7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech ve T-Soft İle Entegrasyonda Bir İlk

Hüseyin Özkale
5 Nisan 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech, T-Soft E-ticaret Platformu ile entegrasyonda bir ilke imza atıyor.

T-Soft e-ticaret paketi kullanan firmaların müşterileri artık İngilizce veya Arapça sipariş verebiliyor.

Sestek ile yapılan ortak çalışmalar sonucunda, kargo durumunu ürün siparişi verilen firmanın çağrı merkezini arayarak, müşteri temsilcisine bağlanmadan, sesli yanıt sistemi yardımıyla sipariş sırasında belirttikleri dile göre öğrenebiliyorlar.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Haziran 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri…

1 Nisan 2019
AloTech Endeavor Girişimcisi seçildi

Girişimcilik dünyasının en önemli sivil toplum kuruluşlarından Endeavor, yeni Endeavor Girişimcilerini belirledi. Değerlendirme sürecinin ardından Türk şirketi AloTech “Endeavor Girişimcisi” ünvanını aldı.

29 Temmuz 2020
Çok kanallı çağrı merkezleri markalara neler kazandırır?

İnternetin ve dijital çözümlerin gelmesiyle müşterilerin her alandaki beklentileri değişti. Özellikle de markalarla ve işletmelerle iletişim kurmak söz konusu olduğunda modern çağda müşteriler kişiselleştirilmiş bir hizmet bekliyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat