7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Bilgisayar Mühendisliği neden avantajlı?

Hüseyin Özkale
9 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Üsküdar Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünün düzenlediği programa AloTech kurucusu İdris Avcı ve AloTech yazılım geliştiricisi Kenan Kocaerkek konuşmacı olarak katıldı.

Programda Çağrı Merkezlerine yazılım üreten firma olan AloTech hakkında bilgiler verildi ve Bilgisayar Mühendisliği öğrencileri için önemli teknik ve pratik bilgiler aktarıldı.

Avcı, donanım, yazılım, yapay zekâ, veri tabanı, veri analitiği, büyük veri gibi birçok alt dallar hakkında öğrencilere öneriler sundu ve bilgilendirmelerde bulundu.

Öğrencilere kendilerini sevdiği alanlara yönlendirmeleri tavsiye edildi.

“Türkiye’de bu alanlara ihtiyaç var”

Kenan Kocaerkek ön yüz geliştirmenin, açık kaynak olan alanlarda çalışmaların çok önemli olduğunu bunu yadsımamaları gerektiğini, Türkiye’de bu alanlara ihtiyaç duyulduğunu dile getirdi.

Bilgisayar mühendisliğinin çok avantajlı bir meslek olduğunu rahat ve eğlenceli bir iş hayatı olduğunu anlatıldı.

Bilgisayar mühendisliği öğrencileri ise rekabetin çok arttığını ve bu işi internete sahip olan herkesin yapabildiğini bu yüzden tereddütler yaşadıklarını dile getirdi.

Öğrencilerin aktif katılımında gerçekleşen programda son olarak staj için öneriler sunuldu.

 

 

Kaynak : https://uskudar.edu.tr/tr/icerik/3792/bilgisayar-muhendisligi-neden-avantajli

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

4 Mayıs 2020
Kariyer.net’te Uzaktan Çalışma ve Sonrası

Kariyer.net CSO’su Uğur Sağlıkoğlu, AloTech CTO’su İdris Avcı ve AloTech Genel Müdür Yardımcısı Korhan Erçin’in deneyimlerini paylaştığı Webinarda, “Geçmişten bugüne iki firma arasındaki iş ortaklığı”, “Dijital işe alım süreçleri” ve “Kariyer.net’in evden çalışmaya geçiş sürecindeki deneyimleri” işlenen konu başlıkları arasında.

8 Nisan 2019
Yapay Zekanın Çağrı Merkezlerinde Sağladığı Avantajlar

Çağrı merkezlerinde yapay zeka ve yapay zeka tabanlı yazılımların kullanımı, öncelikli olarak çağrı merkezi hizmeti sunan şirketler için ciddi bir maddi avantaj sağlıyor. Geleneksel çağrı merkezi kurulum ve faaliyeti sırasında gerekecek ciddi maliyetlerin yükünden kurtarıyor. Ofis, ofis ekipmanları, ağ ve sistem kurulumları ve son olarak personel zorundalığı ortadan kaldırır.

1 Nisan 2019
IVR (Sesli Yanıt Sistemi) menülerini tasarlarken dikkat etmeniz gerekenler

Anonsları mümkün olduğunca kısa tutun, ağdalı cümlelerden kaçının. Gereksiz metinlerden kaçının, örnek: “Seçenekleri tekrar dinlemek için 9′a basın” yerine anons bittikten sonra birkaç saniye bekleyip seçenekleri tekrar okuyun. Arayanlar bir an önce yardım almak ister.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat