7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

1 Milyon Üye İçin Son Teknoloji

Hüseyin Özkale
1 Nisan 2019
1 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Aziz Yıldırım’ın büyük önem verdiği “Hedef 1 Milyon Üye” projesi için Fenerbahçe, teknolojinin tüm nimetlerinden faydalanıyor.

AloTech şirketiyle bir anlaşma yapan Fenerbahçe, çağrı merkezi hizmetlerini ‘bulut ortamı’na taşıdı. AloTech ürününü kurmak için donanım ve yazılım lisansı gibi yüksek maliyetli yatırımlara gerek kalmıyor. Geleneksel çağrı merkezi altyapılarıyla gerçekleştirilemeyecek kadar büyük bir kitleye ulaşacak olan Fenerbahçe, AloTech sistemiyle hem düşük maliyetle hem de daha kısa sürede hedeflerine ulaşmayı planlıyor. Proje kapsamında aranacak numaralar AloTech arama motoruna yükleniyor, sistem aramaları kendisi yapıyor. Bu hizmeti deneyen ilk isimler başkan Aziz Yıldırım, futbolcular Volkan Demirel, Kuyt, Diego ve Alper, Emre, Caner, Kadlec, Sow ve Gökhan ile kadın voleybol takımı oldu. Aranan taraftarlar telefonun diğer ucunda Aziz Yıldırım ve futbolcular olduğunu anladıklarında büyük şaşkınlık yaşadılar.

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

2 Nisan 2021
2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler

2021 Yılında Tüm Müşteri Destek Takımlarının Kullanması Gereken Teknolojiler Son yıllarda çağrı merkezleri büyük bir değişim geçiriyor. Artık geleneksel arama yapmak veya gelen aramaları cevaplamak çağrı merkezleri için yeterli değil. Müşteri destek takımları gibi yenilikçi adımlar çağrı merkezi deneyimini değiştiriyor. Bu kapsamda değişim meydana gelen alanları ve teknolojiler belirlemek önemli. 2021 yılında tüm müşteri destek […]

8 Nisan 2019
Bilim Kahramanları Buluşuyor/ FLL Turnuvası’nda AloTech Sponsorluğu

Bilim Kahramanları Derneği, özgüven sahibi, sorgulayan, takım halinde toplumsal sorunlara çözümler üretebilen bir gençlik yetişmesi niyetiyle dünyada 80 ülkede 25.000’in üzerinde takımın katılımıyla yapılan FIRST® LEGO® League (FLL) etkinliğini Türkiye’de düzenliyor.

16 Ekim 2020
İyi Bir Müşteri Deneyimi Nasıl Oluşturulur?

Müşteri hizmetleri ile müşteri deneyimi arasındaki ilişkinin tanımlanması oldukça önemlidir. Çevrimiçi alışveriş bu kadar popüler hale geldiğinden, müşteriler artık markalarla çok daha fazla temas noktasına sahipler.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat