7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech ile iyzico’dan Kredi Kartı ile Güvenliği en üst noktaya taşıyan işbirliği

Hüseyin Özkale
3 Nisan 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech ile iyzico, kredi kartı bilgilerini telefonda müşteri temsilcisine vermek istemeyenlerin endişelerini ortadan kaldıracak önemli bir işbirliğine imza attı.

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech, Türkiye’nin lider ödeme kuruluşu iyzico’nun çözümleri ile çağrı merkezi hizmetini kullanan işletmelerin hizmet veya ürünlerini, ek bir maliyet gerektirmeden kredi kartı ödeme sistemini kullanarak müşterilerine sunmasını sağlayacak.

Birçok kullanıcı, kredi kartı bilgilerini telefonda müşteri temsilcisine vermek istemiyor. Ayrıca bu tarz bilgilerin paylaşılması durumunda da kredi kartı bilgilerine müşteri temsilcisinin ulaşabilme ihtimali ortaya çıkıyor. Bu da bilgilerin izinsiz kullanılma riskini doğuruyor. Bu problemleri çözmek için şirketler, telefon sistemleriyle ödeme sistemlerini entegre etmek için arasında karmaşık, uzun süren ve pahalı entegrasyonlar yapmak zorunda kalıyor.

AloTech’in iyzico ile yaptığı işbirliği sonucunda AloTech müşterileri hazırlanan sihirbazı kullanarak diğer sistemlerde aylarca süren entegrasyonu birkaç dakikada ve herhangi bir ek maliyet olmadan kolayca tamamlayabiliyor. Entegrasyon tamamlandığında son kullanıcılar kredi kartı bilgilerini sesli yanıt sistemi (IVR) üzerinden tuşlayarak girebiliyor. Bu sayede hem müşteri temsilcisi bilgileri görmüyor hem de son kullanıcının güvenlik endişeleri ortadan kalkıyor.

iyzico CEO’su Barbaros Özbugutu konuyla ilgili açıklamasında, “AloTech ile yaptığımız bu yenilikçi işbirliği sayesinde artık son kullanıcıların müşteri temsilcilerine kredi kartı bilgilerini verme konusunda yaşadığı sıkıntıları sona erdirmiş oluyoruz. iyzico entegrasyonu, son kullanıcıda oluşabilecek güvenlik tereddüdünü tamamen ortadan kaldırıyor. Ayrıca, diğer sistemlerde aylarca sürebilecek bu entegrasyon sürecinin İyzico ile birkaç dakika içinde ve maliyetsiz olarak tamamlanması da AloTech çözümlerini kullanan şirketlere büyük avantaj sağlıyor.” dedi.

AloTech Yönetici Ortağı ve CTO’su İdris Avcı ise işbirliği ile ilgili şunları söyledi: “Bulut Çağrı Merkezi çözümlerimizle donanım, yazılım, işletim sistemi ve bakım maliyetlerini ortadan kaldırarak şirketlerin faaliyetlerini kolaylaştırıyoruz. Geleneksel sistemlerde aylarca süren kurulum süresini günlere, hatta saatlere indiriyoruz. Günümüz dünyasına her geçen gün daha fazla hakim olmaya başlayan dijital teknolojiler, sunduğu avantajların yanında bazı riskleri de beraberinde getiriyor. Özellikle şirketlerin, hizmetlerini sunarken en fazla karşılaştıkları sorun müşterilerinin kredi kartı bilgilerini paylaşma konusunda yaşadıkları kaygılar oluyor. iyzico’nun yenilikçi ödeme sistemini platformumuza entegre ederek, çağrı merkezi hizmetimizi kullanan şirketlerin müşterilerine en güvenilir şekilde ürün ve hizmet sunmasını mümkün hale getiriyoruz.”

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

29 Temmuz 2020
Çok kanallı çağrı merkezleri markalara neler kazandırır?

İnternetin ve dijital çözümlerin gelmesiyle müşterilerin her alandaki beklentileri değişti. Özellikle de markalarla ve işletmelerle iletişim kurmak söz konusu olduğunda modern çağda müşteriler kişiselleştirilmiş bir hizmet bekliyor.

4 Mayıs 2020
Webinar: İSKOOP’ta 470 kişi 24 ayrı lokasyonda AloTech ile verimini nasıl artırdı?

4000’i aşan ortağı, 22 ilde 19 şube ve 27 yıllık geçmişiyle eczacılık alanında hizmet veren İstanbul Eczacılar Kooperatifi (İSKOOP) ile gerçekleştirdiğimiz Webinar sona erdi.

2 Nisan 2019
AloTech, TechCrunch Disrupt Konferansı’nda Boy Gösterdi

IT Uzmanı olarak çalıştığım zamanlarda yaşadığım zorlukları sizlerle paylaşmak isterim. X firmasının Çağrı Merkezi ürününü kullanmak için yazılımına ve donanımına yıllık yüksek miktarlar ödüyorduk.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat