7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech, Google Cloud Day’de Sahnedeydi!

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

19 Aralık’ta Google tarafından tüm dünyada düzenlenen Google Cloud Day etkinliğinin İstanbul ayağı Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da gerçekleştirildi.

Bulutun geleceğini keşfedin temasıyla lanse edilen etkinliğe 500’ün üzerinde katılımcı oldu. Etkinlikte teknoloji dünyasına yön veren yenilikler anlatıldı, değişim ve dönüşümün boyutuna tanıklık edildi. Google Cloud kullanıcılarının deneyimlerini paylaşması adına Türkiye’deki güçlü müşteriler sahne aldı. AloTech, Metglobal, Kale Grubu, Temsa, Coca Cola, Netapp, UiPath ve Sefamerve gibi sektöründe başarılı firmalar, Google Cloud platformunun işlerine sağladığı katma değeri anlattılar.

Türkiye’deki ilk Google Cloud Platform kullanıcılarından biri olarak AloTech CTO’su İdris Avcı, AloTech altyapısının Google Cloud üzerinde çalışmasının faydalarından bahsetti.

Konuşmasında Google Cloud’un işleri hızlandırması, sunucusuz mimarinin çalışma prensipleri, multi-tenancy ve kullandıkça öde yöntemlerinin AloTech’e sağladığı imkanları katılımcılarla paylaştı.

Konuşmanın tamamını izlemek için:

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

3 Nisan 2019
AloTech-SESTEK İşbirliği Vestel Çağrı Merkezine Ödül Getirdi

Her yıl çağrı merkezi sektörünün en iyilerini seçen, dünya çapındaki en prestijli organizasyonlardan Contact Center World, bu yıl VESTEL’i ödüle layık buldu. VESTEL Çağrı Merkezi, çözüm ortakları SESTEK ve AloTech ile birlikte hayata geçirdiği Self Servis Projesi’yle altın madalya kazandı.

8 Haziran 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri…

2 Nisan 2019
Bulut Bilişim Hizmet Modelleri

Bir metafor olduğu 90’lı yıllardan bu yana bulut hizmetlerinin gelişimi hızla devam ediyor. Günümüzde bulut bilişim hizmetlerin servis hedefine ve hizmetin verildiği katmana uygun olarak üç temel kategorisi bulunuyor:

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat