7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech Google Cloud Day Sahnesinde !

Hüseyin Özkale
27 Eylül 2019
3 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Tüm dünyada düzenlenen Google Cloud etkinliğinin Türkiye ayağı bu yıl 3 Ekim’de Hotel Wyndham Grand İstanbul Levent’te gerçekleşecek.

“Yeni sorunlar, yeni çözümler gerektirir” sloganıyla gerçekleşecek olan etkinlikte önemli katılımcılar yer alacak. Katılımcılar arasında cloud altyapısını kullanan şirket yöneticileri ve Google ülke müdürü Önder Çölen, ürün müdürü Evren Eryürek ve Google mühendisleri olacak. AloTech CTO’su İdris Avcı da Google Cloud etkinliğinde konuşmacı olacak. Etkinlikte AloTech’in başarı hikayesinin yanında sunucusuz servisler, uygulama geliştirme, veri, büyük veri, ML servisler ve mimarileri üzerine konuşacak. AloTech markasının Google Cloud altyapısını nasıl kullanıldığını, markanın cloud teknolojisine nasıl entegre edildiğini ve AloTech teknolojisinin diğer şirketlerde nasıl kullanıldığı noktalarına değinecek. Etkinliğin diğer başlıkları ise Big Query’nin modern kurumsal veri ambarı oluşturmak için sunduğu özelliklerden, Cloud Pud/sub, cloud Dataflow ve diğer entegre GCP ürünleri nasıl basitleştirdiği üzerine olacak.

Teknolojiye ve hayata yön veren bu oluşum, şimdinin ve şüphesiz geleceğin en büyük ihtiyacı. Veri depolamak, saklamak ve en önemlisi bu verileri güvenli bir şekilde saklamak büyük önem arz ediyor. Bunun yanında sadece veri depolamak değil, verilerin aktarılması ve analizi gibi altyapı hizmetleri sunuyor. Bu altyapı hizmetlerini sunarken, en önemlisi karmaşadan, sunuculardan uzak, basit bir hizmet vadediyor. Şirket entegrasyonları bu sayede daha kolay ve hızlı işleme alınıyor.

GCP altyapısını kullanan şirketler bu konuda önemli referanslar oluşturuyor. Yurt dışına baktığımızda şirketler bu teknolojileri kullanmaya başladıklarını duyurdu. Türkiye’de de bu teknolojiyi kullanan, bu alana yatırım yapan şirket sayısı hayli fazla. Ülkemizde de sektöründe öncü firmalar Google Cloud altyapısını halihazırda kullanıyor. Etkinliğin en önemli etki yaratacağı bir diğer alan ise şüphesiz bu teknolojiyi kullanan şirketlerin birbirini tanıması ve iş ortaklığı oluşturması olacak.

Oldukça kapsamlı gerçekleşecek olan etkinlikte katılımcıları yoğun ve eğitici bir gün bekliyor. Kayıtlar ise Google’ın mikro sitesi üzerinden yapılacak. Kayıt için Tıklayın. https://inthecloud.withgoogle.com/cloud-day-ist-tr-19/register.html

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

2 Nisan 2019
AloTech, TechCrunch Disrupt Konferansı’nda Boy Gösterdi

IT Uzmanı olarak çalıştığım zamanlarda yaşadığım zorlukları sizlerle paylaşmak isterim. X firmasının Çağrı Merkezi ürününü kullanmak için yazılımına ve donanımına yıllık yüksek miktarlar ödüyorduk.

8 Haziran 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri…

16 Ekim 2020
İyi Bir Müşteri Deneyimi Nasıl Oluşturulur?

Müşteri hizmetleri ile müşteri deneyimi arasındaki ilişkinin tanımlanması oldukça önemlidir. Çevrimiçi alışveriş bu kadar popüler hale geldiğinden, müşteriler artık markalarla çok daha fazla temas noktasına sahipler.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat