7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech’in Yeni Satış Direktörü Hüseyin Özkale

Hüseyin Özkale
8 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech’in satış direktörlüğü görevine Hüseyin Özkale getirildi.

 

2012 yılından bu yana bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcısı olarak Türkiye’de faaliyet gösteren AloTech’in satış direktörlüğü görevini Hüseyin Özkale üstlendi. Özkale, şirketin iş geliştirme ve satış faaliyetlerinin yönetimi ve stratejilerinin geliştirilmesi alanlarında çalışmalarını yürütecek.

 

 

HÜSEYİN ÖZKALE KİMDİR?

 

 

2011 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Elektrik-Elektronik Fakültesi Telekomünikasyon Mühendisliği bölümünden mezun olan Hüseyin Özkale, aynı üniversitede aynı bölüm üzerinde yüksek lisansına devam ediyor. Özkale aynı zamanda 2014 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden mezun oldu. Çalışma hayatına Empatel Telekom Hizmetleri’nde teknik destek mühendisi olarak başlayan Özkale, ardından kariyerine Hedefix Teknoloji’de proje mühendisi olarak devam etti. 2012 yılında satış direktörü olarak Isnet Telekomünikasyon Hizmetleri’nde göreve başlayan Hüseyin Özkale, 5 yıl süreyle aynı görevi sürdürdü. Özkale 19 Mart 2018 itibarıyla AloTech’in Satış Direktörü oldu.

 

 

(Uzmanpara.milliyet.com.tr ‘nin yazısından)

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Haziran 2020
Çağrı Merkezi Çalışanlarının Motivasyonunu Artıracak 5 Öneri

Çağrı merkezi çalışanlarınızın motivasyonunu nasıl artırabilirsiniz? Birçoğumuzun bildiği gibi çağrı merkezi çalışanları yoğun ve stres dolu bir tempoya ayak uydurmak zorunda. Gergin müşteriler, performans kaygıları, sıkı çağrı merkezi prosedürleri…

8 Nisan 2019
Bilim Kahramanları Buluşuyor/ FLL Turnuvası’nda AloTech Sponsorluğu

Bilim Kahramanları Derneği, özgüven sahibi, sorgulayan, takım halinde toplumsal sorunlara çözümler üretebilen bir gençlik yetişmesi niyetiyle dünyada 80 ülkede 25.000’in üzerinde takımın katılımıyla yapılan FIRST® LEGO® League (FLL) etkinliğini Türkiye’de düzenliyor.

18 Eylül 2020
Numara Maskeleme Nedir?

Kişisel verilerin korunması gibi yasaların yürürlüğe girmesiyle müşteri gizliliği daha da önemli bir hal kazandı. Hem yeni kurulan şirketler hem de köklü şirketler çağrı merkezi hizmetlerinde müşteri gizliliğinin en üst seviyede olmasını istiyor.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat