7 webinarımızda 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

AloTech’in Yeni Satış Direktörü Hüseyin Özkale

Hüseyin Özkale
8 Nisan 2019
2 dakikalık okuma
GERİ DÖN

Türkiye’nin en büyük bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcı şirketi AloTech’in satış direktörlüğü görevine Hüseyin Özkale getirildi.

 

2012 yılından bu yana bulut tabanlı çağrı merkezi sağlayıcısı olarak Türkiye’de faaliyet gösteren AloTech’in satış direktörlüğü görevini Hüseyin Özkale üstlendi. Özkale, şirketin iş geliştirme ve satış faaliyetlerinin yönetimi ve stratejilerinin geliştirilmesi alanlarında çalışmalarını yürütecek.

 

 

HÜSEYİN ÖZKALE KİMDİR?

 

 

2011 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi (İTÜ) Elektrik-Elektronik Fakültesi Telekomünikasyon Mühendisliği bölümünden mezun olan Hüseyin Özkale, aynı üniversitede aynı bölüm üzerinde yüksek lisansına devam ediyor. Özkale aynı zamanda 2014 yılında Anadolu Üniversitesi İşletme Fakültesi’nden mezun oldu. Çalışma hayatına Empatel Telekom Hizmetleri’nde teknik destek mühendisi olarak başlayan Özkale, ardından kariyerine Hedefix Teknoloji’de proje mühendisi olarak devam etti. 2012 yılında satış direktörü olarak Isnet Telekomünikasyon Hizmetleri’nde göreve başlayan Hüseyin Özkale, 5 yıl süreyle aynı görevi sürdürdü. Özkale 19 Mart 2018 itibarıyla AloTech’in Satış Direktörü oldu.

 

 

(Uzmanpara.milliyet.com.tr ‘nin yazısından)

Dünya standartlarında bir çağrı merkezi platformu ile operasyonunuzu güçlendirin

Ücretsiz demo talebinde bulunun ve operasyonunuzun ihtiyaçlarına göre yapılandırmalar ve entegrasyonları oluşturmaya bugünden başlayalım
PAYLAŞ

Diğer İçerikler

8 Nisan 2019
AloTech Türkiye’nin ilk çağrı merkezi robotu AloBot’u “3. Buluttan Çağrı Var” lansmanı ile tanıttı

Bulut çağrı merkezlerinin dününe bugününe ve yarınına ışık tutan 3. Buluttan Çağrı Var – AloBot Etkinliği gerçekleşti. Google Dome İstanbul’da gerçekleşen etkinlikte bulut çağrı merkezi teknolojileri konuşuldu.

9 Nisan 2019
Zoho MeetUp 2019 Etkinliği

Ocak ayında Cloudyflex’in 3.sünü gerçekleştirdiği Zoho MeetUp etkinliğindeydik. CRM pazarının önemli bir oyuncusu olan Zoho, yaptığı bu etkinlikteki katılımcı sayısı ile Türkiye pazarında da önemli bir oyuncu olduğunu gösterdi.

7 Mayıs 2020
7 Webinarımıza katılan 1132 kişiye sorduk: Uzaktan çalışmanın geleceği?

Eve geçiş sürecinin ardından AloTech olarak düzenlediğimiz 7 Webinardaki anket sonuçlarını derledik. 1132 katılımcıya göre şirketlerin %69,4’ü pandemi dönemi bittikten sonra evden çalışmaya devam edecek. Peki siz evden çalışmaya başladınız mı?

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın

Çok Kanallı İletişim
Hızlı Kurulum, Kolay Entegrasyon
Taahhütsüz Kullandığın Kadar Öde!
İstediğin Yerden Çalış

AloTech hakkındaki gelişmelerden haberdar olmak için e-posta adresinizi bırakın!

Kaydınız yapıldı. İlginiz için teşekkür ederiz. Kapat