Türkiye’nin En Büyük
Bulut Çağrı Merkezi Sistemi

159 TL'den başlayan fiyatlarla

Hemen Başlayın!

AloTech'i kullanmaya başlamak için
aşağıdaki formu doldurmanız yeterli.

İletişim Formu - TR - 2021

Tüm Müşteri İletişiminizi Tek Ekranda Yönetin

Kullanıcı Dostu Arayüz. Kolay Kullanım. Özelleştirilebilir Panel Yönetimi.

AloTech ile İşinizi Geleceğe Taşıyın!

Müşteri Memnuniyeti
% 0
Maliyet Avantajı
% 0
Operasyon Verimliliğinde Artış
% 0

AloTech ile Müşterilerinize 7/24 Hizmet Sunun

ICR (Interactive Chat Response) Kurguları

AloTech Teknolojisi ile chat kurgularınızı oluşturun. Web Chat ile müşterilerinizi bilgi ya da hizmet almak istediği alana butonlar ile yönlendirilebilirsiniz. Satış, destek, kargo takibi, sipariş gibi başlıklar ile kırılımları belirleyebilir, müşterilerin seçimlerine göre en uygun yönlendirmeyi sağlayabilirsiniz. 

Çoklu Chat Karşılama

AloTech Web Chat sayesinde birden fazla müşteri ile aynı anda iletişime geçebilirsiniz. Birden çok müşteri ile eş zamanlı olarak görüşebilir ve işlemleri ile ilgilenebilirsiniz. Bu sayede müşteri taleplerine daha hızlı geri dönüş sağlayabilir, müşteri deneyimini artırabilirsiniz. 

Kişiselleştirilmiş Müşteri Deneyimi

AloTech Web Chat ile müşterilerinize ulaşılması kolay çağrı merkezi hizmetleri sunabilir, memnuniyeti artırabilirsiniz. Size ulaşan müşterilerinize otomatik olarak karşılama, bilgilendirme ve kapanış mesajları gönderebilir, aynı zamanda bu mesajları numaraya kayıtlı müşteri isim bilgisiyle iletebilirsiniz. 

Fiyatlandırma

Yazılı İletişim

Sadece yazılı iletişimde kullanmak isteyenlere

₺159

Kullanıcı / Aylık

Özellikler

Sesli + Yazılı İletişim

AloTech’in tüm özellikliklerine tek paketle ulaşmak isteyenlere

₺930

Kullanıcı / Aylık

Yazılı İletişim Paketine Ek Özellikler;

ChatBot + VoiceBot

En çok tekrar eden taleplerinizde yapay zeka teknolojisinden faydalanın

* Fiyat için iletişime geçiniz

Özellikler

Sık Sorulan Sorular

AloTech bulut tabanlı teknolojisi sayesinde kullanıcılarına dilediği yerden çalışma imkanı sunuyor. AloTech kullanmak için internet, bilgisayar ve kulaklığa sahip olmanız yeterli.

Gelen-Giden çağrılarınızı, LiveChat, WebChat, WhatsApp Business, Telegram ve Facebook Messenger kanallarınızı tek bir ekranda kolayca yönetebilirsiniz. 

Donanım ve bakım masraflarını ortadan kaldıran AloTech ile maliyetlerinizi minimuma indirebiliyorsunuz. Taahhütsüz ödeme modeliyle de ne kadar kullanırsanız o kadar ödüyorsunuz. 

AloTech’e geçiş yapmak sadece dakikalar sürüyor. Sunduğumuz teknoloji sayesinde dakikalar içinde kurulum yaparak, tüm operasyonunuzu AloTech’e taşıyabiliyorsunuz. Böylece kesintisiz müşteri iletişimine devam edebiliyorsunuz. 

AloTech’in açık API’ları ile CRM, ERP, ESP, BI Tool’larınız ve iç yazılımlarınızla kolay bir şekilde entegrasyon sağlayabilirsiniz. 

Çağrı merkezinizi AloTech’e taşırken herhangi bir operasyon kesintisi yaşamazsınız. Avaya ve benzeri diğer ürünlerin aksine biz kurulumumuzu özel bir ekiple dakikalar içinde gerçekleştirip, size yeni sisteminizi kusursuz bir şekilde teslim ediyoruz.

Avaya kullanıcılarına kısıtlı ve maliyetli bir destek hizmeti sunarken, biz AloTech olarak kullanıcılarımıza özel dedike bir ekiple 7/24 ücretsiz destek sunuyoruz. 

Avaya gibi farklı ürünler entegrasyon çeşitliliği ve uyumluluğu konusunda ihtiyacı karşılamakta zorlanırken AloTech Açık API özelliği sayesinde tüm iş uygulamalarıyla kolayca entegre olabiliyor.

AloTech tüm kullanıcılarına hem sesli hem yazılı iletişim kanallarını tek ekranda yönetebilecekleri bir ürün pakedi sunuyor. AloTech ve benzeri rakiplerde olduğu gibi omnichannel için ekstra bir satın alma yapmanıza gerek kalmıyor.

AloTech, Avaya ve benzeri diğer firmaların aksine kullanıcılarına hem online hem de fiziksel eğitim imkanı sunuyor.

Evet, AloTech teknolojsiyle bayi ağınızı ve çağrı merkezinizi tek platformda kolayca yönetebiliyorsunuz.

Hayır. AloTech kullanıcıları mevcut internet bağlantılarıyla, güvenli bir ortamda rahatlıkla çalışabiliyorlar. 

Evet. Müşteriye özel dedike destek ekiplerimizle 7/24 yanınızdayız. 

AloTech, kullanıcılarına taahhütsüz, kullandığın kadar öde modeli sunuyor. Avaya ve benzeri diğer rakipler ise taahhütlü ödeme modelini kullanıyor.

Avaya ve diğer rakiplerin aksine AloTech çağrı merkezi operasyonlarınızın kapasitesine göre kolayca ölçeklendirilebiliyor. Dönemsel çalışan artışı ya da azalışı gibi durumlarda sistemi dilediğiniz şekilde yapılandırabiliyorsunuz.

Türkiye’nin En Büyük Çağrı Merkezi Bulutu ile Tanışın!