Bu yönde bir farkındalık yaratma çalışması da Altı Nokta Körler Derneği’nden geldi.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat