7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech Global Reseller & Partner Kanalı Lansmanı için Londra’da !

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

AloTech Reseller ve Partner Kanalı lansman programı için 27-28 Mart 2019’da gerçekleştirilecek olan, Call&Contact Center Expo 2019, Londra fuarına davetlisiniz.

1000’in üzerinde teknoloji tedarikçisi, 500 seminer ve 200 interaktif sunumlarının planlandığı, Çağrı Merkezi Sektörünün biraraya getiren C&CCE Londra’da 144 nolu standımıza bekliyoruz.

AloTech, küresel çağrı merkezi sektöründe, Google Cloud üzerindeki ilk SaaS bulut çağrı merkezi uygulaması özelliğine bir yenisini ekledi. Bugün, 5 ülkeden 12K üzerinde aktif kullanıcıya sahip AloTech, çağrı merkezleri SaaS uygulamaları içinde Türkiye’den ilk küresel reseller ve partner kanalını devreye alıyor. AloTech, küresel pozisyonunu AloTech Global Reseller & Partner Portal’ı ile çok daha güçlendirerek, sahip olduğu partner ağını daha geniş bir yayınım ile genişletmeyi hedeflemektedir. Katılımı düşünüyorsanız, lütfen ücretsiz katılım için bize ulaşın.

Saygılarımızla,

Cenk Soyak

CEO, AloTech

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
E-Ticaret’te Çağrı Merkezi Etkinliği

İstanbul Bilgi Üniversitesi Santral İstanbul Kampüsü’nde gerçekleşen E-Ticarette Çağrı Merkezi Etkinliğinde; müşteri hizmetlerinin, e-ticaret firmaları ve tüketicileri için önemi konuşuldu.

2 Nisan 2019
AloTech, TechCrunch Disrupt Konferansı’nda Boy Gösterdi

IT Uzmanı olarak çalıştığım zamanlarda yaşadığım zorlukları sizlerle paylaşmak isterim. X firmasının Çağrı Merkezi ürününü kullanmak için yazılımına ve donanımına yıllık yüksek miktarlar ödüyorduk.

10 Aralık 2019
Satışın Gizli Kahramanı: Satış Sonrası

Omerd’in düzenlemiş olduğu “Satış Sonrası Operasyonları” etkinliğinde AloTech Satış Direktörü Hüseyin Özkale konuşmacı olarak yer aldı. Satış ve satış sonrası operasyonlar hakkında sunumların yapıldığı etkinlikte marka/müşteri ilişkileri ve marka güvenilirliği işlenen diğer konu başlıklarıydı.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat