Gelen-Giden çağrılarınızı, LiveChat, WebChat, WhatsApp Business, Telegram ve Facebook Messenger kanallarınızı tek bir ekranda kolayca yönetebilirsiniz.
Donanım ve bakım masraflarını ortadan kaldıran AloTech ile maliyetlerinizi minimuma indirebiliyorsunuz. Taahhütsüz ödeme modeliyle de ne kadar kullanırsanız o kadar ödüyorsunuz.
AloTech’e geçiş yapmak sadece dakikalar sürüyor. Sunduğumuz teknoloji sayesinde dakikalar içinde kurulum yaparak, tüm operasyonunuzu AloTech’e taşıyabiliyorsunuz. Böylece kesintisiz müşteri iletişimine devam edebiliyorsunuz.
AloTech’in açık API’ları ile CRM, ERP, ESP, BI Tool’larınız ve iç yazılımlarınızla kolay bir şekilde entegrasyon sağlayabilirsiniz.
Çağrı merkezinizi AloTech’e taşırken herhangi bir operasyon kesintisi yaşamazsınız. Avaya ve benzeri diğer ürünlerin aksine biz kurulumumuzu özel bir ekiple dakikalar içinde gerçekleştirip, size yeni sisteminizi kusursuz bir şekilde teslim ediyoruz.
Avaya kullanıcılarına kısıtlı ve maliyetli bir destek hizmeti sunarken, biz AloTech olarak kullanıcılarımıza özel dedike bir ekiple 7/24 ücretsiz destek sunuyoruz.
Avaya gibi farklı ürünler entegrasyon çeşitliliği ve uyumluluğu konusunda ihtiyacı karşılamakta zorlanırken AloTech Açık API özelliği sayesinde tüm iş uygulamalarıyla kolayca entegre olabiliyor.
AloTech tüm kullanıcılarına hem sesli hem yazılı iletişim kanallarını tek ekranda yönetebilecekleri bir ürün pakedi sunuyor. AloTech ve benzeri rakiplerde olduğu gibi omnichannel için ekstra bir satın alma yapmanıza gerek kalmıyor.
AloTech, Avaya ve benzeri diğer firmaların aksine kullanıcılarına hem online hem de fiziksel eğitim imkanı sunuyor.
Evet, AloTech teknolojsiyle bayi ağınızı ve çağrı merkezinizi tek platformda kolayca yönetebiliyorsunuz.
Hayır. AloTech kullanıcıları mevcut internet bağlantılarıyla, güvenli bir ortamda rahatlıkla çalışabiliyorlar.
Evet. Müşteriye özel dedike destek ekiplerimizle 7/24 yanınızdayız.
AloTech, kullanıcılarına taahhütsüz, kullandığın kadar öde modeli sunuyor. Avaya ve benzeri diğer rakipler ise taahhütlü ödeme modelini kullanıyor.
Avaya ve diğer rakiplerin aksine AloTech çağrı merkezi operasyonlarınızın kapasitesine göre kolayca ölçeklendirilebiliyor. Dönemsel çalışan artışı ya da azalışı gibi durumlarda sistemi dilediğiniz şekilde yapılandırabiliyorsunuz.