7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech Ekibi İTÜ Kariyer Zirvesi’nde!

Hüseyin Özkale
3 Mart 2020
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye’nin en büyük üniversite kariyer etkinliklerinden biri olan ve bu yıl 6.sı düzenlenen İTÜ Kariyer Zirvesi’nde AloTech ekibi olarak genç yeteneklerle bir araya geldik.

AloTech CEO’su Cenk Soyak’ın konuşma yaptığı etkinlikte Soyak, AloTech’in başarı hikayesinden, Türkiye’de ve dünyada bulut teknolojisinden ve çağrı merkezi sektöründeki yeniliklerden bahsetti.

Büyük bir katılımla gerçekleşen etkinlikte İTÜ öğrencilerine bulut teknolojisi hakkında bilgi vererek öğrencilerle kariyer planları hakkında sohbet ettik. Kariyer basamaklarını hızla çıkmak isteyen genç yeteneklerin staj başvurularını topladıktan sonra etkinlik boyunca gerçekleştirdiğimiz çekilişimize katılanlara hediyelerini teslim ederek etkinliği sonlandırdık.

AloTech CEO’su Cenk Soyak’ın konuşma yaptığı etkinlikte Soyak, AloTech’in başarı hikayesinden, Türkiye’de ve dünyada bulut teknolojisinden ve çağrı merkezi sektöründeki yeniliklerden bahsetti. 400’ün üzerinde müşteri 17.000’nin üzerinde de kullanıcıya sahip olan AloTech’in yurt içinde ve yurt dışında kazandığı ödülleri konu alan Cenk Soyak, AloTech bulutunun teknolojik avantajları hakkında bilgi verdi:

“Herhangi bir sunucu, veritabanı, işletim sistemi ve tüm bunların getirdiği maliyetler olmadan müşterilere esnek bir çözüm sağlıyoruz.”

Cenk Soyak, kariyer basamaklarını çıkan öğrencilere Start-up kültüründeki fırsatları açıklarken Türkiye’den yola çıkıp dünyaya açılma konusunda önemli bir mesafe kat eden AloTech’in markalaşma serüvenindeki kilometre taşlarını anlattı.

Şirket içinde “aile” olabilmenin önemini vurgulayan Cenk Soyak, konuşmasını şu sözlerle tamamladı:

“Sıkı çalışmanın, sorumluluk almanın, yaratıcı düşünmenin ve bir işi yoktan var etmenin sonucunda takım olarak sahip olduğunuz başarı en değerlisidir.”

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
AloTech Geleceğin Teknolojilerini Günümüze Taşıdı

İTÜ IEE Öğrenci Kolu ile AloTech’in birlikte yürüttüğü etkinlikte sektörün öncü firmaları Çağrı Merkezinde Yapay Zeka Teknolojileri Etkinliği için İTÜ – Ayazağa Kampüsü’nde bir araya geldi. 12 farklı firmadan konuşmacının 350’ye yakın davetlinin katıldığı etkinliğin fuaye alanında Jabra, Verimor, Inspark, Cloudyflex, Kuponsa, Mod Tasarım, Vodatech, Formalis, CMC, Iyzico, Webhelp, Bircom, Pratik Depo ve Magintech firmaları standları ile yer aldılar.

13 Şubat 2020
2019’da AloTech’te Neler Oldu?

Çağrı merkezleri için ses, chat, chatbot, WhatsApp vb. tüm iletişim kanallarını bulut üzerinden tek bir altyapıda buluşturan AloTech, 2019 yılı verilerini paylaştı

31 Aralık 2019
Çağrı Merkezinizi Buluta Taşımak İçin 8 Neden

Geleneksel çağrı merkezleri değişen iş ihtiyaçlarına cevap verebiliyor mu? Yatırım maliyeti, teknik personel ihtiyacı, entegrasyon maliyetleri, hız problemleri… Bulut çağrı merkezi çözümleri ile ölçeklendirilebilir, hızlı ve kişiselleştirilebilir bir müşteri deneyimi yaratın, çağrı merkezinizi teknolojik yönetin! Çağrı merkezinizi buluta taşımak için 8 neden.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat